X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מזכ"ל הסתדרות המורים, יפה בן-דוד [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
התפוצצה ישיבת המו"מ בין האוצר להסתדרות המורים
הסתדרות המורים טוענת כי נציגי האוצר הגיעו אל הדיון מבלי שבידיהם מסגרת תקציבית או נתונים מספריים שניתן לדון בהם "שר האוצר בוחר לשלוח את פקידיו בידיים ריקות ומזלזל בעובדי משרד החינוך, בהורים ובתלמידים"

ישיבת המשא-ומתן שהייתה אמורה להתקיים היום (יום ה', 16.6.22) בין האוצר לבין הסתדרות המורים התפוצצה. לטענת המורים, הישיבה הופסקה לאחר שהתברר כי פקידי האוצר הגיעו אל הדיון ללא מסגרת תקציבית וללא נתונים מספריים.
"האמת העגומה והקשה יוצאת לאור. פקידי האוצר הודו בישיבה היום שאי אפשר להתקדם כי אין להם מספרים", אמרו בהסתדרות המורים והוסיפו כי עובדות ועובדי ההוראה עובדים ללא הסכם שכר משנת 2019 ולמרות זאת, נציגי האוצר לא טרחו אפילו לגבש את המספרים.
"זהו מחדל יום כיפור של מערכת החינוך. פקידי האוצר ישנים בשעה של נטישה המונית של מחנכות ומחנכי דור העתיד. דרשנו בישיבה שפקידי האוצר יציגו מה השכר ההתחלתי שהם מציעים, כשהם הם לא מציגים אפילו את הנתון הזה, אין לנו מה לשבת איתם. אחרי ישיבות ארוכות שר האוצר עדיין בוחר לשלוח את פקידיו בידיים ריקות, מזלזל בכל עובדי מערכת החינוך ובמיליוני ההורים והתלמידים בישראל", טענו בהסתדרות.
עוד הוסיפו כיהזלזול של שר האוצר הוא לא בהסתדרות המורים, אלא בכל גננת, מורה, מנהל ומנהלת, בכל הורה שנושא עיניו למערכת החינוך ומצפה בכיליון עיניים לחינוך ילדיו ובכל ילד וילדה שנושאים עיניהם לעתיד טוב.

סכסוך עבודה בשלטון המקומי בגלל תנאי המזכירות בבתי הספר

ובתוך כך הכריזה הסתדרות המעו"ף על סכסוך עבודה במרכז השלטון המקומי, בשלוש הערים הגדולות ובמרכז המועצות האזוריות. זאת, בשל פגיעה צפויה בתנאי התעסוקה של מזכירות בתי הספר, אשר מועסקות על-ידי הרשויות המקומיות ומיוצגות על-ידי ההסתדרות. הסכסוך רלוונטי לכ-100 אלף עובדות ועובדים ומאפשר להסתדרות לנקוט צעדים ארגוניים בתוך 14 יום.
הרקע לסכסוך היא רפורמה שמקדם משרד החינוך להעברת ניהול תקציב בתי הספר שבאחריות המשרד - לבתי הספר עצמם. בהסתדרות טוענים כי המהלך צפוי לשנות את היקף תפקידן ואת תחומי אחריותן של מזכירות בתי הספר. כיום, המזכירות אמונות על ההיבטים האדמיניסטרטיביים בבתי הספר, משמשות כמענה עזרה ראשונה במקום אחיות בתי הספר, ונותנות מענה להורים, לתלמידים, למורות ולמורים ולמנהלות ולמנהלים בבתי הספר. כעת מבקשים להטיל עליהן גם את הניהול הכספי, ללא תגבור כוח אדם או תוספת שכר.
סוגיה נוספת שעומדת בבסיס ההכרזה על סכסוך העבודה היא העובדה שעובדות ועובדים שנזקקים לתרומת ימי מחלה בגין מחלה קשה, לא זוכים להסדר ימי המחלה החדש שאושר על-ידי נציבות שירות המדינה, והוחל לפני חודשיים על כל עובדי המדינה.

תאריך:  16/06/2022   |   עודכן:  16/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התפוצצה ישיבת המו"מ בין האוצר להסתדרות המורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רטיג-וייס היא האישה הראשונה המקבלת דרגת אלוף משנה כקצינה לוחמת בחיל התותחנים    תפקד על חטיבת האש של עוצבת הבזק ועל מרכז האש במרכז הלאומי לאימונים ביבשה
איציק וולף
ראש האופוזיציה התייחס בטקס האזכרה לחללי הספינה אלטלנה להתפוררות הקואליציה וקרא לח"כ ניר אורבך להצטרף לחברי הכנסת שיקלי וסילמן ממפלגתו, שערקו לאופוזיציה    "יודע שלבו של אורבך במקום הנכון"
יצחק דנון
אברהם כהן תובע 4 מיליון שקל מג'וודאת איברהים, שהתפרסם כזוכה בלוטו בארה"ב ב-1989, בטענה שלא פרע את רוב ההלוואה שהעניק לו ב-2015
איציק וולף
ענקית האיפור האמריקנית נמצאת בחוב של 3.31 מיליארד דולר    שווי השוק של החברה התרסק ביותר מ-99% בהשוואה ליום התחלת המסחר במניותיה ב-1996    בעקבות הגשת הבקשה החלה עלייה מסוימת בערך המניות
עידן יוסף
צה"ל מסכם את השנה השקטה ביותר ברצועת עזה, ונערך לעימות הבא ההערכה היא שהמהלומות הכבדות שספגה הרצועה הובילו ללקח מרכזי בחמאס שלפיו תהיה זו שגיאה להיגרר שוב לסבב לחימה עם ישראל    ה"הישג" יגיע רק מ"מכת פתיחה" מפתיעה בימי שגרה בדמות פשיטה של עשרות מחבלים דרך המנהרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il