X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. "מכתב במחנה לצייצן המחנה" [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
לפיד. "אנחנו נחליף אותך" [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
נתניהו: "גם אם הייתי מביא חיסון לקורונה ושלום עולמי הייתם שואלים למה רק עכשיו" לפיד: "הכישלון הוא רק שלך ולא של אחרים" ח"כ זוהר לחברי האופוזיציה: "השמאל מסוכן, אתם מסיתים" ליברמן: "קואליציה של צבועים" בנט: "אין לי עניין להיכנס לממשלה המנופחת והאטומה"
▪  ▪  ▪

מליאת הכנסת מקיימת (יום ד', 5.7.20) דיון 40 חתימות המחייב את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להיות נוכח בו. כשעלה לנאום אחרי מתקפות מצד חברי האופוזיציה, בחר נתניהו להתייחס למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה דווקא ואמר: "גם אם הייתי מביא חיסון לקורונה ושלום עולמי הייתם שואלים כאן למה רק עכשיו.
"אצלכם בשמאל – הכל פוליטי. הקורונה פוליטית, הכלכלה פוליטית, וגם ההפגנות פוליטיות. הן מאורגנות על-ידי ארגוני השמאל, ממומנות על-ידי קרנות השמאל ומקבלות תמיכה חסרת פרופורציה מתקשורת השמאל. לוקחים רבע מנדט של השמאל ומציגים את זה כהפגנות של המונים. פייק ניוז בשידור חי.
"השדרנים משדרים משם בעיניים נוצצות. שדרנים של תוכניות בוקר משתתפים בערב בהפגנות. תקשורת מגויסת ומגייסת. אומרים לנו שהפגנות השמאל "ספונטניות". אלה ההפגנות "הספונטניות" הכי מאורגנות אי-פעם. הפגנות שמאורגנות ממלונות פאר ומגדלי צמרת.
"במדינות רבות בעולם האופוזיציה מתגייסת למאבק בקורונה לצד הממשלה, אבל בישראל זה הפוך. כשאנחנו נלחמים במחלה, השמאל נלחם בממשלה. בהפגנות השמאל של האופוזיציה אין גבולות. יש שם ביזוי סמלי מדינה, יש קריאות לרצח של ראש הממשלה ובני משפחתו בכל יום, וכאילו זה לא מספיק – יש שם מיצגים מיניים, וולגריים, מבישים, נגדי רעייתי. שפל המדרגה. אף אחד מכם לא יצא נגד זה! אתם לא מתביישים? מישהו מכם היה מקבל זאת אם היו עושים זאת לרעיות שלכם, לבני המשפחה שלכם? אף אחד מכם לא גינה את הדברים הגסים והבזויים האלה, לא מנהיגי השמאל לפיד ועודה, לא ארגוני הנשים. כלום.
"מתי בכלל נתתם לגיטימיות לראש ממשלה מהימין? אף פעם לא קיבלתם את בחירת העם. את הכרעת העם. זה לא רק נגדי אישית, זה קודם כל נגד הציבור העצום שאני מייצג. ראינו את ההתגייסות של השמאל והתקשורת לפני 15 שנה בהינתקות.
"בהינתקות הקטנתם מחאה ימין עצומה והיום אתם מנפחים מחאת שמאל קטנה. בהינתקות הפגינו מאות אלפים ועכשיו בקושי רבע מנדט. היום מתלוננים שהמשטרה מגבילה את ההפגנות. איזה שטויות. מביאים כמה אוטובוסים שרוצים, אבל אז בהינתקות עצרו מאות אוטובוסים וחסמו אותם בדרך להפגנות. לא נתנו להם בכלל להגיע.
"אני לא מגביל שום הפגנה ליד מעון רה"מ. אבל יש מי שכן הגביל אותן. בית המשפט. בזמן הפגנות הימין נגד תוכנית אוסלו, ליד רחוב בלפור, קבע בית המשפט את הדברים הבאים: "נתונה לעותרים הזכות החוקתית לקיים הפגנה ליד ביתו של רה"מ. זכות זו אינה מוחלטת. יש לאזן אותה עם הזכות לפרטיות של רה"מ, בני ביתו ושכניו. כן יש לאזנה משיקולים של שלום הציבור". מי היה בראש ההרכב שקבע זאת? כבוד השופט אהרן ברק.
"בפסק הדין השופט ברק הגביל את ההפגנות ל-500 איש, הגביל את משך האסיפה מ19:30-21:00. שעה וחצי. מערכת ההגברה תוגבל לאסיפה של 500 איש.
מה נשתנה מאז? זה אותו בג"ץ, אותה משטרה, אותו מעון רה"מ, אותו רחוב בלפור, אותן רחובות ליד, אותה כיכר פריז. מה נשתנה? ראש הממשלה השתנה! מה שהיה אסור אז נגד ראש ממשלה מהשמאל, מותר היום נגד ראש ממשלה מהימין. חוק אחד לשמאל, חוק אחד לימין. צביעות!
