חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, עלתה בקמפיין ייחודי לקרקר האישי באריזת 99 קלוריות.
המהלך, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל קמפיין פרסום בטלוויזיה והשקעה באביזרי נראות בנקודות המכירה.
בייגל בייגל השיקה בתחילת השנה את סדרת הקרקרים חדשה שכללה מוצרים חדשים ביניהם: קרקר חיטה מלאה, פשתן ושיבולת שועל באריזת קרטונית המכילה 9 אריזות אישיות של 99 קלוריות לאריזה (מנה מדודה של 3 קרקרים), קרקר חיטה מלאה עם פשתן, קרם קרקר (באריזה של 188 גרם ובאריזת חסכון) וקרקר שומשום.
האריזות החדשות של סדרת הקרקרים, המתאפיינות בצבע סגול ובמראה נקי, יוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הפינוק. האריזות עוצבו על ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף.