X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אבקת החלב המדוברת שווקה רק למפעלים ולא למוסדות [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]
אבקת חלב של תנובה נמצאה נגועה בסלמונלה
בדיקת משרד הבריאות העלתה כי אצווה אחת של אבקת חלב שיוצרה באוגוסט אשתקד במפעל תנובה הייתה נגועה בסלמונלה מוצרים סופיים שהשתמשו באבקת החלב נמצאו ללא זיהום הבדיקות הסביבתיות במפעל תנובה נמצאו תקינות

חיידקי סלמונלה התגלו בבדיקה שנערכה לאבקת חלב במפעל תנובה. כך הודיע (יום ו', 13.5.22) משרד הבריאות. אתמול פורסם כי יש חשד לזיהום במוצר המשווק על-ידי תנובה ליצרני מאכלים שונים ברחבי הארץ, אך רק הבוקר נמצאה הבדיקה חיובית לחיידקי סלמונלה.
הבדיקה בקו הייצור של תנובה נערכה בהמשך לבדיקת זיהום הסלמונלה שהתגלה במפעל שטראוס-עלית בנצרת. בעקבות זיהום הסלמונלה במפעל שטראוס-עלית הושבת המפעל לשלושה חודשים והחברה נאלצה לקרוא לציבור להחזיר רבים ממוצרי הדגל שלה. על-פי הערכות שפרסמה קבוצת שטראוס, היא צפויה לספוג ירידה של עד 230 מיליון שקל ברווח הנקי השנתי כתוצאה מן המשבר.
במשרד הבריאות הבהירו כי אבקת החלב שנמצאה נגועה בסלמונלה היא מוצר שאינו משווק לציבור הרחב אלא למפעלים ומוסדות שממשיכים בעיבוד של המוצר. העדויות לזיהום סלמונלה הן ביחס לאצווה אחת בלבד של אבקת החלב, אשר יוצרה ב-9 באוגוסט 2021. בדיקות של מוצרים סופיים שהשתמשו באבקת החלב כחומר גלם יצאו עד כה תקינים וללא זיהום.
משרד הבריאות ביצע עשרות רבות של בדיקות במעבדות שונות על-מנת לוודא את היקף הזיהום. בדיקות סביבתיות עדכניות במפעל תנובה נמצאו תקינות.
משרד הבריאות הנחה את תנובה לבצע החזרה יזומה לאבקות חלב שיוצרו בין התאריכים 9 באוגוסט 2021 ל-25 באוגוסט 2021. בתאריכים אלו האבקות שווקו רק למפעלים ללא שיווק למוסדות. שירות המזון הארצי במשרד הבריאות ממשיך חקירה מול מפעלים שקיבלו את האצוות בתקופה זו. בנוסף הנחה משרד הבריאות את המוסדות המקבלים אבקת חלב לא להשתמש במוצר כמקדם ביטחון עד לסיום התחקיר.

תאריך:  13/05/2022   |   עודכן:  13/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבקת חלב של תנובה נמצאה נגועה בסלמונלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מאסק פרסם מוקדם יותר ציוץ שבו כתב כי עסקת טוויטר נמצאת בהשהיה זמנית, עד להגעת פרטים בבדיקה של כמות החשבונות המזויפים בפלטפורמה    ערכה של מניית טוויטר ירד ל-40.59 דולר, ירידה של 16.49% בתוך חמישה ימים
יואב יצחק
נעם רז, 47, נפגע בכפר בורקין    הותיר אחריו אישה ושישה ילדים    השתתף במאות מבצעים לסיכול טרור    מפקד משמר הגבול: "אנחנו מחבקים ומשתתפים בצערה של משפחתו של הלוחם הגיבור שמסר נפשו למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל"
עידן יוסף
מאבקם של תושבי בנימינה נגד סלילת כביש שלטענתם יפגע בנחל תנינים עלה לדיון בוועדה לפניות הציבור    להב הרצנו דרש ממשרד התחבורה להתייחס לחלופות, לרבות חלופת אפס שמשמעותה השארת המצב על-כנו    מינהל התכנון: "הכביש אמור להיות יחד עם טיילת ושביל אופניים כך שהוא לא יהיה מפגע אקולוגי לטבע"
עידן יוסף
בתחקיר ביניים בצה"ל נכתב כי לא ניתן לקבוע מה מקור הירי שהביא למותה של העיתונאית בג'נין - האם נהרגה מאש מסיבית של חמושים פלשתינים או מירי של חייל דרך חרך בג'יפ    בצבא הדגישו כי רק בדיקה בליסטית של הקליע עשויה להכריע
עידן יוסף
מאחורי פרישתה עומדת בעיקר איילת שקד וסכסוכים בלשכת ראש הממשלה מול מחנהו של ראש הסגל טל גן צבי הכולל גם את מזכיר הממשלה שלוש שלמה והדובר המדיני    בנט: קיבלתי את בקשתה בצער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il