X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם NetApp
▪  ▪  ▪

NetApp הודיעה היום על הסכם מיזוג סופי שלפיו תרכוש את אונארו, חברת סטארט-אפ פרטית.
התוכנה של אונארו, המותקנת בקרב 32% מהחברות ברשימת Fortune 50, מאפשרת לארגונים לנהל את האחסון תוך השגת זמינות נתונים ברמה הגבוהה ביותר בשבריר של העלויות התפעוליות הרגילות.
השילוב בין NetApp לאונארו יסייע לארגונים עסקיים לייעל את מרכזי הנתונים ורשתות האחסון באמצעות ניהול ומיטוב פרואקטיבי של רמות שירותי האחסון להשגת זמינות וביצועים בסביבות דינמיות של מרכזי נתונים. האופי הפרדיקטיבי של מוצרי אונארו גם הופך אותם לאידיאליים למידול וחיזוי שינויים במרכזי נתונים וברמות השירות, יכולות הדרושות מאוד ללקוחות כאשר הם משדרגים, בונים מחדש ופורסים מרכזי נתונים של הדור הבא.
עבור NetApp, העסקה מהווה חיזוק נוסף של תוכנות ניהול הנתונים של החברה. בשנים האחרונות, NetApp הרחיבה במהירות את היצע ניהול האחסון שלה והוספתה של אונארו לתמהיל היא תוספת מבורכת ללקוחות המעוניינים שמומחה אחד בלבד יסייע להם בכל צורכי ארכיטקטורת האחסון.
עבור הלקוחות הקייימים של NetApp, רכישת אונארו מאפשרת ניהול חדש ורב עוצמה של שירותי האחסון כמו גם יכולות ניהול שינויים. עבור לקוחות אונארו, הרכישה מעניקה למוצרי אונארו יכולת מו"פ משמעותית וחוסן פיננסי שיאפשרו לחברה לקדם את פיתוח המוצרים בשנים הבאות. עבור הלקוחות החדשים, הפיתרון של NetApp ואונארו מספק הזדמנות לפריסה וניהול של רשתות אחסון גדולות עם רמות שירות באמצעות מערכות חסכוניות, מודולריות וניתנות להרחבה חסכונית. לקוחות אלה לא יצטרכו עוד לסמוך על מערכות לגסי מיושנות שהינן יקרות ומסורבלות בעידן הנוכחי המתאפיין בהתפתחות מהירה של מרכזי נתונים.
"אני נרגש מאוד מפריצת הדרך שנוכל להשיג עבור לקוחותינו באמצעות הוספת אונארו להיצע תוכנות הניהול שלנו" אמר טום ג'ורגנס, סמנכ"ל בכיר למוצרים ב-NetApp. "העסקה הינה לא רק הראשונה מסוגה בתעשייה אלא גם הזדמנות חדשה ללקוחות לבנות את תשתיות האחסון הגדולות לפי קונספט חדש ולהשיג ביטחון נוסף באיתנותן של המערכות המודולריות ויכולתן לנהל את אתגרי הנתונים הגדולים."
אונארו מרחיבה את החזון והאסטרטגיה של NetApp לניהול נתונים משולב של מרכז הנתונים, בין אם מדובר בשימוש במערכות אחסון של NetApp, של יצרנים אחרים או השלמת מוצרי SRM מסורתיים. ככל שרשתות האחסון ממשיכות לגדול, מנהלי המחשוב מתמודדים עם אתגר גדול מתמיד של תיעוד השינויים, הערכת הציות לנהלים מומלצים וזיהוי בזמן אמת של הגורמים לבעיות. המוצרים של אונארו מספקים מענה לאתגר זה. תמונה ממוקדת-יישום של הביצועים, הזמינות וניהול השינויים מובילה לרמת שירות משופרת של כל אחד מהיישומים ברשת האחסון, עובדה המקלה על התכנון, הניהול והביצוע של פרויקטים של איחוד וניוד.
"שמונים אחוזים מכל הבעיות התפעוליות בתחום המחשוב, כגון יישומים שמפסיקים לפעול, בעיות ביצועים והשבתות נובעים משינויים בלתי מתוכננים. הלקוחות מספרים לנו שמבקשים מהם להקדיש רמות בלתי אפשריות של שירות למניעת תקלות אלו, המדלדלות את המשאבים היקרים," המשיך ג'ורגנס. "הם מחפשים פיתרון שייתן להם תמונה טובה יותר ובקרה משופרת על מערכות האחסון, לא רק כהתקנים פיזיים אלא כמערך של שירותים. הוספת אונארו תשפר את יכולתנו לספק את הארכיטקטורה היסודית של אחסון מודולרי כמו גם תוכנת ניהול אחסון מבוססת מדיניות שיסייעו לארגונים להקצות רמות שירות מדורגות הדרושות לעסקיהם בעתיד הקרוב ולהמשיך ליזום ולנווט את השינויים במרכזי הנתונים."
"אנו נרגשים מההזדמנות להצטרף לצוות הנפלא של NetApp", אמר דאג מקנארי, נשיא ומנכ"ל אונארו, "הערוצים הגלובליים של NetApp והמותג החזק שלה יאיצו את יכולתה של אונארו להתמודד עם הביקוש העולמי הגדל למוצרינו. הטכנולוגיות והאסטרטגיות שלנו משלימות מאוד זו את זו ויאפשרו לחברות הממוזגות להציע ללקוחות פתרונות מקיפים לניהול אחסון במרכזי נתונים", הוסיף מקנארי.
השילוב בין NetApp לאונארו מחזק את היצע ה-SAN (רשתות אחסון מרחביות) של NetApp עם ניהול רמת שירות של הרשת. באופן דומה, הוא גם משלים את פתרונות הוירטואליזציה וה-VMware של החברה ששניהם מניעים שינויים מסיביים במרכזי נתונים המצריכים את יכולות המידול והניבוי המאפיינות את מוצרי אונארו. אונארו תשלים גם מוצרים אחרים של NetApp לניהול נתונים הטרוגני, ביניהם:
  • מערכות NearStore® VTL לגיבוי מרכזי נתונים הטרוגניים.
  • מערכות V-Series לוירטואליזציה מרובת יצרנים.
  • תוכנת VFM לניהול נתונים מבוזרים.
  • תוכנת ReplicatorX™ להעתקה ושחזור נתונים.
  • התקני NetApp Decru DataFort® להצפנת אחסון כלל ארגונית.
הרכישה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2008 הקלנדרית בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים.

תאריך:  06/01/2008   |   עודכן:  06/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il