X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו בריאיון לכאן 11 [צילום: מן הטלוויזיה]
היד על השלט
הליכוד: התאגיד מצנזר את נתניהו
היועץ המשפטי של הליכוד פנה להנהלת תאגיד השידור הציבורי: ״שדרו את הראיון שצילמתם וגנזתם עם ראש הממשלה נתניהו״ טוען כי הראיון בערוץ בערבית כמו גם ברדיו רק"ע אינו משודר לנוכח סירובו של נתניהו להתראיין לכאן 11

יועצה המשפטי של הליכוד, עו״ד אבי הלוי, פנה (יום ה', 18.3.21) בדרישה דחופה להנהלת תאגיד השידור הציבורי, זאת לאחר שהנהלת התאגיד החליטה לגנוז ראיון שנערך אתמול (ד') עם יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו עבור ערוץ ״מכאן 33״ בערבית.
בליכוד טוענים כי בתאגיד השידור אף סירבו בימים האחרונים לראיין את ראש הממשלה נתניהו ברשת ב׳ ובתחנת הרדיו בשפה הרוסית רק״ע, זאת כדי ״לסחוט״ ראיון עם ראש הממשלה למהדורת חדשות הערב המשודרת בכאן 11.
בליכוד מוסיפים כי ב-16 במרס הוזמנו כתבי מכאן יחד עם כתבים נוספים מכלי תקשורת בערבית לראיין את נתניהו במעון ראש הממשלה, אך אנשי כאן נעדרו מן הראיון לנוכח הנחיה מברוך שי, מנהל חטיבת החדשות ושל מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ.
"זוהי התנהלות שערורייתית ופוליטית של הנהלת תאגיד השידור הממומן מכיסם של אזרחי ישראל", אומרים בליכוד. "אם התאגיד יגנוז את הראיון ולא ישדרו - הליכוד יעתור עוד הלילה לבית המשפט בדרישה לפרסום החומרים לאלתר".

תאריך:  18/03/2021   |   עודכן:  18/03/2021
+דמותו של מנהיג בראייה יהודית
08:11 19/03/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

היהדות החלה כמונרכיה - אבל דווקא בגולה פיתחה מוסדות דמוקרטיים לעילא  ▪  גדולי הדור התחבטו בשאלת היחס בין השלטון במדינה לבין ההלכה  ▪  תכונה חיונית למנהיג היא הנכונות להודות בחטא  ▪  התורה מאותתת גם על החובה לנהוג בשקיפות מוחלטת בכספי ציבור  ▪  מהי "קופת השרצים" שאמורה להיות למנהיג?  ▪  וגם: היחס בין הדור לבין המנהיג

דוד ושאול. ההבדל המכריע [ציור: רמברנדט]
+"ועדת הבחירות מעודדת חילול שבת"
01:35 19/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בפורום השבת הציבורית אומרים כי קביעת החוק שאיסור פרסום סקרי הבחירות האחרונים "בתום יום שישי" נועד למנוע פרסומים בשבת  ▪  בוועדת הבחירות שוללים את הפרשנות ואומרים כי יום שישי מסתיים אחרי כניסת השבת, בחצות

[צילום: מן הטלוויזיה]
+השר לשעבר מיכאל איתן הודיע על תמיכתו בתקווה חדשה
00:19 19/03/21  |  עידן יוסף

השר לשעבר מיכאל איתן, שבספטמבר 2019 קרא שלא להצביע עבור הליכוד, הודיע על תמיכתו בתקווה חדשה. "כיום, נתניהו הוא הליכוד והליכוד הוא נתניהו. נתניהו השתלט על מה שהייתה מפלגה מפוארת והפך אותה למפלגה של נאמנים למנהיג", אמר איתן, והוסיף: "גדעון סער מייצג אומץ לב ציבורי וניקיון כפיים. הוא הוכיח זאת כשקם ולחם להחזיר את הליכוד לדרך הנכונה".
בתגובה לדברים, צייץ סער בטוויטר כי הודעת איתן "מצטרפת להודעתם זה מכבר של לימור לבנת ובני בגין על העברת תמיכתם מהליכוד לסער. כששלושה אישים שהיו בשר מבשרו של הליכוד נוטשים אותו יש לכך משמעות שקשה להתעלם ממנה".

