X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מזכ"ל הסתדרות המורים פנתה למשרד החינוך בטענה כי מורים נדרשים לשלם במצטבר מאות שקלים על בדיקות אנטיגן בשל חשיפה למאומתים במסגרת עבודתם רק לא מחוסנים נדרשים לשלם כיום 52 שקל לבדיקה אחת הציעה להכשיר את ממוני הקורונה בבתי הספר כבודקים מוסמכים לבדיקות אנטיגן
▪  ▪  ▪
בן-דוד. להשתמש במערך ממוני הקורונה לקיצור תורים [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

מזכ"ל הסתדרות המורים, יפה בן-דוד, פנתה אל מנכ"ל משרד החינוך, דלית שטאובר, בבקשה לפטור עובדי הוראה לא מחוסנים נגד קורונה מתשלום על ביצוע בדיקת אנטיגן בתחנה מורשית של מד"א.
על-פי ההנחיות הקיימות - כל אדם מחוסן נגד קורונה ואשר החלים מן המחלה, וילדים בגילאי 3 עד 12 מחוסנים ולא מחוסנים - יכול להיבדק ללא עלות בבדיקת אנטיגן בתחנת מד"א. אנשים שהיו יכולים להתחסן ולא עשו זאת נדרשים לשלם 52 שקלים על כל בדיקה שכזו.
לטענת בן-דוד, מורה שמלמד במספר רב של כיתות נאלץ להתמודד בימים האחרונים עם הוצאה של מאות שקלים בשבוע על בדיקות אנטיגן בתחנות מד"א.
"עובדי ההוראה נאלצים לשלם תשלום עבור בדיקות האנטיגן. אנו דורשים לפטור אותם מתשלום, מאחר שנחשפו לתלמידים מאומתים במסגרת עבודתם", ציינה בן-דוד. היא לא הזכירה שמדובר רק במורים שאינם מחוסנים ולא החלימו בעצמם מקורונה.
"מדובר בהנחיה, שמעבר להוצאה הכספית הלא מוצדקת, התורים במד"א רק הולכים ומתארכים ככל שגל התחלואה עולה וההיעדרויות המרובות מבתי הספר מחייבות את המנהלים להתמודד עם מחסור חריף בכוח אדם מתאים לקיום יום לימודים שגרתי, עד כדי סגירת מוסדות החינוך", טענה מזכ"ל הסתדרות המורים.
עוד העלתה הצעת ייעול שלפיה יבצעו ממוני הקורונה שבכל מוסד חינוכי את המורים ואת התלמידים בבדיקות אנטיגן, במקום שייאלצו להמתין שעות ארוכות בתחנות המורשות.
"אין שום סיבה שממונה הקורונה, שנמצא במוסדות החינוך ואחראי לנושא הקורונה, כולל בדיקות אנטיגן, לא יערוך בדיקות לאותם עובדי הוראה בשער בית הספר. כך יחסך זמן רב ותימנע היעדרות של עובדי הוראה. אין סיבה שבכניסה לאירועי תרבות המוניים נערכות בדיקות אנטיגן בכניסה ואילו ממוני קורונה בבתי הספר לא יורשו לערוך את אותן בדיקות", ציינה.
במשרד החינוך עדיין לא הגיבו על המכתב.

תאריך:  02/01/2022   |   עודכן:  02/01/2022
+הליכוד: הקורונה מנהלת את בנט, לא הפוך
23:55 02/01/22  |  עידן יוסף

הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים. הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן".

+אורה מרמת השרון קיבלה תרופה לקורונה
22:54 02/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מכבי שירותי בריאות העניקה לראשונה לארבעה מטופלים בארץ את תרופת פייזר נגד מחלת הקורונה

אורה. קיבלה 3 זריקות ונדבקה [צילום: יח"צ]
+הציונות הדתית: בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה
22:27 02/01/22  |  עידן יוסף

הציונות הדתית: "נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד. לאחר זגזוגים אינסוף, בלאגן וסתירות, בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה, מסיר את ידיו מאחריות על בטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל ומפקיר אותם לגורלם. אזרחי ישראל ראויים למנהיגים ישרים ומקצועיים שיודעים להוביל. בנט, זה גדול עליך".

+"ייתכן שנחצה את ה-50 אלף מאומתים ביום"
20:07 02/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה: מסתמן שינוי מתווה לגבי רף הבדיקות בשאלה מי יצטרך להיבדק, ונדבקים רבים לא יצטרכו להיבדק  ▪  אושר חיסון רביעי לבני 60 ומעלה כדי להחריג את האוכלוסייה בסיכון  ▪  בנט מעביר את האחריות לאזרחים  ▪  פטור מבידוד למחוסנים

ראש הממשלה בנט. לא מצליחים להשתלט [צילום: אמיל סלמן/פול פלאש 90]
+טוויטר חסמה מקורבת לטראמפ בשל הפצת חדשות כזב
19:18 02/01/22  |  עידן יוסף

רשת טוויטר החליטה לחסום את חשבון הטוויטר האישי של מרג'ורי טיילור גרין, חברת המפלגה הרפובליקנית הנחשבת כמקורבת לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. זאת, לטענת ראשי טוויטר, בשל הפצת חדשות כזב בנושא מגפת הקורונה.

