X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שיגור טיל חץ 3 [צילום: דוברות משרד הביטחון]
סטודנטים דתיים מהטכניון: "תע"א מדירה אותנו"
תא גיוס וקריירה של התעשיה האוירית יקיים הרצאות על טיל חץ 3 ליד הטכניון בחיפה סטודנטים דתיים אומרים כי אין מקום שחברה ממשלתית תקיים אירוע בבר לא-כשר ומחלל שבת תע"א: הכיבוד שיוגש - כשר הסטודנטים: "חילול השם. תקיעת חץ בבטן"
המודעה שפורסמה

אירועי שבוע החלל יועברו למקומות כשרים
עידן יוסף
מנכ"ל משרד המדע הורה לבטל את ההחלטה לקיים את אירועי שבוע החלל הבינלאומי שתוכננו להתקיים באתרים ללא תעודת כשרות ולהעבירם למקומות בהם יוכל ליהנות גם ציבור שומר כשרות
לרשימה המלאה

סטודנטים דתיים בטכניון מוחים על אירוע שמקיימת התעשיה האוירית בחיפה, ואומרים כי קיומו של האירוע בבר "בנולה סוקס" הסמוך למוסד האקדמי, שאינו שומר כשרות ומחלל שבת, גורם להדרה של ציבור שלם.
מדובר באירוע שמארגן השבוע מרכז גיוס וקריירה בתע"א, תחת הכותרת "נפגשים על הבר", שבו הזמנה לשמוע על הרצאות על מערכת "חץ 3". המודעה לאירוע אף נוסחה בלשון רב-מגדרית ("מחכים לכם.ן"), בניגוד לכאורה לחוק המוסד העליון ללשון העברית.
מדוברות התעשיה האוירית נמסר כי "החברה מקיימת מפגשי 'מיטאפ' בבארים ברחבי הארץ, כדי להציג את הפעילות הטכנולוגית, ואת העשייה למען ביטחון מדינת ישראל. במפגש שיתקיים בחיפה, יוגש כיבוד קל עטוף ואישי יחד עם כוס בירה כשרים".
הסטודנטים הדתיים טוענים מנגד שכשרות המזון אינה פקטור, שכן אדם דתי וירא-שמיים אינו יכול להיכנס למקום שפוגע בערכי היהדות ויש בכך חילול השם. לדבריהם, אם היה מדובר בחברה פרטית - זוהי זכותה, אך כאן מדובר בחברה ממשלתית, וחברות ממשלתיות אמורות להקפיד לקיים אירועים במקומות כשרים. "במקום לשמוע הרצאה מרתקת על חץ 3, קיבלנו חץ בבטן", סיפר אחד הסטודנטים ל-News1.
ביחס לשימוש בשפה הרב-מגדרית, נמסר בתגובת התעשיה האוירית: "המודעה כתובה בלשון רבים, ואנו מזמינים את כל מי שמתעניין בפיתוחים חדשניים ובביטחון המדינה להגיע להרצאה מרתקת".
כתב News1 מזכיר כי בעבר ביטל משרד התחבורה חסות ומנע מעובדי המשרד להגיע לאירוע של ארגון פרטי בסינמטק בתל אביב לאחר שהתברר כי אין תעודת כשרות למקום. כמו-כן, מנכ"ל משרד המדע לשעבר הורה להעביר את כל האירועים למקומות כשרים, כדי לא להדיר ציבור שלם של שומרי כשרות מאירועי שבוע החלל.

תאריך:  27/12/2021   |   עודכן:  27/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סטודנטים דתיים מהטכניון: "תע"א מדירה אותנו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ראש הממשלה בדיון 40 חתימות: "איבדתם את זה לגמרי, אתם פשוט מביאים הדבקה מסיבית לכנסת ישראל"    ראש האופוזיציה: "בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת. בנט מזגזג בכל החלטה חיונית בעניין הקורונה. בממשלת ההונאה אפילו בנט לא מאמין לבנט"
עידן יוסף
משרד המשפטים: הקושי המרכזי הוא דווקא אכיפתי ולא בחסר בחקיקה - הקושי הוא לאתר את המשחיתים    היו"ר גלעד קריב: "נושא הדרת נשים במרחב הציבורי זה נושא שיקבל קדימות בוועדה הזו. הדרת נשים היא חלק מאלימות מגדרית"    רוטמן: למה אין החמרה על צלבי קרב והשחתת מודעות דת?
איציק וולף
ראש הממשלה תוקף את ראש האופוזיציה לאחר שהאופוזיציה סירבה לאפשר קיזוז שלו בשל בידוד האומיקרון שבו הוא נמצא    "בריאות הציבור בזמן מגיפה צריכה להיות מעל למשחק הפוליטי הקטנוני. נתניהו, אתה נושא באחריות להשלכות התרגילים שלך"
איציק וולף
עד היום ניתן היה לקבל מנת חיסון שלישית נגד קורונה רק לאחר חמישה חודשים ממתן המנה השנייה    מנכ"ל משרד הבריאות החליט לקצר בחודשיים את פרק הזמן הנדרש    ההנחיה חלה על חיסוני פייזר, מודרנה ואסטרה-זניקה
איתמר לוין
אומר שהיה זה חלק מסחר הסוסים הרגיל בין פוליטיקאים לתקשורת    "נתניהו היה משוכנע שמוזס עומד מאחורי יוזמות החקיקה נגד ישראל היום"    רפי גינת התערב למען רגב בכתבה עליה ב"7 ימים" לאחר שחרורה מצה"ל    "לא היה שום סיכוי לעסקה בין נתניהו למוזס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il