|
1 |
|
|
הרי לך יו"ר הנהלת אומ"ץ - היבט נוסף מפיו של רעך העורך : יואב יצחק. בהמשך לרשימת ''הכשלים'' של מזוז שהוצגו בתגובותי הקודמות אליך עוד מאשתקד , אליך - כיו"ר עמותת אומ"ץ - הרי תהייה זו בקשה מוצדקת בהחלט שהעמותה תשקול מחדש הענקת אות המופת ויקיר העמותה שניתנה בקולות 'תרועה' לעו"ד מני מזוז - אשתקד. הצעתי היא לבטל אותה הענקה או / ו להודיע - ליידע הציבור שהענקת 'המופת' למזוז הייתה טעות ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באשר למזוז ומופת |
|
|
|
|
|
כל הפיקציה הזו של אומץ מתבררת כבדיחה עלובה מיום ליום.
זה עוד ארגון שמאלני אינטרסנטי המחלק פרסים פיקטיביים למקורבים שמאלנים.
יאללה אבנרי צא לפנסיה כי עייפנו מלרחם עליך ועל האירגון המגוחך שהקמת והעמדת עצמך בראשו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אומץ לאשפה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
צר לי עלח הזיכרון הקצר של חלק מהגלשים המתלהמים. אומ"ץ טיפלה בשעתו בהתנהלותו השנויה במחלוקת של עו"דיחזקאל ביניש ומחתה על סגירת תיקו. צר לי שהמערכת המדפטית חיפתה עליו. במקביל נכתצבו באתר זה מאמרי ביקורת חריפים על הרעיה השופטתץ דורית ביניש ע"י יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי. דורית ביניש כיכבה גם בשפרו של אבנרי "זעקי ארץ מושחתת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חבר הנהלת אומ"ץ |
|
|
|
|
|
'החבר' - ייתכן והוא יו"ר הנהלת אומ"ץ = אריה אבנרי.
שוב התעלמות. יו"ר הנהלת אומ"ץ והעמותה כשלו בהעניקם אשתקד ליועץ המשפטי לשעבר - עו"ד מני מזוז את אות 'המופת' ו'היקיר' ו'איש השנה' של העמותה. אומ"ץ אינה אמיצה ! להודיע כדרוש באזני הציבור כי כשלה אשתקד באשר למני מזוז. אגב, 'החבר' - כאמור ייתכן יו"ר הנהלת אומ"ץ הכיצד אתה מותר בעילום שם ? ! לך או / ו 'החבר' הכל מותר אבל אצל זולתך - מגיב 'אזוב קיר' כמותי זה בעיניך 'פסול'...הלא כך ? ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לחבר הנהלת אומ"ץ |
|
|
|
|
|
אם אתה אמי"ץ, אז תזדהה בשמך ולא אנונימית.
חבורת אומ"ץ היא חבורה מסוכסכת שמתנשאת על הציבור, ומנסה להטיל אימה, בין היתר ע"י זהות "אנונימית". אני ממליץ לכל אדם להתרחק מ"אומ"ץ" ומהצביעות שהיא מייצגת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צבי גלברד |
|
|
|
|
|
כל ילד יבין "שהמכונית" בה טיפלתם
"מסיעה" רבבות בני אדם ,
איך השארתם אותה להמשיך להסיע
ללא בלמים וללא אור (השמש) ?
מכונית מסוכנת כזו לרוב הציבור צריכה לעמוד
במוסך עד שהיא נבדקת כראוי,
ובענין חצקל ואשתו לא הבנתם את זה,
לא העלתם ובדקתם על הליפט,
לראות עד כמה הרכב רקוב מבפנים ומסוכן,
וראו לאן הגענו .
טיפלנו עאלק...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המכונית מהגשש |
|
|
|
|
|
לפלא מדוע "התנועה לאיכות השילטון אינה מתערבת ,ומקימה קול צעקה,חשוב מאד שגם הם ירדפו אחר הצדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מושיק הקטן |
|
|
|
|
|
לא רק עבריינית סדרתית אלא גם אכזרית סדרתית מביתו של השטן,מטייחתפגיעה בילדה קטנה ונכה המרותקת לכסא גלגלים,לקרקע ילדה מקורקעת זה אבי אבות השטן אשה מרושעת ביותר,דורית בייניש ואהרון ברק ראשי מאפייה משפטית דיקטטורית אכזרית;הפוגעים בילדים נכים מעקלים את רכבם גוזלים את כספם מוכרים משפטים מטייחים ומחפים על בני משפחתם בנסיון רצח וסכון חיי ילדה נכה באופן ממשי ומיידי,הם פוגעים בכל מה שזז ובמי שבקושי זז. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון בלילתי |
|
|
|
|
|
מר בלילתי: באנשי שלומם, הנבלות אינם פוגעים; לאנשי שלומם של הנבלות, הנבלות עוזרות לפגוע הן בקופת הציבור והן בישרים מכל אדם, בהגונים מכל אדם ובמקצוענים שבתוכם !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YיורםY |
|
|
|
|
|
האמת צריכה להאמר,
דומה שגם עסקני אומ'ץ לא שיערו
שביהמ"ש אליו הם פונים, כדי להגן על
הציבור מפני מעשי שחיתות ונוכלות,
יתגלה כבית משפט שהציבור צריך הגנה מפניו דווקא,
ואו אז הם התבלבלו ונכנסו לדממת תקשורת...
לפחד משתק, למי יפנו עם עתירות על שחיתות במשפט ?
ומאחר שהם מ-פ-ח-ד-י-ם,
ראוי שוסגרו את הבסטה,
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יישר כח ליואב |
|
|
|
|
|
איזה בושה וחרפה זו במה שנחשף בכתבה.
מפליא ומעניין מדוע נתניהו ממשיך להגן על בית המשפט העליון ???
