X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: הקוביה]
נמרודי יבנה 1,450 יח"ד בקריית ים
הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה אישרה את התוכנית שמקדמת הכשרת היישוב התחדשות עירונית, מקבוצת הכשרת היישוב שבבעלות עפר נמרודי, לפינוי שישה בנייני 'רכבת' ולבניית 12 בנייני מגורים בני 9 עד 32 קומות במקומם מניית החברה עלתה ב-7%

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז חיפה אישרה תוכנית שמקדמת חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית בקריית ים, אשר במסגרתה תפנה 224 דירות ותבנה 1,450 יחידות דיור חדשות ושטחי משרדים ומסחר בהיקף כולל של מעל ל-13,000 מ"ר. על-פי הערכות החברה, שבשליטת עפר נמרודי, שווי המכירות הצפוי הינו כ-1.8 מיליארד שקל. מניית הכשרת היישוב התחדשות עירונית עלתה בכ-7% עם נעילת יום המסחר בבורסה.
התוכנית מתפרשת על פני כ-48 דונם בלב קריית ים. שישה בנייני רכבת ישנים שהוקמו בשנות ה-60 במאה שעברה יהרסו ובמקומם יבנו כ-12 בנייני מגורים חדשים בני 9 עד 32 קומות בפרויקט של בינוי פינוי. על התכנון האדריכלי אחראי משרד בר לוי אדריכלים. המתחם נמצא בסמוך לרצועת החוף המתפתחת של קריית ים, למוקד המסחרי של העיר, המטרונית ושירותים ציבוריים (האצטדיון, העירייה, המתנ"ס העירוני ובתי ספר) ובעתיד מתוכננים להיבנות בו מוסדות חינוך, כיכר עירונית ופארק ירוק, לצד פיתוח המסחר במתחם.
פרויקט קריית ים מצטרף לעוד מספר עשרות פרויקטים שהכשרת הישוב מבצעת ומקדמת. החברה מקימה היום 250 יחידות דיור בחולון ובתל אביב וצפויה להתחיל בחודש הקרובים הקמה של עוד כ-450 יחידות דיור בירושלים, בחולון ובתל אביב.
בנוסף, החברה נמצאת בשלבי קידום משמעותי של למעלה מ-6,000 יחידות דיור ועם צבר פרויקטים עתידי של כ-18,000 יחידות דיור נוספות.
אלכס מריאש, מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית, ציין היום כי התוכנית שאושרה בקריית ים צפויה לשנות את אופי האזור כולו, הנמצא בתנופת פיתוח בשנים האחרונות. "התכנון האדריכלי המוקפד ייצר סביבת מגורים אורבנית ומודרנית במרכז העיר ובקרבה לים וכן חווית מגורים איכותית לדיירי השכונה הקיימים והחדשים שיצטרפו לפרויקט", אמר. לדבריו, ראש עיריית בת ים, דוד אבן צור, ואנשי העירייה פעלו יחד עם החברה לקידום הפרויקט. "מדובר בדוגמה לשיתוף פעולה שמביא להישגים משמעותיים בלוחות זמנים קצרים", ציין.

תאריך:  13/10/2021   |   עודכן:  13/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ב-12 מיליון המסמכים שהודלפו על אחזקות במדינות הנחשבות למקלטי מס יש מאות אזכורים של ישראלים    בין השמות: עידן ואייל עופר, טדי שגיא, משה חוגג, עו"ד דרור חוטר ישי שהיו קשורים כולם לחברות שנרשמו כחוק במקלטי מס
איתמר לוין
משרד המשפטים: שופט מחוזי נחקר באזהרה בחשד לביצוע עבירות מין ואלימות במשפחה, אך לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות נמצא שאין בסיס לחשדות לעבירות פליליות    בית המשפט אסר לפרסם פרטים נוספים, כפי שמקובל בחשדות מסוג זה - כדי שלא לחשוף את זהותו של המתלונן
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות הורה להנהלות בתי החולים בישראל לוודא שיש בידיהם מידע רפואי על המטופלים שבו ניתן יהיה להשתמש גם במקרה שבו תותקף מערכת המחשוב של בית החולים "בדגש על גיבוי שמנותק מרשת ביה"ח, ובכלל זה גם הדפסת החומר הרפואי הקריטי, במידת הצורך"
איציק וולף
שר החוץ התייחס לאיום האירני במסיבת עיתונאים משותפת שערך עם מזכיר המדינה האמריקני ועם שר החוץ האמירתי    הצהיר: "אם הדיפלומטיה תיכשל, תהיינה אופציות אחרות על השולחן. לפעמים העולם צריך להראות את כוחו כדי למנוע מאירן להפוך לגרעינית"
איציק וולף
פוטין דחה את הטענות שלפיהן רוסיה עוצרת את אספקת הגז וכינה אותן "פטפוט ממניעים פוליטיים"    לטענתו, אין כל תימוכין לטענה שלפיה רוסיה משתמשת בגז כסוג של נשק. "ההפך הוא הנכון", טען, "רוסיה מרחיבה את אספקת הגז לאירופה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il