[צילום: יוסי סורוג'ון]
+סקר: שוויון בין הגושים; ישראל ביתנו, שס ומרצ עולות
00:03 19/03/21  |  עידן יוסף

סקר ישראל היום ו-i24NEWS (מאגר מוחות) עם 2,000 נשאלים, אילו הבחירות היו נערכות היום: הליכוד 29; יש עתיד 18; ימינה, תקווה חדשה, הרשימה המשותפת 10; שס 9; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה 7; הציונות הדתית, העבודה, מרצ 5; כחול לבן 4.
מבין כלל המשיבים בסקר, 12% הגדירו את עצמם מתלבטים. הסקר בחן מתי להערכתם של המתלבטים תיפול ההחלטה במי לבחור. 40% אמרו שבימים הקרובים, ואילו 36% העריכו שהחלטתם תיפול רק ביום הבחירות עצמו.
לא עוברת: רע"ם 1.1% והכלכלית החדשה 2.2%.

+בן-גביר מציע: להגדיל ל-30 את מספר שופטי העליון
23:00 18/03/21  |  עידן יוסף

עו"ד איתמר בן-גביר באירוע בחירות: "עם כל הכבוד לפסקת ההתגברות, שהנשיא ברק (אהרן ברק), אגב, היה בעדה, ועם כל הכבוד לעוד כל מיני נושאים, זה שינוי בעניין מינוי השופטים במדינת ישראל".
"שלא תבינו לא נכון - אני לא מתכוון להדיח שום שופט שנמצא היום במערכת", הדגיש, "להפך, יש הרבה שופטים שנמצאים במערכת גם עם אג'נדה אחרת משלי, הם הגונים וזה בסדר גמור, אבל כן צריך להיות שינוי מצב באופן כזה שבית המשפט העליון, לדוגמה, יורכב ל-30 שופטים, שרוב רובם הם עם אג'נדה ציונית-יהודית" (חדשות 12).

+שורת אישים מהימין חתמה על קריאה להימנע מהצבעה לבנט ולסער
22:57 18/03/21  |  עידן יוסף

מודעה מטעם קבוצה של רבנים וקצינים ופעילי התיישבות הקוראת להצביע אך ורק למפלגות שיודיעו שהצטרפו לקואליציה בראשות נתניהו להקמת ממשלה לאומית ציונית, תתפרסם (ו') בעיתוני סוף השבוע.
במודעה נכתב: "בימים אלו בהם תוקפים את ראש ממשלת ישראל מבית ומחוץ אנו מבקשים להביע את הערכתנו כלפי ראש הממשלה מר בנימין נתניהו על ניהול המערכה מול מגיפת הקורונה ששיאה הבאת החיסונים. ביחד עם עמידתו האיתנה בראש עם ישראל וצבאו, מול האויב ממזרח (אירן) ושליחיו בצפון. אנו קוראים להצביע לאלה אשר הודיעו שיצטרפו אך ורק לקואליציה בראשות בנימין נתניהו להקמת ממשלה יהודית- לאומית- ציונית".
בחתומים: אלישע האס, ישראל פלנר, יגאל כנען, רון שכנר, מאיר אינדור, אריה בכרך, חגי שטרן, דלית סוטר, מיכה בלוך, מיכה מימון, מאיר גוטמן וגדי דורלכר.

המודעה
+נתניהו משתתף בהופעה של איתי לוי
22:47 18/03/21  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד רה״מ נתניהו השתתף הערב בהופעה מוזיקלית של איתי לוי ב׳היכל מנורה׳ ביד אליהו.