חבל שיש לנו מערכת משפט כל כך רקובה ומאוסה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ובראשם בייניש |
|
|
|
|
|
אם התקשורת משתפת עימה פעולה,
ואם יש חברי כנסת שעדיין נרתעים מן האמת,
ואם יש להניח שלא הפרקליטות ולא מבקר המדינה יעשו משהו אקטיבי או עקרוני בנושא, איך אפשר לפעול באורח ממשי מלבד המאמרים שלך באתר?
סתם לחכות עד ה1.3.12 ( לפי הערכתה) עד שתפרוש?
אבל עובדה היא שהיא השאירה אחריה, אוסף של שופטים שפוטים, מחויבים, בינוניים, שייזהרו בכבודה עד "סןף הדורות" - מה עושים???? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
akdib |
|
|
|
|
|
רק אם כל עם ישראל יעלה להפגנת מיליונים מול בג"ץ ויפזר אותו בכח, נחזור אל המנוחה ואל הנחלה.
עקרת בית אמיצה מהפיליפינים, קוראסון אקינו, הראתה לכל העולם איך זה עובד. היא אירגנה הפגנת מיליונים של כל אזרחי הפיליפינים מול ארמון הנשיאות בעיר מנילה. נישקם היחידי של המפגינים היה סרט צהוב על המצח. ההפגנה הצליחה ומשפחת מארקוס הניפשעת, כולל הרודן פרדיננד מארקוס, ברחו על נפשם למצרים.
אם לא נעשה כך, תמשיך דורית בייניש להיות הדיקטטור של ישראל, באמצעות אנשי הקש שהיא מפזרת במערכת השלטונית, לא רק במערכת המשפטית. בכל משרד ממשלתי, בכל עיריה, יושב "יועץ משפטי" שהוא למעשה סוכן חשאי של בייניש. בממשלה יושב "יועץ משפטי" שהוא הסוכן החשאי הראשי של בייניש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ודורשים את פיזורו |
|
|
|
|
|
כל נפגעי בית המשפט בישראל יסעו במכוניותיהם לכיוון ירושלים, לבית המשפט העליון, כל הדרך במהירות 60 קמ"ש, בצד ימין כמובן, מכל מקום בארץ ובאותת שעה. כך יראו כל המושחתים שהגיעו מים עד נפש, ואם גם זה לא יעזור, לבוא בפעם הבאה מצויידים במחרשות... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
החוק. סעיף 77א לחוק בתי המשפט וכלל 15 לכללי האתיקה של שופטים שפרסמה הנשיאה בייניש קובעים ששופט לא ישב במשפט כאשר הוא מצוי בניגוד עניינים. החוק והכלל הנ"ל יצאו מתוך הנחה ששופט יכבד את החוק ולא ישב בדין כאשר הוא מצוי בניגוד עניינים ולכן לא פורט שם מה הדין אם שופט ישב בדין למרות האיסורים הנ"ל.
מהכתבה וממקרה נוסף של השופט יורם דנציגר שהובא בערוץ 10
http: עולה ששופטים ישבו בדין ופעלו בהיותם מצויים בניגוד עניינים. לכן מחובת כל חברי הכנסת להשלים החסר ולקבוע בחוק שהחלטות ופסקי דין שנתקבלו ע"י שופט שהיה מצוי בניגוד עניינים בטלים ומבוטלים למפרע, בדיוק כפי שבתי המשפט נהגו כאשר ביטלו מכרזים והחלטות שבדיונים השתתפו כאלה שהיו מצויים בניגוד עניינים.
הציבור לא צריך להפגין. יותר מעשי להשפיע על חברי כנסת לשנות החוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודו ירושלים |
|
|
|
|
|
איזה בושה וחרפה זו במה שנחשף בכתבה.
מפליא ומעניין מדוע נתניהו ממשיך להגן על בית המשפט העליון ???
חבל שיש לנו מערכת משפט כל כך רקובה ומאוסה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ובראשם בייניש |
|
|
|
|
|
אם מישהו רוצה לדעת בוודאות אם מאמרו של יואב יצחק נכון ואמיתי או כוזב ושקרי,די לו לצפות ולראות את השתיקה וההשתקה המגוייסת של כל אמצעי התקשורת בנושא בייניש ותעלוליה.
השתיקה והחיפוי הגורפים מצד כל אמצעי התקשורת מלמדים שיש כאן קרטל שמאלני מכוון ומכוון.
בקול ישראל העניין מושתק.
בערוץ 1 העניין מושתק.
בערוץ 2 העניין מושתק.
בערוץ 10 העניין מושתק.
בגלי צהל העניין מושתק.
בידיעות אחרונות העניין מושתק.
במעריב העניין מושתק.
בהארץ העניין מושתק.
בוואלה העניין מושתק.
בוואיננט העניין מושתק.
ההשתקה ומניעת הפרסום הגורפים מלמדים על קשר קרטליסטי שבין כל אמצעי התקשורת וארגוני השמאל ביחד עם מערכת המשפט הרקובה מן השורש.
וזו גם הסיבה שכל בר דעת הרוצה לדעת את האמת העירומה חייב להיכנס לאתר NEWS1 שהוא האתר הכי אמין בכל אמצעי התקשורת בארץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עדרי החונטה בלחץ |
|
|
|
|
|
קרא את הכותרת של news1, כפי שהיא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד.ט. |
|
|
|
|
|
שלי יחימוביץ אף הקימה אתר למען בית המשפט למען "שלטון החוק"(ן) כפי שהיא כינתה זאת. מאוחר יותר הורידה את האתר כי כנראה אמרו לה שזה לו יוסיף לה קולות. היצא צריכה לומר בדלוי למען שלטון החוקן. |
|
כתובת IP: |
217.132.152.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מקנה |
|
|
|
|
|
כל מילה בסלע, מיותר להוסיף, כי זה כל כך נכון, רק דבר אחד אוסיף - פשוט להחרים את כל אמצעי התקשורת בעלי הקרטל שהוזכרו בכתבה. אין דרך טובה מזו לחנך אותם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א. בן ג. |
|
|
|
|
|
סעיף 77א לחוק בתי המשפט וכלל 15 לכללי האתיקה של שופטים שפרסמה הנשיאה בייניש קובעים ששופט לא ישב במשפט כאשר הוא מצוי בניגוד עניינים. החוק והכלל הנ"ל יצאו מתוך הנחה ששופט יכבד את החוק ולא ישב בדין כאשר הוא מצוי בניגוד עניינים ולכן לא פורט שם מה הדין אם שופט ישב בדין למרות האיסורים הנ"ל.
