X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשחק: נחשו מי אמר - שרון או נתניהו, מבקש להמחיש את הסכנה הנשקפת לדעת המפלגה מתוכניתו המדינית של ראש הממשלה מנכ״ל האיחוד הלאומי: ״רגע האמת של נתניהו לקבל החלטה אמיצה על החלת ריבונות אמיתית בלי שום התניה והכרה בגבולות מדינה פלשתינית״
▪  ▪  ▪
המשחק הפוליטי

במפלגת האיחוד הלאומי, בראשות ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, השיקו (יום א', 28.6.20) קמפיין דיגיטל נגד קידום תוכנית המאה של נתניהו-טראמפ בו הם מזהירים: ״כבר הלכנו אחרי ראש ממשלה חזק בעיניים עצומות. הפעם זה יגמר במדינה פלשתינית״.
בקמפיין שעלה בסוף השבוע בשלל כלי תקשורת ייחשפו הגולשים לציטטות של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על תוכנית ההינתקות ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו על תוכנית טראמפ-נתניהו, ויתבקשו להתאים את הציטוט לאומרו.
המשחק מבקש להמחיש את הדמיון בין התקופה שקדמה לתוכנית ההינתקות אותה הוביל שרון לבין ימים אלו בהן נתניהו מוביל את יישום תוכנית המאה המכשירה את התשתית למדינה פלשתינית.
באיחוד הלאומי מזכירים שוב כי גם ב-2005 היה מנהיג חזק, דומיננטי ופופולרי בליכוד שסחף מעל 40 מנדטים בסקרים והוביל בצורה כוחנית מהלך דרמטי לעתיד ישראל. גם ב-2005 הוביל את המהלך ראש ממשלה שנחשב יקיר ההתיישבות, גם אז כונו המתיישבים שהתנגדו לתוכנית ״הזויים״. אלא שאז גורשו 8,000 מתיישבים מביתם והיום התוכנית תכיר לראשונה בגבולות מדינת טרור פלשתינית ואף לעקירה חלילה של עשרות אלפי יהודים מתוך מובלעות שיישארו בשטחה - לשון הודעת האיחוד.
עוד אומרים במפלגה שכמו ב-2005 גם היום העדיף ראש הממשלה לחבור למפלגות שמאל על-מנת לקדם את התוכנית. וגם ב-2005 לוותה התוכנית ב"הישג חסר תקדים" של הכרה אמריקנית בגושים בעקבות עקירת גוש-קטיף. הבטחה שנזרקה לפח האשפה של ההיסטוריה ע״י הנשיא אובמה וכך גם דינם של התנאים הפריכים שהוצבו לפלשתינים להקמת מדינה להתבטל אם יבחר ממשל דמוקרטי בארה״ב.
יהודה ולד, מנכ״ל האיחוד הלאומי: ״בזמן שהאמריקנים לא מסוגלים לקבל החלטה ועל-רקע האמירות של גנץ ופרץ בסוף השבוע מהן משתמע כי הם פועלים לטרפד את הריבונות, הגיע הזמן שנתניהו יקבל החלטה אמיצה ויחיל ריבונות אמיתית על כל השטח בלי שום התניה והכרה בגבולות עתידיים של מדינה פלשתינית כפי שמציעה תוכנית המאה״.

למשחק הרשת
תאריך:  28/06/2020   |   עודכן:  28/06/2020
+ למי מצלצלות הפעימות
15:13 28/06/20  |  אליקים העצני   |   לרשימה המלאה

זיכרון הבריות קצר, והכל עניין של פרופורציה. ליד 70 האחוזים משטח יו"ש שיהפכו למדינה פלשתינית, 30 האחוזים שהוא משאיר לנו נראים קטנים. אבל כשמחלקים את השיריים האלה ל"פעימות" ורק הן במוקד תשומת הלב ובתוכן השאלה, למי תצלצל הפעימה הראשונה, לגוש-עציון ואולי למעלה אדומים - אזי האבדה הגדולה

נתניהו וטראמפ. הבטחות ומשחקי מילים [צילום: מן הטלוויזיה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיחוד הלאומי משיק משחק רשת חדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית המאה
אליקים העצני
זיכרון הבריות קצר, והכל עניין של פרופורציה. ליד 70 האחוזים משטח יו"ש שיהפכו למדינה פלשתינית, 30 האחוזים שהוא משאיר לנו נראים קטנים. אבל כשמחלקים את השיריים האלה ל"פעימות" ורק הן במוקד תשומת הלב ובתוכן השאלה, למי תצלצל הפעימה הראשונה, לגוש-עציון ואולי למעלה אדומים - אזי האבדה הגדולה
צ'לו רוזנברג
רבים מאנשי הממשל האמריקני הקרובים לנשיא, יודעים הרבה יותר ממה שיודעים אזרחי ישראל    זה הגיוני? זו מציאות נורמלית שימים ספורים לפני ביצוע הסיפוח אין מפות שהציבור יכול לעיין בהן?
אביעד ויסולי
יהודה והשומרון אינם "גוף זר" בכל צורה שהיא. הם חלק מובנה, עיקרי ומהותי בקשר של עם ישראל לארץ ישראל החל מימות אברהם אבינו ועד שנת 2020 ולעד
חן בן-אליהו
נחזיק כולנו אצבעות לרה"מ נתניהו שלא ירתע מאיומי האויב הערבי והאנטישמים האירופים, לא יכנע לנרגנות השמאל, תלונותיו וקיטוריו, ולא יתחשב ברעשי הרקע של המקהלה האידיאליסטית מימין אשר מרוב אידיאלים אינה מבינה את גודל השעה ההיסטורית, ויכריז בימים הקרובים בעוז ובעוצמה על החלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן ובמרחבי הישובים
יוני בן-מנחם
מאז נפתח מתחם הר-הבית מחדש הצליחה המשטרה להחליש את כוחו של הווקף המוסלמי ולצמצם את פעילות ההסתה במקום. לקראת הסיפוח המתקרב של שטחים בגדה מתכננות ירדן והרש"פ להתסיס את האווירה בהר ובמזרח ירושלים ולשווק מחדש את סיסמת השקר כי "מסגד אל-אקצה בסכנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il