שני הקווים, הסגול והירוק, יצטרפו לקו האדום העתיד לפעול מסחרית בנובמבר השנה, ויהיו רשת רכבות קלות בגוש-דן העתידה להסיע יותר מ-200 מיליון נוסעים בשנה.
חיים גליק, מנכ"ל נת"ע: "עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה, ואנו מתחילים במסע חדש. זהו יום היסטורי בו הקו הסגול עולה מדרגה ועובר לידיהם הנאמנות של CAF ושפיר, קבוצה מצוינת שנבחרה לתפקיד בזכות מקצועיותה והישגיה. הקו מתוכנן להיפתח מסחרית ב-2026, אבל להערכת הזכיינים ייתכן שנזכה לנסוע בקו הסגול עוד קודם. נת"ע תעשה הכל לסייע בידם. אני שב ומזכיר לזכיינים כי במהלך המיזם צפויים אתגרים רבים, בהם עבודה במרכזי אוכלוסייה צפופים. נת"ע תקפיד כי ההפרעה לחיי היום-יום תהיה מינימלית. זוהי חובתנו לתושבים לאורך התוואי. אני מאחל לכולנו בהצלחה, זהו מיזם לאומי ראשון בחשיבותו למען ישראל כולה".
שי לינדנר, סמנכ"ל הכספים של חברת שפיר: "מציאת פתרון לאתגרים הרבים של גוש-דן היא משימה לאומית ענקית. היום אנחנו גאים ונרגשים לקבל מנת"ע חלק מהאחריות על המשימה הזו, ויחד עם השותפים שלנו ב-CAF להביא שינוי אמיתי לטובה עבור מיליוני אזרחים. נעשה כל שביכולתנו על-מנת להשלים את תפקידנו לא רק בזמן, אלא אולי אפילו לפני הזמן שהוגדר למיזם, כפי שקרה במיזמים רבים שלנו בעבר. עבודתנו כבר החלה, כי אנחנו מבינים שאין לנו זמן פנוי - לפנינו משימה לאומית".
החתימה התקיימה מנכ"ל שפיר ישראל שפירא, מנכ"ל CAF יוסו אסנאונלה ומנכ"ל
משרד התחבורה, מיכל פרנק, שאמרה: "החתימה היום היא ציון דרך חשוב. הקו הסגול בגוש-דן יסיע כרבע מיליון נוסעים ביום, ויהיה להם פתרון תחבורתי מהיר, יעל וחווייתי. המשרד מחזק את נת"ע ומאחל הצלחה לשותפות הזוכה בהקמת הקו ובתפעולו".