X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית דרך חיים
▪  ▪  ▪

ממדי ההשמנה והרגלי התזונה הלקויים בקרב ילדים ובני נוער הם מהנושאים המדאיגים ביותר את הממסד הרפואי. המומחים כולם תמימי דעים, שללא מהלך תקיף לשינוי הרגלי החיים של הדור הצעיר המצב אף יידרדר ויילך.
אנשי בית "דרך חיים", מרכז הפעילויות ההוליסטי הראשון מסוגו בישראל לשיפור הבריאות ואיכות החיים, החליטו לנקוט יוזמה ייחודית לשיפור המצב. בימים אלה נפתחת בבית "דרך חיים" שבשפך הירקון בתל אביב, בקצה הדרומי של גשר רידינג, סדנה מיוחדת להורים ולילדים, שנועדה לשנות את הרגלי התזונה של המשפחה כולה. הסדנה, "הרגלי תזונה למשפחה", נערכת במתכונת חווייתית של ארבעה מפגשים: שניים להורים ושניים לילדים ולהוריהם יחדיו.
את הסדנה גיבש צוות של דיאטניות בכירות ב"שירותי בריאות כללית" בראשות אירית פורז, הדיאטנית הראשית. פורז: "הסדנה נולדה על-רקע המצב המדאיג של הילדים שלנו. המחקרים מראים שללא התערבות ושינוי, הדור הצעיר הנוכחי יהיה הראשון בהיסטוריה שתוחלת חייו תהיה קצרה יותר משל הוריו בגלל תזונה לקויה וחוסר בפעילות גופנית. לצערנו, יותר ויותר ילדים כיום כבר סובלים מבעיות בריאות שעד לפני שנים אחדות היו אופייניות רק למבוגרים, כמו כולסטרול גבוה וסוכרת סוג 2, אנמיה, בריחת סידן ועוד.
"הסדנה פותחה כדי לגרום לשינוי המיוחל. באמצעות הסדנה החדשנית, שמשתפת לראשונה ילדים והורים, אנחנו הופכים את הבית למסגרת תומכת להנחלת הרגלי אורח חיים לבני הדור הצעיר ובהזדמנות זו גם משפרים את ההרגלים של הוריהם, שמשמשים להם מודל חיקוי".
את הסדנה תנחה עדינה בכר, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במנהלת השרון של "שירותי בריאות כללית", הנמנית עם מצוות הדיאטנים של בית "דרך חיים". בכר: "הסדנה מיועדת למשפחות עם ילדים מגיל 6 עד 12, שהרגלי התזונה והפעילות הגופנית שלהם זקוקים לניעור יסודי, הן ילדים בעלי משקל תקין והן ילדים הסובלים מהשמנה. להערכתנו, אין משפחה בישראל שלא תצא נשכרת מסדנה כזו".
במפגשים המוקדשים רק להם, מתוודעים ההורים לסוגי המזון על מדרג האיכות שלהם ורוכשים כלים להעצמת הסמכות ההורית במטרה לשפר את "סל הקניות" הביתי, והכל באמצעות הפעלות חווייתיות והתנסות פעילה.
המפגשים המשותפים להורים ולילדים מוקדשים לתרגול חווייתי של פעילויות משפחתיות משותפות כמו "חדר כושר ביתי" ולהתוודעות למגוון האפשרויות לבילוי שעות הפנאי שלא מול מסכי המחשב והטלוויזיה. דגש רב מושם גם על הקניית כלים להכנת ארוחות בריאות באופן המכבד את בחירותיהם האישיות של בני הבית.
ההורים לומדים כיצד לחלוק את האחריות לארוחות היום עם הילדים ולשתף אותן בהכנתן והכל כדי להרכיב אותן ממזונות בריאים יותר ומשמינים פחות.
הסדנה הקרובה תיפתח ב-14.10
המחיר: 600 שקל למשפחה.
ללקוחות "שירותי בריאות כללית" ו"כללית מושלם" הנחות מיוחדות.
בית דרך חיים, שפך הירקון נמל תל אביב, לבירור פתיחת הסדנה הקרובה טל' 03-6044044.

תאריך:  20/09/2007   |   עודכן:  20/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il