X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אזרחים ותושבים ישראלים (לרבות מחוסנים ומחלימים) אשר יכנסו לישראל מהמדינות: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה, יחויבו בבידוד ביתי למשך 10 ימים כפוף לשתי בדיקות PCR שליליות
▪  ▪  ▪
[צילום: עודד בלילטי/AP]

משרד הבריאות הודיע על החניות חדשות לכניסה ויציאה מישראל: מהיום (יום ב', 3.5.21) יכנסו לתוקף ההנחיות החדשות:
כניסה לישראל
מיום 03.05.21, אזרחים ותושבים ישראלים (לרבות מחוסנים ומחלימים) אשר יכנסו לישראל מהמדינות: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה, יחויבו בבידוד ביתי למשך 10 ימים כפוף לשתי בדיקות PCR שליליות (בדיקה בעת הנחיתה/כניסה לישראל ובדיקה נוספת ביום מס׳ 9 לבידוד), או לחלופין, יחויבו בבידוד ביתי למשך 14 ימים כפוף לבדיקת PCR אחת (בעת הנחיתה/כניסה לישראל, שהינה חובה לכלל הנכנסים לישראל). יצויין, כי מחוסנים ומחלימים ששהו באחת מהמדינות הנ״ל פחות מ-12 שעות במסגרת קונקשיין, ולא יצאו משדה התעופה, לא יחויבו בבידוד.
יוזכר, כי כלל הנכנסים לארץ (אזרחים וזרים, לרבות מחלימים ומחוסנים), מכל יעד, אשר שהו בחו״ל מעל 72 שעות, נדרשים להציג בעליה לכלי הטיס במדינת המוצא, בדיקת PCR שלילית שנעשתה במהלך 72 שעות טרם שעת ההמראה/כניסה לישראל. בנוסף, כלל הנכנסים לארץ (אזרחים וזרים, לרבות מחלימים ומחוסנים), נדרשים לבצע בדיקת PCR בעת הנחיתה/כניסה לישראל. לינק להגשת פטור מביצוע בדיקת PCR במקרים חריגים, טרם ההמראה לישראל.
יציאה מישראל
מיום 03.05.21, תיאסר יציאת אזרחים ותושבים ישראלים, למעט חריגים, למדינות: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה. איסור היציאה למדינות אלו, לא יחול על מי שיקיים טיסת קונקשיין דרך מדינות אלה, בתנאי שישהה פחות מ-12 שעות בשטח שדה התעופה בלבד.
הקריטריונים לוועדת חריגים, לצורך קבלת אישור יציאה למדינות הנ"ל, הן בין השאר: היוצאים לצורך הומניטרי או צורך חיוני חריג; ספורטאים (באישור מנכ"ל משרד התרבות והספורט); שליחים רשמיים של מוסדות לאומיים (באישור משרד העלייה והקליטה).
אזרחים ותושבים ישראלים, החוזרים למקום מגוריהם הקבוע במדינות אלו, נדרשים להצהיר על כך בפני וועדת החריגים ולצרף מסמכים תומכים.
צוותי אוויר, שליחים ישראלים (שאושרו על-ידי מנכ"ל משרד החוץ, מנכ"ל משרד הביטחון או מנכ"ל משרד ראש הממשלה), נציגים זרים ואזרחים זרים אינם נדרשים בקבלת אישור יציאה מישראל מטעם וועדת החריגים.
יוזכר, כי באחריות כל נוסע (ישראלי או זר), להציג טרם העלייה לכלי טיס היוצא מישראל, לכל יעד, תעודת החלמה או תעודת חיסון או בדיקת PCR שלילית, שנעשתה לכל היותר 72 שעות טרם מועד ההמראה מישראל. בנוסף, באחראיות כל נוסע, לוודא את מדיניות הכניסה למדינת היעד ולהיערך בהתאם לדרישותיה. לינק להגשת פטור מביצוע בדיקת PCR במקרים חריגים, טרם ההמראה מישראל.
מי שחלו והחלימו או חוסנו בחו"ל ייכנסו לבידוד עם הגעתם לארץ ויוכלו לבקש פטור מבידוד באופן הבא:
  • עליהם לבצע בדיקה סרולוגית בישראל באחת המעבדות המוכרות על-ידי משרד הבריאות
  • יודגש כי יש להשאר בבידוד עד לקבלת התוצאה של הבדיקה הסרולוגית
  • עם קבלת תוצאת בדיקה סרולוגית חיובית יפנו באמצעות הטופס המקוון לבקשה ליציאה חריגה במהלך בידוד. לטופס יש לצרף את התיעוד על תוצאת הבדיקה הסרולוגית החיובית שעשו בישראל, ובנוסף, גם תיעוד על בדיקת PCR או אנטיגן חיובית או סרולוגית שנעשו בחו"ל ומעידות על הדבקה, או תעודת התחסנות רשמית.
  • לתשומת לבכם, יש להמתין לפחות 10 ימים בין קבלת תוצאה חיובית לקורונה לבין ביצוע הבדיקה הסרולוגית.
  • הוראה זו לא תחול על החוזרים מאוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה.

תאריך:  03/05/2021   |   עודכן:  03/05/2021
+לראשונה: וריאנט ברזילאי וצ'ליאני בישראל
19:19 03/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

תינוקת ומבוגר מחוסן ששבו מחו"ל אובחנו כנשאי הוריאנט הברזילאי של נגיף קורונה  ▪  ישראלי ששב מחו"ל נושא את וריאנט צ'ילה  ▪  19 מאומתים נוספים בווריאנט ההודי - כולם זרים

[צילום: ארלדו פרז, AP]
+אושרה הארכת חובת הבדיקות בכניסה לארץ עד חודש יוני
12:26 03/05/21  |  

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה (ב׳) במשאל טלפוני את הצעת משרד הבריאות להארכת חובת הבדיקות בכניסה לארץ, עד ליום שלישי, ה-1.6.21.
התקנות קובעות כי אדם נדרש לבצע בדיקה 72 שעות לפני כניסתו לישראל, וכן בדיקה לאחר הגעתו לישראל בתחנת הגבול.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנחיות חדשות לכניסה וליציאה מישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
זלזולו של הנשיא בקורונה והרטוריקה הפוגענית שלו גורמים לכך שברזיל אינה מקבלת אפילו אהדה כאשר מספר המתים מגיע ל-3,000 ביום - מדווח וושינגטון פוסט
יאיר דקל
אני בהחלט מסכים, שלא סיפקו לנו מידע    למשל, לא ראיתי פרסומים על מספר המתים בארץ מכל המחלות והתאונות ומזקנה    היו דיווחים אינסופיים רק על מתי הקורונה
איתמר לוין
אקונומיסט מונה שלוש סיבות: הסיוע ודמי האבטלה הנדיבים, החשש מפני מגע קרוב והידבקות, והזמן שלוקח להסתגל לשינויים מבניים בשוק העבודה
עידן יוסף
איציק וולף
ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס שיגרה מכתב למנכ"ל משרד החינוך על הצורך הדחוף בדיגום נרחב בבתי ספר שבהם התגלו מקרי קורונה    "מצפים לשיתוף הפעולה של משרד החינוך, מנהלי בתי הספר והרשויות המקומיות, ולעבודה מהירה ומשותפת מול ההורים כדי להפחית את הסיכון המשמעותי האפשרי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il