מהכתבה וממקרה נוסף של השופט יורם דנציגר שהובא בערוץ 10
http: עולה ששופטים ישבו בדין ופעלו בהיותם מצויים בניגוד עניינים. לכן מחובת כל חברי הכנסת להשלים החסר ולקבוע בחוק שהחלטות ופסקי דין שנתקבלו ע"י שופט שהיה מצוי בניגוד עניינים בטלים ומבוטלים למפרע, בדיוק כפי שבתי המשפט נהגו כאשר ביטלו מכרזים והחלטות שבדיונים השתתפו כאלה שהיו מצויים בניגוד עניינים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודו ירושלים |
|
|
|
|
|
"העלמת מס
"לא היה ולא נברא. יש דוח של היועץ המשפטי לממשלה, ניכויי מס לא הועברו משום שרשות השידור לא טרחה להעביר את מה שהתחייבה, יש על זה דוח מפורט של רשם העמותות ויש על זה אישור משפטי של היועץ המשפטי לממשלה. רשות השידור הייתה חייבת לתזמורת הרבה יותר מהמסים ולכן כשהועברו המשכורות אנחנו היינו רק צינור להעברת המשכורות לנגנים, אם הם לא משלמים, ממה נשלם?
"הצלחנו למנוע זריקה של מאה איש לרחוב על ידי זה שבתרומות שהשגתי הצלחתי לממן את שכר הנטו שלהם, אבל לא קיבלנו מהרשות נכון לאז 11 מיליון שקלים וצי, אם היו משלמים את זה לא רק שהיינו משלמים את הניכויים למס הכנסה, אלא גם היה נשאר לנו עודף".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
אבל לא זה שמוראה של בייניש מרחף עליהם,
ומשמוראה על כולם או רובם רובץ...
כי אז יתנו לנציגי העם לשפוט אותו,
נראה אם סיפורי פוגי המסופרים כאן ע"י הנציגה... יתקבלו,
תנו לי לנחש, הוא היה הולך לכלא לכמה שנים טובות,
וכמה טוב שהשחיתות פשתה במערכת המשפט,
שלחה גרורות לכל עבר,
וכך אפשר לסדר את השחיתות בקלי קלות,
וגם לקבל שרותי דוברות...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלצלה |
|
|
|
|
|
הג'ינג'י שרגא המתחסד - התנועה לאיכות השלטון נתן למזוז אות הצטיינות. היה כדאי. |
|
כתובת IP: |
217.132.152.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מקנה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
לא ייתכן שהדברים שכותב יואב יצחק זה נכון ,
בשום פנים ואופן לא ..
אנחנו במדינת ישראל חיים בדמוקרטיה ולא בדיקטטורה..
ובדמוקרטיה האנשים הטובים ביותר וההגונים ביותר מגיעים לבית המשפט העליון ,לכנסת ,ולממשלה....
לכן אנשים טובים ומוכשרים בחיים לא יהיו שייכים למעשים אותם מנסה יואב יצחק לייחס אליהם ....
מדובר בטובי אנשינו ,באנשים טובים שמצילים את המולדת.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח דמוקרט |
|
|
|
|
|
בייניש לא עבריינית סדרתית אלא עם ישראל, חברי הממשלה שלו וחברי הכנסת שלו. במדינה מתוקנת היו כל המנויים לעיל עולים כאיש אחד על ביהמ"ש העליון ומפזרים אותו בכח. כיוון שזה לא קורה, הבינה בייניש שיש לה עסק עם עדר כבשים. ואם כך הדבר, היא מנהלת את הדיקטטורה המשפטית שלה באין מפריע, ומתעללת בכולנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Ovis aries |
|
|
|
|
|
אני רוצה להאמין שכל מה שכתבת נכתב בציניות גמורה.
ההוכחה הטובה ביותר לדעת באם מה שנכתב הוא נכון,צריך לראות בתוך זמן קצר.
באם אף אחד מאלה שמוזכרים כאן,ובמיוחד בייניש לא יגישו תביעת לשון הרע נגד יואב יצחק,הרי,שתיקה כהודאה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע .ב |
|
|
|
|
|
אני מצפה מבייניש שתגיש תביעת דיבה נגד העיתונאי הכי ישר ואמין אם הדברים שנאמרו לא נכונים. אני מאמינה לכל מילה של
העיתונאי יואב יצחק הלוואי והיו לנו הרבה עיתונאים כמו יואב יצחק אולי ההיינו נראים אחרת, |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושיה |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
דנציגר כותב פסקי דין בעודו בשעייה - מהבית - בהוראת הגברת דורית ביניש .... איך זה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מזכירת המערכת |
|
|
|
|
|
מי שקופת שרצים גדולה כזו בידה שלא תפתח את הפה.
אני בטוחה שהיא מצטערת על שפתחה ת'פה ותקפה את "אוייבי הדמוקרטיה".
היא תרד מ"האיגרא רמה" ל"בירא עמיקתא".איזה דמיון לנפילתו של האנס הסידרתי משה קצב.
הוא היה נשיא והיא נשיאה ושניהם בזבל.
תעשו קצת חושבים: קצב נשיא מדינה. בייניש נשיאת ביהמ"ש העליון. אולמרט ראש ממשלה. אריאל שרון ראש ממשלה.וזאת רשימה חלקית.