"אל תתנשאו על העם. אל תתיימרו לדבר בשם העם. חבר הכנסת לפיד, אל תבנה על הפגנות השמאל שלך, של איימן עודה ואהוד ברק. אל תתפור חליפות. איימן עודה אמר פה במליאה היום שאני "מחבל". השותף שלך קורא לי מחבל. התומך בטרור קורא לראש הממשלה "מחבל". אותו שותף שהשתתף בוועידה עם חמאס בחודש שעבר. את נגיף הקורונה ננצח. את וירוס השנאה שלכם רק אתם יכולים לרפא. תפסיקו לתת גיבוי לקיצוניות, להסתה, לקריאות לרצח. תגנו אותם כאן ועכשיו", דברי נתניהו.
אחריו עלה לדבר ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, שאמר: "הכיסא שאתה יושב עליו עכשיו הוא לא שלך, הוא של עם ישראל. אתה ואני שכירים של אזרחי ישראל. המפגינים הם בעלי הבית. זה לא הבית שלך. הם באו להגיד לך פשוט שהחוזה נגמר. אמרתי לאמיר השכל שהוא יהיה פה כשהשיירה תעזוב. אתה הרי יודע איך זה נראה. אתה תעבור את זה שוב. האאודי תהיה ראשונה, אחריה עוד אחת, אחריה המשאית עם החפצים האישיים. ואז השער נסגר וזה נגמר. בלי דרמה גדולה. זה הכוח והיופי של הדמוקרטיה. אנחנו עובדים אצל אזרחי ישראל. הם מחליטים מתי הם לוקחים אותנו לעבודה ומתי לפטר אותנו. הם לא יפטרו אותך כי הם שמאלנים או אנרכיסטים או מפיצי מחלות או שם מכוער אחר שקראת להם. הם יפטרו אותך כי אתה עושה עבודה לא טובה. פעם עשית עבודה טובה, אתה כבר לא. הם פיטרו אותך בגלל הכלכלה, בגלל מה שאתה מעולל לחיים הפוליטיים בישראל, כי הם גרים אצל ההורים.
"אפילו אלוף העולם בשיווק לא יכול למכור לאנשים חולים שהם בריאים, למובטלים שיש להם עבודה. אין להם כסף. כי נכשלת. בטיפול במחלה, בכלכלה, באבטלה. יש צדק פואטי במה שקורה עכשיו כי אתה אוכל את מה שבישלת: ההצלחה הישראלית זה 'רק אני'. 'ההצלחה רק שלי'. 'אני אני אני' אז עכשיו הכישלון הוא רק שלך ולא של אחרים. הבעיה שלך היא שמהמשבר הזה אי-אפשר להיחלץ בדיבורים. אפשר להשוות נתונים וביצועים לשאר העולם. בכל מדד, אנחנו בתחתית של התחתית של הטבלה. בכל העולם תיקנו ואמרו את האמת, הצליחו להפוך את הציבור לשותף שלהם. שום דבר אחר לא עניין אותם.
"ואתה בזמן הזה הקמת ממשלה מנופחת ומנותקת. שיגעת את ועדת הכספים לקבל הטבות זמן במיליון שקל. בזבזת את הזמן במסיבות עיתונאים בהם אמרת כמה אתה מדגים. שאלתי את עצמי מה קרה לך, מה קרה לאיש המוכשר שהיה מטפל אחרת במשבר הזה. אתה יותר מדי שזמן לשלטון. המשבר הזה בא לך בזמן רע במיוחד. בשיא העייפות בתוך מלחמה משפטית על חייך, כשהדמוקרטיה נראית לך כמו משהו מנג'ס. זה לא עליך או עלי, זה על גורלה של המדינה ועתידם של הילדים שלנו. הממשלה שלך לא תוכל לטפל בזה, היא בנויה עקום ומוזר עם אפס יכולת תפקודית. מהאדמה הזו לא יצמח עמל. אתה כבר לא בנוי לזה. הליכודניקים שואלים אותי בלעג: מי יחליף אותו? אתה? אז אענה: לא אני אחליף אותך, אנחנו נחליף אותך. אני לא לבד, אני חלק מקבוצה, מתפיסה של צוות שלא רב על קרדיטים. כי כולם רוצים להצליח יחד.
"אין חולק שאני יודע להוביל קבוצה של אנשים טובים. אם תהיה בעיית ביטחון, בוגי יהיה שם לידי עם השכל והנסיון, הוא ואורנה ושטרן ורם בן ברק. מלחמה בשחיתות- יואב ומיקי וקארין. בכלכלה, משפט, רשויות מקומיות. תבחר נושא. יש לנו צוות שיודע ואוהב לעבוד ביחד. יש לידי אנשים עם יותר ניסיון ממני, בגלל זה הם מקבלים את המנהיגות שלי. הם יודעים שאני רוצה לידי אנשים שיודעים יותר טוב ממני. זה הדבר שנתנו לי השנים בפוליטיקה. ההבנה שהדרך להצלחה היא לעבוד עם אנשים שלא חותרים תחתם ולא מגמדים