מי עדן מרחיבה את קולקציית החורף ומשיקה סדרת מתקני מיני חמים וקרים חדשים וקומפקטיים. ההשקה תגובה בקמפיין, שיעלה, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי האינטרנט המובילים, בהשקעה של כ-1 מיליון שקלים.
קולקציית המיני-ברים החדשה של מי עדן מורכבת מ-4 צבעי חורף בולטים, אופנתיים ואלגנטיים, המתאימים לרוב המטבחים הישראליים: שחור מטאלי, אדום מטאלי, כסוף ושמפנייה.
המיני בר החדש, מתאים למטבח הישראלי, שהינו בעל מימדים קטנים באופן יחסי לאמריקאי ולאירופאי. מידותיו של המיני בר החדש קומפקטיות: גובהו 68 ס"מ ורוחבו 30 ס"מ בלבד והוא משתלב מצוין על השיש או שולחן המטבח.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "בהמשך להשקת קולקציית החורף, החלטנו להרחיב את הסדרה ולאפשר ליותר צרכנים ליהנות ממי עדן חמים וקרים, עם בר אופנתי בגודל מיני. אנו מאמינים, שכל אחד ימצא את המיני בר בצבע מתאים לצבע ולסגנון המטבח שלו.