והפתגם הערבי אומר: "יראת כארת ולא חאכת". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מחלת התה "בהיכל" |
|
|
4 |
|
|
אמש ראיתי את הגברת דורית ביניש, בוכה כמו אחת הפרקליטות האחרונות בשורה, ואומר...השר עוזי לנדאו,איש קדימה, אמר שבית המשפט העליון צבוע בצבע אחיד.לא מצליח להבין מדוע לשר לנדאו או לכל חבר כנסת אחר אסור לומר דברים כאלה. הרי זוהי נשמת הדמוקרטיה.ולא אחידות האשכנזיות,השמאלניות והדעתנות לכאורה הן הן הדמוקרטיה. הצטערתי שראש הממשלה לא השיבה לה כגמולה, ואמר לה שמותר לכל שר להביע דעתו של מערכת המשפט. נקודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוד אלף |
|
|
|
|
|
(אל תעשה לו את העוול הזה) אלא מישראל ביתנו. יחי ההבדל הקטן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בו סרוק |
|
|
5 |
|
תגובה |
|
צנחן | 3/12/11 16:27 |
|
|
הבה נראה אם הגברת בייניש תתבע השכם בבוקר את יואב יצחק תביעת לשון הרע????אני מנחש שלא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
צנחן גבר אתה צודק במאה אחוז אם פרט אחד היה לא נכון כאן או בלי ראיות מיד מר וגברת בייניש היו תובעים אותו וזוכים בקלות הרי השופטים בכל הדרגים שפוטים שלה ושל מנהל בתי המשפט.
הם עורכי דין, הם שופטים, הם שולטים שליטה ללא עוררין בפרקליטות, והם איימו על כל כלי התקשורת למעט news1 ולמרות כל אלו הם לא מעיזים לתבוע את יואב יצחק, אמנם הערת הערה קטנה צנחן גיבור אך המשקל של ההערה הזו כמשקלו של כל ביהמ"ש העליון,
אני לדידי חושב שמי שחוטא פה לציבור ביתר שאת הם כלי התקשורת, בעלי המניות בעיתונות, ועיתונאים מקורבים וכמובן ערוצי הטלוויזיה שמונעים מכל פרט אישי על בייניש להתפרסם וכמאמר הנודע " מכרו את נשמתם לשטן" (יואב יצחק הוא יחיד ומיוחד בגודל הביצים שיש לו על מנת למלא את תפקידו בשלמות הוא לא פרסם את זה מהיום ולכן בייניש דאגה אישית לחסום אותו מכלי תקשורת אחרים )
אנשים שאלו פה מה לעשות שהמצב ככה עם בייניש וחבורתה. לדידי יש רק דבר אחד להחרים את ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, ערוץ 2, ערוץ 10, וערוץ 1, עד שהם מפרסמים בפרוט רוט את כל החומר שיעמיד לרשותם העיתונאי המיוחד יואב יצחק ועד שהם לא יפרסמו את זה אז במשך שבועיים שלוש המדינה ( רובה כמובן אלה שדואגים באמת ) תעשה סטופ לשכרון הכוח של התקשורת ושיחזרו למלא את תפקידם נאמנה כי משולחנם אנו אוכלים. ואז ידעו כולם איך בייניש חצתה את כל הקווים האדומים האפשריים.
עד שזה לא יעשה וכלי התקשורת לא יפרסמו את זה אין תקווה שנשתחחרר ממנה וטוב ונכון כתב פה מישהו שהיא השאירה בביהמ"ש יסמנים ושפוטים שלה עד סוף כל הדורות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כנסו דחוף |
|
|
6 |
|
|
הדברים שכתבת, אם אינם נכונים, מהוים עבירה פלילית לכאורה. לכן על היועץ המשפטי לפתוח בחקירה בעניין. אם אכן טעית שב בכלא! ואם אתה צודק בייניש ווכל השישה צריכים לשבת בכלא! לכן חשוב לחקור ולחפור גם אם זה יכאב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דבר וחולירע |
|
|
7 |
|
|
הכתבה נראית כהזמנה לתביעת דיבה.
אפילו כל שנכתב על יחזקאל בניש נכון, ואפילו היה פגם בהתהגות השופטים שהוזכרו בכתבה, הרושם הנוצר שנתמנו לתפקידם אך ורק כיוון שעזרו במעשה ומחדל ליחזקאל בניש. יש להם ודאי יתרונות וחסרונות אחרים גם כן.
המסקנה שחלק גדול של בית המשפט העליון הוא משחת, נראית מרחיקת לכת.
אגב, תזמורת רשות השידור הייתה נושא לביקורת עוד זמן רב לפני שיחזקאל בניש עמד בראשה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרן מיטל |
|
|
|
|
|
דבריך כאן מזכירים מעשה בשופט שלום בחיפה,
שנורא רצה לחלץ עורך דין
עת דן בתביעת רשלנות שהגיש לקוח,
אבל העובדות היו חזקות נראה היה שאין איך דרך
לעזור לעו"ד הרשלן,
אבל הופ... מי אמר שאין ?
ישב אותו שופט והגה עבור העורך דין נוסחת חילוץ...,
"אחרי אותם מקרים (העו"ד לא הגיע פעמיים לדיונים והתיק נסגר) הנתבע לא התרשל שוב... כתב כבודו... ולכן תביעת התובע נדחית, והתובע (לו נגרם נזק של יותר מ-100,000 ש"ח) גם ישלם לעו"ד (הרשלן) 25,000 ש"ח הוצאות...
שיטתך מיטל, דומה... זה שהיתה ביקורת קודמת בתזמורת ,
מלמדת אותך שחצקל צדיק הדור..., אבל לא את האדם הסביר...
תן לנחש, בייניש תפעל בשיטה הבדוקה...
היא לא תתבע שום הוצאת דיבה.