[צילום: דוברות הליכוד]
+המשותפת: לאסור שימוש בדברי סמוטריץ'
22:34 18/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרשימה המשותפת פנתה לוועדת הבחירות: איסרו את השימוש בדבריו הגזעניים של יו"ר הציונות הדתית בתקופת הבחירות  ▪  תלונה ליועמ"ש תוגש על-ידי הרשימה במקביל

[צילום: מן הטלוויזיה]
+אבטחה הוצמדה ליו"ר רע"ם
20:23 18/03/21  |  עידן יוסף

מפלגת רע"ם החליטה להצמיד אבטחה ליושב-הראש ח"כ מנסור עבאס. מקורביו חוששים מגורמים קומוניסטיים, זאת עקב הודעות מתלהמות שהוא קיבל. גם המהומה שפרצה במהלך המחאה באום אל-פחם לפני שבועיים, שם הותקף עבאס, תרמה להחלטה להציב סביבו אבטחה (חדשות 12).

+סקר: סער ובנט יורדים למספר חד-ספרתי והליכוד עולה
20:14 18/03/21  |  עידן יוסף

סקר כאן חדשות (דודי חסיד ומכון קנטאר), אילו הבחירות היו נערכות היום: הליכוד 31; יש עתיד 19; ימינה, תקווה חדשה 9; הרשימה המשותפת, שס 8; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; העבודה, הציונות הדתית 5; כחול לבן, מרצ, רע"ם 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 69, ובניכוי סער - 60.
לא עוברת את אחוז החסימה: הכלכלית החדשה 1.4%.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
בעקבות פסיקת בג"ץ הודיעה מנכ"לית ועדת הבחירות שיוקמו קלפיות לשבים מחו"ל בנמל התעופה    ביום הבחירות יוקמו 349 קלפיות לחולי קורונה מאומתים ו-409 קלפיות למבודדים
אליהו קאופמן
הניסיון לגרור שוב לקלפיות את הבוחרים החרדים - מהסברה שקטה ועד זיופים והצבעה בתעודות זהות של מתים, הוא חילול השם הגדול ביותר    רבני הדור הקודם - ובמיוחד רבני הספרדים, הורו לא להצביע לפרלמנט הישראלי וחז"ל כבר הורישו לנו כי חכמי הדור שבו אני חיים הם כחמורים לעומת חכמי הדור הקודם
יעקב קורי
איש לא מדבר על מתווה הגז! איש לא מדבר על מפעלי ים המלח! מי יבצע אינטגרציה של החרדים והערבים? בנט וסער שהם ימין מלא? מאיפה יבואו התקציבים לכסות את הגרעון של 160 מיליארד שקל? מי ישלם עבור מחדלי ביבי במשבר הקורונה? אנחנו נשלם על כך - לא הטייקונים
איציק וולף
שר החוץ של איחוד האמירויות הודיע כי מדינתו חתמה על 'הסכמי אברהם' מתוך כוונה לבסס קשר אסטרטגי עם מדינת ישראל וכי לא תהיה מעורבת בתהליכי בחירות פנימיים בישראל
איציק וולף
חוק דרכי התעמולה קובע איסור שימוש בחיילים באופן שיוצר רושם שצה"ל מזוהה עם מפלגה או רשימת מועמדים    בנימין נתניהו פרסם צילומים של פתקי הצבעה בקלפיות צבאיים בצירוף הכיתוב "קולות החיילים - רק מחל"    בנט פרסם תמונה ללא שניתן להבחין במדים וכיתוב שמביע הזדהות שלו עם החיילים, כפי שהחוק מתיר
רשימות נוספות
335 קלפיות צבאיות נפרסו בבסיסים  /  עידן יוסף
סער: להפסיק הופעות ברדוגו  /  עידן יוסף
"נתניהו מנסה לייאש ציבור לאומי גדול"  /  מירב ארד
תחבורה בגובה העיניים  /  עידן יוסף
במריצה של אביגדור  /  דוד ארגז
איש הארס וההרס  /  אליהו קאופמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il