אותם, אתה נותן להם כוח ואתה מקבל מהם כוח. זו הדרך לנהל מדינה. אנגלה מרקל עם כל נסיונה העצום, הקיפה עצמה מאנשים שמבינים יותר ממנה. כך גם ראש ממשלת נו זילנד הצעירה. ובגלל זה היא ניהלה את השמבר הרבה יותר טוב ממך. אגיד לך משהו שמנוגד לכל האינסטינקטים: אם אהיה ראש ממשלה ותהיה בעיה באירן, אתקשר אליך לשמוע מה דעתך. עם כל הדם הרע, ארצה להקשיב לך. מדינת ישראל היא מעל הפוליטיקה. היא מעל כולנו. הייתי בשבת בגשרים. הבנתי מה מפחיד אותך כל כך: הולדתה של התקווה. העובדה שאנשים חזרו לחייך מתחת למסיכות. הם גילו שאם הם צועקים ביחד רואים אותם ואם הם צועקים ביחד שומעים אותם. זה לא נגד, זה בעד. בעד אהבת הארץ. הם לא הזויים ולא מוזרים. הם נהדרים והם האנשים הכי טובים בארץ. והם הבוסים שלך. והבוסים שלך מאוד לא מרוצים. פצענו את עצמנו מספיק, הגיע הזמן להתחיל להחלים. ייאשנו עצמנו מספיק, הגיע זמן התקווה", דברי לפיד.
נתניהו ביקש לדבר אחריו ואמר: "כמובן שאיש לא יכול לדעת הכל בכל רגע ויש להתייעץ. בזמנו ששקלתי להתמודד לתפקיד רה"מ, חשבתי להתייעץ עם אדם שהערכתי, ושאלתי אותו, את אבי, פרופ' בן ציון נתניהו: מה צריך אדם שיהיה לו כדי שיוכל להיות ראש ממשלה בישראל? הוא השיב לי: מה אתה חושב?, אמרתי: כיוון ברור של מדיניות אותה רוצה להוביל, לדבוק במטרה וגם גמישות. ענה לי: זה נכון תמיד, גם לבעל עסק ולכולם. זה לא מה שחיוני שיהיה לראש ממשלה. מה שחיוני זה השכלה. אם אין לו השכלה יהיה עבד של הפקידים והסובבים. היית כתב במחנה היום אתה צייצן במחנה. יש עוד כמה דברים שאתה צריך לעשות באמצע".
ח"כ לפיד עלה להשיב: "לעמוד מול כל הבניין ולהבהיר להם שהלחצתי אותך. לתקוף אותי אישית אחרי הנאום הזה, זה כמו להגיד הוא מועמד לגיטימי לראשות ממשלה. אולי כדאי שאביך היה נותן לך את ההצעה הבאה: תכבד את האנשים סביבך".
יו"ר ימינה ושר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט, טען קודם לכן בנאומו כי ביקש להיפגש עם ראש הממשלה בנושא הקורונה כמה וכמה פעמים: "במארס, העברתי לך תוכנית לאומית ראשונה לטיפול בקורונה בעודי שר הביטחון. ביוני, כשהכל היה נראה טוב ורגוע, הוצאתי תוכנית נוספת. אין לי עניין להיכנס לממשלה המנופחת והאטומה אבל אני כן רוצה לעזור".
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מתח ביקורת חריפה על הממשלה בנאומו: "אתם קואליציה של צבועים. הגיע הזמן שנוריד אתכם מהבמה". יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הגיב לביקורות שנשמעו מצד חברי האופוזיציה, ותקף חזרה: "כל מה שמעניין אתכם זה להפיל את ממשלת נתניהו - אתם פשוט מתמקדים בשנאה".
ח"כ זוהר המשיך לתקוף את חברי האופוזיציה, ואמר בהתייחס להפגנות מול מעון ראש הממשלה: "השמאל הוא מסוכן. לא הימין. הרי ערב ערב קוראים לרצח ראש הממשלה ומשפחתו. איפה הגינוי שלך יאיר לפיד כמי שמוביל את מחנה השמאל? את מה שאתם מגנים אתם עושים בעצמכם באותן הפגנות. אתם מסיתים יותר ויותר כי השנאה עיוורה את עיניכם".
יו"ר הקואליציה התייחס גם למחלוקת בין כחול לבן לליכוד בנושא תקציב המדינה - חד או דו-שנתי - וקרא לכחול לבן "להתעשת ולהעביר תקציב חד שנתי במהירות ולמנוע בחירות". השר יועז הנדל בחר להתייחס בנאומו למשבר בקואליציה, ואמר כי "אנחנו בימים קריטיים. השיח על בחירות מבזה ומנותק והוא הדלק למדורת הכאוס. כל המשוגעים מכל הצדדים צריכים לרדת מהגג. מי שרוצה בחירות שיגיד את זה בקול ולא יסתתר ולא יעשה ספינים".
הצבעה על אישור הודעת רה"מ: 55 בעד, 37 נגד, אין נמנעים. ההודעה אושרה על-ידי מליאת הכנסת.

