X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלה ל-63.4 מיליון שקל, לעומת 39.8 מיליון שקל אשתקד הרווח הנקי ברבעון השלישי עלה בשיעור של 54.5% ועמד על 30 מיליון שקל העלייה ברווחיות - למרות ירידה בהכנסות
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

רווחי חברת אפריקה מגורים ברבעון השלישי של השנה עמדו על כ-30 מיליון שקלים. עלייה של 54.5% לעומת הרווח הנקי שרשמה ברבעון המקביל אשתקד, אשר עמד על כ-19.4 מיליון שקל. רווחי אפריקה מגורים בתשעת החודשים הראשונים של השנה זינקו ב-59.3% ועמדו על 63.4 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 39.8 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020. החברה הודיעה כי תשלם למחזיקי המניות דיבידנד בסך של 15 מיליון שקלים.
הכנסות אפריקה מגורים ממכירת דירות למגורים בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-641 מיליון שקל וברבעון השלישי הסתכמו ב-213 מיליון שקלים - ירידה לעומת ההכנסות שנרשמו בתקופות המקבילות אשתקד, אשר עמדו על 873 מיליון שקלים, ו-329 מיליון שקלים בהתאמה.
כלל הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו ב-864 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 919 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2020. ברבעון השלישי הסתכמו כלל הכנסות אפריקה מגורים ב-314 מיליון שקלים, לעומת 344 מיליון שקלים אשתקד.
הרווח הגולמי של החברה עלה והסתכם בתשעת החודשים הראשונים ב-148 מיליון שקלים לעומת 131 מיליון שקלים ב-2020, וב-63 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת 48 מיליון שקל ברבעון השלישי בשנה שעברה.

תאריך:  09/11/2021   |   עודכן:  09/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי אפריקה מגורים זינקו ב-59.3%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
הפיקודים הנם היחידות המבצעיות הרב-חיליות הגדולות בארצות-הברית    גנרל ג'קלין ון אובוסט וגנרל לורה ריצ'ארדסון הן טייסות    מינויהן התעכבו עקב חילופי הממשל בארצות-הברית
עידן יוסף
חברי הוועדה לזכויות הילד התרעמו כי אין תוכנית מפורטת למעבר שיתבצע בתוך פחות מחודשיים    נעמ"ת: "אנחנו רגע לפני התהום, וזו גם הסיבה שהייתה השביתה. אפשר לדבר גבוהה-גבוהה על פדגוגיה והכשרות, אבל אין את מי להכשיר - הדלת המסתובבת בתחום הזה היא נוראית"
איציק וולף
מבצע המעצרים שהתקיים הבוקר בעשרות יישובים ערביים בצפון ובמרכז יצא לדרכו בתום הפעלה בת שנה של סוכן משטרתי שהתחזה לחייל בארגון פשיעה    נתפסו 40 רובים, 13 אקדחים, שני מקלעים ושני מטעני חבלה מוכנים להפעלה
עידן יוסף
מנכ"ל האיגוד יורם הכהן בוועדת החוקה: "היו למדינה עשר שנים להבין שיקחו מידע פרטי וישתמשו בו והמציאות חזרה על עצמה"    הרשות להגנת הפרטיות מקדמת חקיקה שתטיל עיצומים כספיים של מאות אלפי שקלים ותרחיב את הסעיפים שבגינם יוטלו העיצומים    יו"ר ועדת החוקה: "יש פיגור משמעותי בהגדרת הגבולות לענקיות הטכנולוגיה"
איציק וולף
ממשלת פולין הודיעה כי שלחה 12,000 חיילים לגבול המזרחי שלה למניעת חדירת מהגרים לא חוקיים משטח בלארוס    האיחוד האירופי גינה את נשיא בלארוס המעודד את המשבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il