היא תשב בשקט, ותמתין לוודא ששוכחים,
שאם לא כן, היא תדע לפעול שוב
כמו שתאר יואב יצחק...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שופט קו |
|
|
8 |
|
|
נתניהו הפיל שתי הצעות בכנסת כנגד שילטון הבג"ץ בישראל
1-ביבי הפיל בוועדת השרים לחקיקה את החוק ששופטים שימונו לבג"ץ יעברו שימוע בכנסת
2-ביבי הפיל בוועדת השרים לחקיקה את החוק שיגביל את עמותות השמאל לפעול בבג"ץ נגד הימין
בקיצור ביבי הפחדן לא פועל נגד הבג"ץ כי הוא פוחד מתקשורת השמאל
ולכן בבחירות הבאות רק ליברמן
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליכודניקים כנסו |
|
|
|
|
|
ביבי, בחרנו ליכוד כדי שתהיה רכיכה רופסת?
לך תצטיין (עם היפוך אותיות) עם הסמולים שלך בשמיניה מרידור בני בגין והתמהוני סער.
אתה לא תקבל יותר מקדימה שתתרסק. גם אתה עם קדימה בזבל! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כיכי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הריקה שלו "בלי נאמנות אין אזרחות" לפי סיסמא זו זועבי וטיבי וחברהם היו צריכים לעזוב את הכנסת על כל מה שעשו. ידידי היקר בא נתחיל מזה. לכולם ברור שזו הייתה סיסמא ריקה מתוכן רק בשביל כמה קולות. לכן לא נבחר ליברמן הבנתתתתתתתתתתת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מציאותית |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
תתפור תיק לכל מי שיתקרב אליה או לבעלה
ואוי לו למי שיזרוק עליה נעל!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהושע קוצינסקי |
|
|
|
|
- נעל |
|
מני הזועם | 3/12/11 19:00 |
|
|
אחת היא כבר קיבלה בפרצופה, את הנעל השניה היא חייבת לקבל
בישבנה המרופט, והמרופד, להגיש נגדה כתב אישום לפני סיום
הקדנציה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מני הזועם |
|
|
11 |
|
|
מה קורה ל"תחקירנים החרוצים" כשמדובר במנהיגת כנופיית שלטון החוק? כולם שותקים!
למה? כי הם שייכים לאותה כנופייה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלי הרחובותי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
רביב דרוקר מעצים שקרים. רביב דרוקר הוא אחד מכתבלבי "מערכת הצדק". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רופא פסיכיאטר |
|
|
|
|
|
לחופש המידע, סניף של NIF (הקרן לישראל חדשה) שגם מממנת אותו. בשנת 2009 קיבל דרוקר עבור העמותה סך של 700 אלף ש"ח. בין יתר הפעילויות של העמותה: סיוע למסתננים לא חוקיים להכנס ולהתיישב בישראל. מדובר בעמותה שמאלנית שמסובסדת באופן עקיף על ידי ה-CIA והאיחוד האירופי ומתערבת ברגל גסה במדיניות הפנים והחוץ של ממשלת ישראל. כל קשר בין דרוקר לבין עיתונאות מקרי בהחלט. לדרוקר יש אג'נדה שמאלנית ואת זה הוא מגיש לנו בתור חדשות בערוץ 10. אז כדאי שמשרד התקשורת ייקח לתשומת לבו לפעם הבאה שירצה לממן את ערוץ 10 מכספי משלם המיסים הישראלי....ולידיעת השר כחלון !
עוד פרטים בהרחבה תמצאו בחדשות רוטר:
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
מפחיד |
|
פחד | 3/12/11 17:13 |
|
|
מפחיד לחשוב שבראש בית משפט העליון יושבת עברינית סידרתית ששולטת ביד רמה כמו ראש משפחת פשע ואף לא אחד דורש הסבר או ברור לפחות אם זאת התמונה הנכונה אז אבוי לנו ואם לא חובה על הגברת לתבוע את הכתב וכך הדברים יובהרו שכן אסור להשאר עם סמני שאלה כאלה שכן זה מפחיד |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פחד |
|
|
13 |
|
|
יואב יצחק היקר אתה גבר בגברים איש אמיץ וכולנו גאים בך.אתה מהווה פה לרוב העם,ישר כוח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי דניארו |
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
בצרפת אתה לומד 7 שנים בבית ספר לשופטים ואתה לא עורך דין אשר החליט לעבור לשירות הציבורי כי נמאס לו מהלקוחות שלו.
אינני אומרת שזו השיטה הטובה ביותר אולם כאן השופטים מקשיבים. זה לא גן העדן אולם כאשר שופט טועה וזה קרה לפני שנה שופט הושעה למספר חודשים ללא משכורת כי הוא טעה בהחלטותיו ו-8 אנשים ישבו במעצר תקופות ארוכות. והמדינה שילמה פיצויים כבדים בגין טעותו. אז זה אפשרי וזה פועל במדינות מסויימות מזה שנים רבות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בצרפת |
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
היא תומכת במה שמכונה "איחוד משפחות" לחיסול מדינת היהודים בהדרגה.
כלומר, שני ערבים שמתחתנים, האחד אזרח ישראלי והאחר תושב השטחים או מדינה ערבית, אמורים לגור דווקא במדינה היהודית שהם והנהגתם רוצים בחיסולה.
הידעתם? ב-30 השנים האחרונות התיישבו או התאזרחו בישראל כ-250 אלף ערבים (ובהם למשל 5,000 ערבים מצרים. כן.).
מדינה בתהליך התאבדות, ממשלה מטומטמת.