תאריך:  05/08/2020   |   עודכן:  05/08/2020
+השתתפות עציר בדיון טלפוני תצריך אישור חריג
23:55 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים והשר לבט"פ יוסמכו להכריז יחד על הגבלה מלאה או חלקית של השתתפות עצורים ואסירים בדיונים בבית המשפט ונקבעה סמכות לביטול ההכרזות בכל עת ע"י ועדת החוקה  ▪  לא תתאפשר השתתפות בדיון באמצעות הטלפון בלבד אלא במקרים חריגים ביותר  ▪  ישראל ביתנו והרשימה המשותפת: חוק אנטי דמוקרטי

[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+חברי הכנסת אבידר ויזבק הוצאו מאולם המליאה
16:28 05/08/20  |  עידן יוסף

חברי הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) והיבא יזבק (הרשימה המשותפת) הוצא מהאולם לאחר קריאה שלישית לסדר על ידי יו"ר הכנסת יריב לוין. אבידר קרא מספר פעמים לעבר ראש הממשלה נתניהו: "ביבי תתפטר". קראה קריאות ביניים בפתח נאום רה"מ כאשר הציע סיוע הומניטרי ללבנון.

+מחלוקת בעניין הגבלות הקורונה על בתי כנסת
16:04 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הבריאות אדלשטיין על הטענות לאפליית בתי כנסת: "מנסים להגיע לקריטריון אחיד"  ▪  ההחלטה על חגי תשרי תתקבל בקרוב  ▪  יו"ר ועדת החוקה: "נשמת אפה של היהדות היא התפילות בבתי הכנסת ועולם התורה והישיבות"

[צילום: דוברות הכנסת]
השר אדלשטיין והיו"ר אשר [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+ליברמן: התנגדנו לפסקת ההתגברות כי זה לא קשור לקורונה
15:15 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+השר רפי פרץ: לא לדגל לבנון בת"א, כן לסיוע הומניטרי
14:35 05/08/20  |  עידן יוסף

שר ירושלים ומורשת רפי פרץ בטוויטר: "אפשר וצריך לסייע הומניטרית לאזרחים שנפגעו בלבנון, אך הנפת דגל מדינת אויב בלב ת"א זה בלבול מוסרי. ‏לבנון אפשרה לחיזבאללה להתעצם ואף מאפשרת לפעילות טרור של אירן משטחה. ‏לפני 15 שנים הנפנו דגל כתום. דגל של אוהבים שכואבים על גירוש מחבלי מולדת. את הדגל הזה לא ראיתי מונף על עיריית ת״א".
ח"כ איילת שקד: "‏במדינה מתוקנת, הצבע הכתום היה צובע הערב את בניין עיריית תל אביב כתזכורת לגירוש מגוש קטיף. במקום זה קיבלנו דגל של מדינת אויב. עולם הפוך ראיתי".

+ח"כ הלוי: אגיש הצעת חוק נגד התערבות בלתי חוקית של ביהמ"ש בסמכות הכנסת
14:32 05/08/20  |  עידן יוסף

ח"כ עמית הלוי (הליכוד) מצהיר: "אגיש בימים הקרובים הצעת חוק מתוקנת למניעת התערבות הבלתי חוקית של בית המשפט בסמכות הכנסת. במכתב ששלח ח"כ עמית למציעת החוק, ח"כ איילת שקד נכתב: "כוונתך רצויה, אולם הצעת החוק שהעלית היום נותנת לראשונה חותם חוקי לפסילת חוקי הכנסת על ידי בית המשפט והיא בכיה לדורות ולכן לא תמכתי בה".

+פינדרוס: הצבעה בעד פסקת ההתגברות סיכנה את יציבות הקואליציה
14:30 05/08/20  |  עידן יוסף

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס: "במשך קדנציה שלמה איילת שקד כשרת משפטים נמנעה מהעלאת פסקת התגברות בגלל שותפה קואליציונית זוטרה שנקראה כולנו. בניגוד אליה, הנציגות החרדית מעוניינת באמת להעביר פסקת התגברות יעילה ובשלמות, ולשם כך נדרשת קואליציה יציבה וחזקה של 61 תומכים. לצערנו, לעת עתה אין קואליציה שכזו ודינה של פסקת התגברות כזו להיכשל במליאה. משכך, לא ניכנע לתעלולי האופוזיציה, בפרט בימים אלו בהם מדינת ישראל זקוקה לקואליציה יציבה ומתפקדת".

+הליכוד והחרדים אפשרו דחיית פסקת ההתגברות
14:13 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הצעת החוק של ימינה נדחתה בטרומית  ▪  ניסנקורן: אתם רוצים לייצר מדינה שתפגע בזכויות האזרחים וזכויות הפרט  ▪  שקד: נביא גם פסקת התגברות לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו  ▪  סמוטריץ': ממשלה שבורחת מאחריות וממחויבות למצביעים שלה, הגיע הזמן שהציבור יברח ממנה

ח"כ איילת שקד [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+אוהב אני את עמי
13:51 05/08/20  |  אריאל קלנר   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם הליכוד בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]

אריאל קלנר [צילום: דוברות הליכוד]
+לייצר מציאות ראויה יותר בכל תחומי החיים
13:45 05/08/20  |  מיכל וונש   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם כחול לבן בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]

מיכל קוטלר וונש
+אמסלם נגד יעלון: "אתה מלא טינה, רעל וארס"
13:09 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת דחתה בטרומית הצעת חוק להקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות  ▪  יעלון: אם אין כלום כי לא היה כלום, אז למה הליכוד כל כך מתאמץ למנוע את אותה בדיקה מתבקשת?  ▪  לפיד: גנץ ואשכנזי הסבירו שאנחנו מוכרחים ועדת חקירה ממלכתית לחקר הצוללות  ▪  כחול לבן נעדרה מההצבעה

ח"כ משה יעלון [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אהוד ברק  אהרן ברק  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כשאנחנו נלחמים במחלה, השמאל נלחם בממשלה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
שר הבריאות אדלשטיין על הטענות לאפליית בתי כנסת: "מנסים להגיע לקריטריון אחיד"    ההחלטה על חגי תשרי תתקבל בקרוב    יו"ר ועדת החוקה: "נשמת אפה של היהדות היא התפילות בבתי הכנסת ועולם התורה והישיבות"
עידן יוסף
עידן יוסף
הצעת החוק של ימינה נדחתה בטרומית    ניסנקורן: אתם רוצים לייצר מדינה שתפגע בזכויות האזרחים וזכויות הפרט    שקד: נביא גם פסקת התגברות לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו    סמוטריץ': ממשלה שבורחת מאחריות וממחויבות למצביעים שלה, הגיע הזמן שהציבור יברח ממנה
אריאל קלנר
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם הליכוד בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]
מיכל וונש
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם כחול לבן בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il