+"תו ירוק ללא הצגת בדיקות - הפרת איזון חוקתי"
18:22 02/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת חוקה קורא לנציגי הממשלה להימנע מכפיית חיסונים פסיבית  ▪  "אתם רוצים ללכת למשהו שהוא סמי כפיית חיסונים, זו לא דעת המחוקק. במדינת ישראל לא יוצרים מצב שבו לאדם אין ברירה אלא לעבור פרוצדורה רפואית"

[צילום: ערוץ כנסת]
"לא הבאנו את התיקון כדי להוסיף עליו עוד קומות" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+קצין הרפואה הראשי נדבק בקורונה
15:45 02/01/22  |  מירב ארד

קצין הרפואה הראשי, תא״ל פרופ׳ אֵלון גלזברג, אומת (יום א') כחיובי לנגיף הקורונה, לאחר שככל הנראה נדבק מאחד מילדיו, אשר חוסן שלוש פעמים. הקצין, אשר פעל בהתאם להנחיות, חש בטוב וימשיך לעבוד מביתו עד לתום תקופת ההחלמה.‏בהתאם להנחיות משרד הבריאות וצה״ל, מגעיו הקרובים יבדקו ויושמו לבידוד, במידת הצורך. לא תהיה פגיעה בכשירות החיל או במאמציו.

+ההחלטה הקלה ביותר של אדמס
15:28 02/01/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

האומיקרון הביא את אדמס לבטל את חגיגות ההשבעה, וכעת עליו להתמודד עם המשבר הכלכלי הקשה והירידה החדה בביטחון הציבור שגרמה המגיפה - מנתח אקונומיסט

אדמס ותמונת אמו בהשבעתו [צילום: AP]
+ד"ר אלרעי פרייס בוועדת חוקה: "אנחנו לא בסגירת שמים"
12:22 02/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהירה: "שנגיע למצב שבו התחלואה המיובאת היא שולית ותעמוד על 5% או פחות מהתחלואה שיש במדינת ישראל, כל הדבר הזה יפסק"  ▪  שר התיירות דורש לסיים את בידוד מחוסנים מחו"ל: "אין לזה ערך רפואי"

ד"א אלרעי-פרייס. "זיהוי מדינות עם אחוז מאומתים גבוה" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+בנט על ירי הרקטות: לא נקבל סיפורי ברקים
11:47 02/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה הצהיר כי מי שמכוון טילים לעבר ישראל יישא באחריות  ▪  "סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר"  ▪  העריך שבזמן הקרוב צפויים עשרות אלפי מאומתי קורונה חדשים מדי יום והצהיר שהמדיניות שבה תנקוט הממשלה תיקבע על-פי יכולת הספיקה של בתי החולים

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יו"ר ועדת החוקה מאיים: לא נאשר רשימת המדינות האדומות
10:57 02/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

חברי ועדת החוקה של הכנסת מאיימים שלא יאשרו את רשימת המדינות האדומות בדיון שיתקיים ביום שלישי  ▪  יו"ר הוועדה: נדחו 100% מהבקשות המהותיות שנוגעות למקרים הומניטריים  ▪  ח"כ סעדי טען שאין מענה לבעלי כרטיסי טיסה שדורשים פיצוי וח"כ מקלב טען שאחרי שנתיים מצופה למצוא איזונים מידתיים להתנהלות אנושית ועניינית גם בזמן חירום

ח"כ קריב. מה התכלית אם אין הצדקה אפדימיולוגית? [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לפטור מורים לא מחוסנים מתשלום על אנטיגן"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פושעת שמקומה בכלא !!! ל"ת
מתעב שקרנים  |  2/01/22 17:12
2
מדינת ישראל הגיע לסיום דרכה
יהודי חרד  |  2/01/22 17:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
הבהירה: "שנגיע למצב שבו התחלואה המיובאת היא שולית ותעמוד על 5% או פחות מהתחלואה שיש במדינת ישראל, כל הדבר הזה יפסק"    שר התיירות דורש לסיים את בידוד מחוסנים מחו"ל: "אין לזה ערך רפואי"
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר כי מי שמכוון טילים לעבר ישראל יישא באחריות    "סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר"    העריך שבזמן הקרוב צפויים עשרות אלפי מאומתי קורונה חדשים מדי יום והצהיר שהמדיניות שבה תנקוט הממשלה תיקבע על-פי יכולת הספיקה של בתי החולים
איציק וולף
חברי ועדת החוקה של הכנסת מאיימים שלא יאשרו את רשימת המדינות האדומות בדיון שיתקיים ביום שלישי    יו"ר הוועדה: נדחו 100% מהבקשות המהותיות שנוגעות למקרים הומניטריים    ח"כ סעדי טען שאין מענה לבעלי כרטיסי טיסה שדורשים פיצוי וח"כ מקלב טען שאחרי שנתיים מצופה למצוא איזונים מידתיים להתנהלות אנושית ועניינית גם בזמן חירום
איציק וולף
נכון להיום נמצאים מעל ל-101 אלף בני אדם בישראל בבידוד בית. 200 חולי קורונה מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 66 מהם קשה, מצבם של 45 - קריטי    ממונה הקורונה קורא למי שטרם התחסן לעשות זאת: כולנו צריכים לעשות את חלקנו כדי שלא נגיע לסגר
ציפי לידר
רצף המקרים החמורים בבית החולים הפסיכיאטרי בחיפה חייב להדליק נורה אדומה במערכת הבריאות ומעלה הכרמל כמשל    ומה שלום הקורונה? תשאלו את איווט וראשי הממשלה בנט את לפיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il