והתהליך לא נפסק, למרות הוראת השעה לחוק האזרחות: בלחצו של המגלומן אהרון ברק, מדינת ישראל מאולצת להכיר ב"איחוד משפחות" ולתת אזרחות לגבר בן 35 ויותר ואשה בת 25 ויותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עזרי |
|
|
18 |
|
|
ביניש : לא אתן לכנסת לחוקק חוקים עוקפי בית הדין הגבוה לצדק, אף על פי, שהחיקוק חוקי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חוקים עוקפי בג"צ |
|
|
19 |
|
|
אינם מגישים תביעת דיבה נגד יואב יצחק והאתר, זו הודאה בכל הכתוב ואז דגל שחור מתנוסס על גכל מערכת משפט בישראל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוזכרים לרעה בכתב |
|
|
20 |
|
|
שאתה מביא בפנינו, האם בכוונתך להגיש תלונה במשטרה? בעוד חודשיים היא תהפוך לאזרח מן השורה. על כן יש לאסוף את החומר ולצאת לדרך ולהעמידה לדין. בכלא עברו כבר: חכי"ם, שרים בקרוב נשיא מדינה ואולי גם ראש ממשלה לשעבר, האם תארח להם חברה גם נשיאת ביהמ"ש העליון לשעבר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 א |
|
|
|
|
|
ראשית,באם ,כהצעתך יגיש יואב יצחק תלונה,הסיכוי שתתקבל הוא בערך כמו שהשמש תתחיל מחר לזרוח במערב.אז למה לו להתאמץ.
אבל באם כל אלה שנכתב עליהם לא יגישו תביעה של לשון הרע,הרי ששתיקה כהודאה.ובאם כן יגישו,הרי שהם מוציאים לו את הערמונים החמים מהאש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עודד ב |
|
|
21 |
|
|
או עתירה לבג"ץ.
אל תחדל, הציבור יהיה איתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עזרי |
|
|
|
|
|
להצטרף אליך להגשת תלונה במשטרה כנגד כל המעורבים הללו (צבי זילברטל לכאורה חסין, אא"כ דחה את אותו ערעור אגב נטילת שוחד, גלוי, מוסווה, ישיר או עקיף, לרבות "שלח לחמך"); כמו כן, המשת"פים של העבריינים הלכאוריים הללו חיבים לקבור את עצם ציבורית, ובכללם: מושחתי לשכת עוכרי הדין, הפרופסורים למשפטים, ראשי זרועות החקירה המשטרתית, התקשורת הקונוונציונאלית ובראשה YNET; פושעים לכאוריים אלו בראשות ביייניש (לרבות ובמיוחד רובינשטיין וארבל) הם ראשי המרשיעים הרשעות סרק כוזבות כאשר את העבריינים האמיתיים הם נמנעים מלהרשיע ו/או להורות על חקירה ו/או על העמדה לדין; מאחורי כל מילה אנוכי עומד: יורם יהודה, עו"ד, התמחה בביהמ"ש העליון (בטהורה שבלשכות, למרות השחיתות מסביב), התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14,215 ללשכת עוה"ד בישראל, בעל היתר (נדיר במיוחד) לאמן בו זמנית, במקביל, שני מתמחים, בוגר השתלמות עו"ד מועמדים למשרת שיפוט; טלפון: 052-3-87-32-33. |
יורם יהודה, עו"ד |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YיורםY |
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
אני עוקב כבר שנים אחרי הכתבות שלך נגד בעלה של דורית ביניש ומחכה שיגיש נגדך תביעה על הוצאת לשון הרע אני חייב לציין שאין לי כמו לרוב הציבור שום ידע האם אמת דיברת או רפש שפכת דבר קל מאוד עבור עיתונאי במדינת ישראל שכן לרוב האנשים אין את המשאבים להתמודד בבת משפט וגם אים זכו בתביעה כזו יוצא שכרם בהפסדם שכן ההוצאות יעלו עשרות מונים מימה שבית המשפט יפסוק כך שיש שלוש סיבות מדוע אדון ביניש לא תבע אותך א אין לו את האמצעים ב זה היה לא נכון כל עוד אישתו מכהנת כנשיאת בית המישפט העליון ג. אתה דובר אמת
אין ספק שלאחר כתבה זו בעוד שלושה חודשים כשגברת ביניש תסיים את תפקידה היא חייבת לתבוע אותך ואת חדשות 1 שכן הורדת אותה ואת כל פועלה ואת בעלה וחלק משמעותי מישופטי העליון לביב שאין נמוך ממנו ואין ספק שאים אמת כתבת צריך לפרק את בית המישפט העליון וצדקו המקורות באומרם מקום המישפט שם מקום הרשע
אבל תמיד יעמוד לה התרוץ שבתור מי שהיה עובד ציבור רוב שנותיו אין בידו האמצעים לכן אני מציע שחדשות 1 יתנדב לממן לה את המישפט ויציע לה פיצוי נאה ללא הוכחת נזק במידה ותציעו לה והיא עדיין לא תיתבע יש לשער שאמת דיברת ואחד המוסדות החשובים ביותר במדינה רקוב מיסודו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זהבי ישראל |
|
|
24 |
|
|
בגין פרסום פוגע, בלי הוכחת נזק, ועל היתר בית המשפט יקבע |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרעוש |
|
|
25 |
|
|
אם ביבי לא היה סמרטוט הוא היה פותח מייד בחקירה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מפחיד אותי |
|
|
|
|
|
לנתניהו ? כאשר מדברים אל שחיתותה של בייניש.
הכתבה לא דנה בראש הממשלה !
אם השמש מחר תיזרח ,היא תהיה לבטח באשמתו של נתניהו.
