מי עדן ממשיכה באסטרטגיה הפרסומית אשר הושקה לאחרונה, ועולה בקמפיין נוסף לחידוד המסר לחשיבות בבחירת פתרון המים הנכון.
הקמפיין יעלה תחת הסלוגן: "70% מגופכם הם מים, אילו מים ממלאים אתכם?". קמפיין הטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בהשקעה של מיליון שקלים.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "בשנים האחרונות מגמת ניהול אורח חיים בריא הולכת ומתחזקת בקרב הציבור, אך עדיין יש צורך לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון. מי עדן עולה בקמפיין נוסף, על מנת להעלות את המודעות בקרב מבוגרים וצעירים".