X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קרדן נדל"ן מנהלת משא-ומתן עם מוכר פרטי על קרקע בירושלים תתחייב לפעול לקידום תוכנית חדשה לבנייה למגורים ולאישורה "אם וככל שתאושר תוכנית מפורטת לבנייה במקרקעין כאמור, ניתן יהיה להקים על המקרקעין כ-1,000 יחידות דיור"
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת קרדן נדל"ן נמצאת בעיצומו של משא-ומתן מתקדם לרכישת כ-50 דונם בירושלים במסגרת עסקת קומבינציה שבמסגרתה תקדם תוכנית חדשה לבנייה למגורים בקרקע.
על-פי ההסכם המסתמן, שיעור הקומבינציה בעסקה יקבע על-ידי שמאי מוסכם לאחר התקיימות התנאי המתלה - שיהיה אישור תוכנית לבנייה למגורים בתוך פרק זמן שייקבע בין הצדדים - על-פי תנאי השוק ובהתחשב בשיעור רווח יזמי בפרויקט אשר הוסכם בין הצדדים.
עוד דובר במשא-ומתן כי קרדן תתחייב להעמיד למוכר הלוואה בסך של עד 10 מיליון שקל, כמקדמה בגין התמורות שיגיעו לו בעסקה, בתנאים ובמועדים שיסוכמו ובלבד שטרם העמדת סכום מהותי כלשהו מתוך ההלוואה ירשמו זכויות המוכר במקרקעין ויועמדו בטוחות לחברה לפירעון ההלוואה.
"להערכת החברה, אם וככל שתאושר תוכנית מפורטת לבנייה במקרקעין כאמור, ניתן יהיה להקים על המקרקעין כ-1,000 יחידות דיור", העריכה קרדן נדל"ן בדיווח שהעבירה (יום ג', 20.4.21) לבורסה. עם זאת, ציינה כי המקרקעין בהליכי תכנון ואין ודאות לגבי אישור תוכנית לבנייה בה או לגבי היקפה.

תאריך:  20/04/2021   |   עודכן:  20/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מלאי החוב הממשלתי עמד בסוף 2020 על כ-984 מיליארד שקל    שיעור הוצאות הריבית ביחס לחוב עמד על 4.1%    החשב הכללי: "הגיוס הרחב שנגזר מהמצב הכלכלי גרר עלייה ביחס החוב לתוצר בשנת 2020. יידרש ביצוע של תוכניות משמעותיות שיובילו את המשק לצמיחה"
איתמר לוין
ההגנה ביקשה הפסקה של חודש; התביעה התנגדה להפסקה כלשהי    ישועה: וואלה לא היה אתר שמאל קיצוני; מה שנתבקשנו לעשות לא היה קשור לשמאל קיצוני    מבהיר שלא קיבל הבטחה כלשהי מרשות ניירות ערך בתמורה לעדותו
איתמר לוין
פלשתיני בן 16 החשוד בכניסה בלתי חוקית לישראל נעצר ולא נמסרה הודעה להוריו, בפועל נמנעה ממנו זכות ההיוועצות והוא לא הובא לפני שופט במועד הקבוע בחוק
מירב ארד
הבהיר: "אנחנו לא מנתקים קו עם אף אחד. אין פה נטייה, נלך עם מי שיבוא לקראתנו. לא ניהלנו משא-ומתן קואליציוני - אלא מגעים על הוועדה המסדרת"
מירב ארד
סוכנות החלל הישראלית ומשרד האנרגיה שותפים למימון המיזם שישלח שתי משימות לירח    אבי בלסברגר, מנהל סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכנולוגיה: "הטכנולוגיה של הליוס להפקת החמצן מאדמת הירח תוזיל את עליות השיגור, תרחיב את גודל המטען ותאפשר בעתיד גם נוכחות אנושית ארוכת טווח בחלל העמוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il