כמו שהעם היהודי היה אשם בכל מה שקרה וקורה היום בעולם ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צדק צדק תירדוף |
|
|
26 |
|
|
השאלה שכל קורא צריך לשאול את עצמו אינה "האם האמור בכתבה הזאת הוא אמת או שקר?", אלא "איך זה קרה לנו שמאמר כזה מתפרסם בכלל?". עצם העובדה שבעתון ישראלי מופיעה כתבה כזאת עם כותרת כזאת על נשיאת בית המשפט העליון - אומרת הכל. כי זה לא היה אפשרי, ואיש לא העלה כלל על דעתו אפשרות כזאת, בימיו של אף נשיא קודם של העליון, ואזכיר לדוגמה את אולשן ולנדוי ז"ל. נקיון הכפיים ואובייקטיביות השפיטה של שופטי העליון היה כל כך ברור, ידוע ומובן מאליו, שעל דעת איש במדינה לא יכול היה אף פעם לעלות לרגע חשש או חשד כלשהו ביושרם, בהטיית הדין בגלל קו פוליטי מסויים, או בהתערבות בנושאים שאינם בסמכותו של בית המשפט. איש לא חשד - ובצדק - בשופטי העליון ונשיאיהם שמלפני אהרן ברק, שלביהמ"ש העליון יש אג'נדה ורצון להשתלט ולפרוש סמכות בשטחים שאינם שלו. העליון הפך להיות ביהמ"ש של "הציבור הנאור" מיום עלותו של ברק לנשיאותו. "הציבור הנאור" הוא הציבור השמאלני-חילוני-אשכנזי שמרכזו מצפון ת"א עד כפר שמריהו, שהצביע תמיד בעד מפלגת העבודה בגלגוליה השונים, והתוצאות ידועות. האמון במערכת המשפט יורד ויורד. עתה, סוף סוף, מתמוטט בנין הקלפים הזה, ודורית בייניש [שאגב, כל מינויה לעליון ונשיאותו נעשה מכח דבקותה האדוקה ב"דוקטרינה" של אהרן ברק] אין לאל ידה לעצור את הבלתי נמנע. כל בית משפט, ובוודאי העליון, חי מאמון הציבור, וזה אבד, כעולה מסקרים רבים, בגלל המהפכה שעשה ברק. עתה עולה ומבצבצת התקווה שבית המשפט יחזור לערכיו ולתפקידיו המקוריים, וברוכים יהיו כל אלה הדוחפים מגמה זו בפועל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עו"ד |
|
|
|
|
|
אל תשלה את עצמך ואותנו!
בהנחה שאתה צודק, הרי שהסיבה לפיחות, אינה פרסונלית! שאז היו שופטים יותר נאורים מוכשרים וטובים, אלא שאז השלטון "הלבן" היה הרבה יותר מקובל ומוצק!
הדרדרות מעמד בית המשפט עוקבת את הדרדרות מעמד הכנסת ומרכיביה. לאחר המהפך של 1977 החלה הכנסת להתמלא באנשים שרמתם הכוללת הלכה ופחתה הם ראו אין מעמדם מדרדר בעיני הציבור וחרה להם שבית המשפט נותר במעמד מוסרי גבוה מאד בעיני הציבור, בעיקר בהשואה אליהם. כזה היה המעמד בתקופת ברק.
התערבות בית המשפט באה כי הכנסת הוציאה מתוכה "תוצרת פגומה". במקום לשפר את עצמם העדיפו אותם חברי הכנסת, לפגום
באיכות שופטי בית המשפט, בעיקר משום שאלה נזעקו לעקב חוקים בעייתים ובלתי ראויים מבחינה משפטית.
לכן אל תשלה את עצמך! מה שקרה לרמת חברי הכנסת, יחלחל גם לבית המשפט העליון ולבתי המשפט בכלל, אנשים המזוהים עם אידיאולוגיה קיצונית או מעמד נמוך יועדפו על פני מוכשרים וישרים, והם לא יהיו מוכשרים ומסוגלים להרים את קרנו של המוסד החשוב הזה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
27 |
|
|
קשה מאוד להגן על מערכת בתי המשפט, אשר מכהנים בה שופטים לא מעטים שאינם ראויים לשבת על הכס ולחרוץ גורלות; שופטים שמונו בשיטה של קנוניות מבחילות ודילים מבישים, וברבות הימים קודמו באותה שיטה.
אבל קשה לא פחות לשאת את הניסיונות של חברי-כנסת מסוימים להפוך את בית המשפט לבית זונות פוליטי, שבו יהיה רוב גדול של שופטים המחויבים לממניהם ומקדמיהם.
כן לניקוי אורוות.
לא לסילוק בהמות סתומות ביחד עם סוסים אצילים. |
מצב הדברים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול עידן |
|
|
|
|
|
מאז ברק בית המשפט העליון הוא יותר פוליטי מאשר הכנסת.
בעוד שבכנסת ישנם דעות פוליטיות שונות בבית המשפט העליון שולטת פוליטיקה אחת. זו של המיעוט המיזערי הרוחש בקמפוסים של האקדמיה הסמולנית,ובאמצאות שליטתו בעליון פועל לפרוקה של ישראל מיהודיותה ומציונותה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פנחס |
|
|
|
|
|
לפרק את ישראל מיהדותה וגזענותה -- זו מצוה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול עידן |
|
|
|
|
|
של המדינה האחת והיחידה כשייכת לעם היהודי -הבנת את זה ברוך ?
עצם היותה יהודית אינה מעידה שהיא גזענית.
מי שרוצה לחסל את ישראל בהמטלה של יהודית = גזענות, הינו בוגד !
לא מתאים לך ,יש לך אופציה לחיות במקום אחר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שייכת לעם היהודי |
|
|
|
|
|
רוב מה שאתה מכנה "העם היהודי" יושב לו לבטח באמריקה ולא בישראל;
מה שמכונה "יהדות" = דת, ושום דת לא יכולה ולא רוצה להיות דמוקרטית;
אשר על-כן, כשם שלא יכולה להיות "איסלאמית ודמוקרטית" ולא יכולה להיות "נוצרית ודמוקרטית" -- כך לא יכולה להיות "יהודית ודמוקרטית".
ואידך, לך לרב שלך ושאל את פיו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול עידן |
|
|
|
|
|
והרבנים שלך הם קרמינצר שטרנהל ועוד כל מיני פרעסערים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פנחס לסובול |
|
|
|
|
|
וכמוהו שניכם שונאים את עצמכם כיהודים.
