X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הניסיון נעשה יחד עם איש העסקים היהודי-אמריקני נפתלי רוזנברג, ובנו האברך אלי רוזנברג אם אכן תבוצע עסקה, יידרשו הרשויות והבנקים בישראל לבצע בדיקה מקיפה כדי לשלול את החשד שמא מדובר במקורות כספיים מפוקפקים
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

האחים עמרם ופנחס אבו-חצירא הם העומדים מאחורי הניסיון לרכישת חברת התעופה אל-על, יחד עם איש העסקים היהודי-אמריקני, נפתלי רוזנברג, ובנו האברך אלי רוזנברג. כך נודע ל-News1. על-פי הצעת רוזנברג, הם יזרימו לחברה 75 מיליון דולר תמורת הקצאת מניות בשיעור של 45%, ובכך יהפכו לבעלי השליטה.
עמרם נחשב ל"שר האוצר" במשפחת אבו-חצירא. אחיו, הרב פנחס, הוא הסמכות הרוחנית. שניהם "בוחשים" יחד בעסקים בישראל, בעיקר באמצעות עמיקם בן-צבי ששימש נציגם הבכיר בקואופרטיב דן. סביב עסקיהם נפוצו שמועות רבות ולא מעט חשדות בדבר מקור הכספים.
רכישת אל-על מותנית בקבלת היתר מוקדם מצד רשות החברות הממשלתיות. תנאי לקבלת היתר הוא שבעל השליטה יהא בעל אזרחות ישראלית. כדי לעקוף תנאי חיוני זה - שנועד להבטיח את מעמדה של אל-על כחברה לאומית במיוחד בעיתות משבר ביטחוני - מנסים האחים אבו-חצירא, יחד עם נפתלי רוזנברג, לעקוף את התנאי שהעמידה המדינה. על-פי תוכניתם, האברך-רוזנברג (27), הלומד בישיבה בישראל, הוא שיירשם כבעל השליטה באל-על.
ל-News1 נודע, כי קיים ספק בדבר מקור הכספים שמציע רוזנברג. בדיקות שנערכו בארה"ב העלו חשד כי חלק מהכספים הגיעו ממקורות לא ברורים. אם וכאשר תבוצע עסקה, יידרשו הרשויות והבנקים בישראל לחייב את האחים אבו-חצירא וכן את רוזנברג להעמיד את עצמם ועסקיהם בבדיקה מקיפה.
עמרם אבו-חצירא הכחיש כל מעורבות בעסקה האמורה: "אין לנו שום קשר", מסר.

תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עמיקם בן-צבי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האחים עמרם ופנחס אבו-חצירא שותפים לנסיון לרכישת אל-על
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
mnn
jkkh  |  2/08/20 13:44
2
אם זה הולך כמו ברווז...וגו'
גם דרור  |  8/08/20 08:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מדינת ישראל הייתה אחת המדינות שעלה בהן השימוש בתרופות מרשם ב-127% בשנתיים האחרונות    משרד המשפטים: "המשטרה מתכוונת להכניס לשימוש מדבקות לבדיקת רוק ובנוסף תחנות בדיקה בצדי הדרכים"; "ישנה תופעה של התעצמות המעבדות לייצור קנביס השייכות לארגוני הפשיעה, לשם כך הרמנו את גובה הקנס"
איתמר לוין
מזכירתו לשעבר של פישר שהפכה לעדת המדינה, נחקרה מספר פעמים מחוץ לחדר החקירות ללא תיעוד בזמן אמת    ראש צוות החקירה, דובי שרצר, לא ידע להסביר את הסיבות הנקודתיות, אך אמר שיש זכרונות דברים על כל האירועים המהותיים ושלא הייתה שיטה של "חקירת חניונים"
איציק וולף
מזכ"ל הסתדרות המורים הודיעה למנכ"ל משרד החינוך כי ארגונה לא יסכים לשתף פעולה עם מתווה החזרה ללימודים כפי שפורסם היום על-ידי המשרד    אי-פיצול כיתות א' וב' לא יאפשר שמירה על הרחקה של 2 מטר, לא ניתן מענה לעובדי הוראה בסיכון    "אם המתווה לא יתוקן - ננקוט צעדים ארגוניים
איציק וולף
שר התקשורת הודיע כי יביא לאישור הממשלה את מינוי ניר שוויקי לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלווין    "בזמן שהעולם השתנה, הרגולציה נשארה תקועה בשנות ה-90. התרשמתי כי שוויקי מכיר בצורך לשינויים"
איתמר לוין
מייחסת ל"רב" המואשם במעשי עושק של חסידיו גם העלמת הכנסות והלבנת הון בשנים 2020-2010    טוענת שקיבל סכומי עתק תמורת "פדיון נפש", "ישועות", ברכות וחוגי בית וכן כתרומות - שלדבריה היו בבחינת עסק לכל דבר    מואשם גם ששילם 3 מיליון שקל במזומן לעוזריו הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il