אני מברך אותך שהשנאה העצמית הזאת תמשיך לעכל את נפשך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פנחס |
|
|
|
|
|
אתה בעד חיסול כל העמים הקטנים בעולם על בליעתם הדמוגראפית בידי עמים גדולים. מבחינתך, עם קטן המנסה לשמור על קהילה הומוגנית משלו הוא גזעני. אתה נחוש בדעתך לאנוס בני אדם לחיות במדינה רב אתנית בה הם מהווים מיעוט, ולמנוע בכל מחיר מעם קטנים את האפשרות לשמר את תרבותם בסביבה קטנה בה יחיו רק בני אותה קהילה לאומית.
למה הרשעות הזו? מה תרוויח מזה? האם העובדה שהערבים אינם מסתפקים ב-99.83% מהמזרח התיכון מצדיקה את הדרישה מהעם היהודי לוותר על ה-0.17% שבידו, לטובת "רב תרבותיות"?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרס מדינות לאום? |
|
|
|
|
|
לידיעתך, רוב יהודי העולם בחרו לחיות בביטחון, בנחת ובעושר במדינה רב-אתנית המכונה "ארצות הברית של אמריקה.
וחלק גדל והולך מתוך ילידי מדינת-ישראל שסיימו גבה שירות צבאי ביחידות קרביות (מאלה שיצחק רבין כינה אותם בפליטת-פה מטומטמת "נפולת של נמושות")נוהר לארצות הברית ומסתדר שם יפה, ורק מיעוט שבמיעוט מתוכם חוזר לכאן. כנ"ל כשמדובר במהגרים מברית המועצות לשעבר.
ולהבא, אם יש לך משהו חשוב להגיד ואת/ה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות -- עמוד/י ועשה/י זאת בזהותך המלאה, כמו שראוי לעשות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול עידן |
|
|
|
|
|
פנחס חבל על האנרגיות שלך,סובל(לפני שעיברת שם משפחתו)מדבר
מתוך פוזיציה.סובל גנב מורשע בשלש ערכאות,קבל עונש של שנת מאסר וקנס כספי(ולקנוח נבעט ע"י אשתו)ובנוסף הורשע בבית
הדין לעבודה בעושק עובדיו..בקיצור הנ"ל גנב ונוכל עם תעודות.
לדעתו השופטים שהרשיעו אותו,פסולים מכהונה בבתי המשפט אבל
השופטים הרוצים בהפיכת המדינה,למדינת כל אזרחיה,ראויים לכהן
בבית המשפט....מעניין באם השופטת בייניש היתה יושבת בדין
במשפטו של עכברוש הביבים,האם גם אז היתה ראויה לשמש כשופטת?!
עפ"י הכרותי עם עכברוש הביבים,היא היתה נפסלת באופן מוחלט..
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
ל- י.ש עלוב הנפש: לך אני לא מרשה אפילו לנשק לי בתחת מרחוק.
המשך להמסתתר בכול מיני מאורות IP מִתוך פחד פתולוגי שמישהו יזהה אותך ויפנה אותך לפח האשפה כמו שבעלי כלבים אמורים לפנות את צואת כלביהם ממדרכות העיר:
77.126.0.68 י.ש
79.176.123.131 י.ש
79.178.9.130 י.ש
79.179.16.246 י.ש
79.179.48.153 י.ש
79.182.22.104 י.ש
79.183.3.193 י.ש
109.65.1.118 י.ש
109.65.10.53 י.ש
109.65.33.137 י.ש
109.66.24.246 י.ש
109.67.13.135 י.ש
וכו' וחוּי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול עידן |
|
|
|
|
|
עידן סובול, מי שהיה מנהל המדור להוצאה לאור בלשכת עורכי הדין, נידון אתמול ע"י שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב זכריה כספי, לשנת מאסר בפועל, ל - 18 חודשי מאסר על תנאי, ולקנס כספי בסכום של 10 אלפים שקל.
אורנה קסטוריאנו שעבדה עם סובול בתפקיד קופאית ומזכירה ראשית, נידונה ל - 6 חודשי מאסר - כשקיימת אפשרות להמירם בעבודות שירות, בשנת מאסר על תנאי, ולקנס כספי בשיעור של 5000 שקל.
השנים הורשעו לאחר שמיעת ראיות, בעבירות של קשירת קשר לבצע פשע ומרמה והפרת אמונים. סובול לבדו, הורשע בעבירות של גניבה בידי נושא משרה של תאגיד, במרמה והפרת אמונים וברישום כוזב במסמכי תאגיד.
בעקבות הקשר בין השניים, גנב סובול מלשכת עורכי הדין, בין השנים 1993 - 1988 סכום של כ - 205 אלף דולר. הכספים שנגנבו, שימשו לשכירת חדר הסקה ומחסן בבניין מגורים. שיפוץ החדר, יחד עם שיפוץ המכבסה נועד כדי להגדיל את דמי השכירות.
התובע עו"ד בלום, ביקש לקחת בחשבון את סכום הגניבה הגבוה, ואת האמון שניתן בנאשם ע"י נבחרי לשכת עורכי הדין. הסניגור עו"ד גולדבלט, ביקש להקל על השניים, ואמר כי הם שילמו מחיר אישי כבד בגין מעשיהם, כשפוטרו מעבודתם בלא כל זכויות, פרנסתם נתערערה וסובול אף התגרש מאישתו.
השופט זכריה כספי, העדיף בגזר הדין את האינטרס הציבורי, שביסודו הרתעה מפני מעילה באימון שניתן ע"י מעביד. עוד אמר השופט, כי כלל הוא במשפט כי אין מחמירים עם נאשם שלא הודה במעשיו ולא היכה בגינם על חטא.
|
|
| |