חברת TNT, אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2008. את הקמפיין ילוו 18 צעירים וצעירות.
לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט:"TNT .realife, real fashion"
הקמפיין כולל סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט, שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד הצעירים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב-2 מיליון שקלים.
קמפיין הקיץ של TNT יוצא לשוטט ברחובות: הוא לוכד רגעים פשוטים של אנשים ברחוב, שהבגדים עבורם הם כלי ביטוי אופנתי ופונקציונלי. הקמפיין מתאפיין באווירה הדוקו - אופנתית שלו בכך שהוא מציג צעירים מקשת אופנתית מגוונת, כאלה שאפשר לפגוש ביומיום בדרכם לחדר כושר, למכולת השכונתית או לסיבוב עם הכלב. הדוגמנים, המשתתפים בקמפיין, הינם צעירים, המייצגים אנשים אמיתיים, ששייכים למציאות האמיתית.
הקמפיין צולם ברחובות העיר תל אביב. בכל רחבי העיר יוצבו שלטי הקמפיין, שצולמו באותם המקומות ולא נתחמו, כך שהנוף העירוני ממשיך את תמונת הקמפיין. הרקע החיצוני הוא השלמה של הרקע הפנימי בתוך השלט. הדוגמנים שבתמונה נטמעים בתמונת הרחוב והופכים חלק ממנו.
מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT מוסר כי: "קמפיין הקיץ של TNT שואב את השראתו מהעולם האמיתי. הערך המרכזי של TNT שהוא REALIFE והקמפיין מתמקד בהתרחשות האופנתית הכי מעניינת ובועטת, שמתרחשת ברחוב החי, האמיתי."
לדברי הוניגמן: "הרחוב כיום הוא מקור ההשראה לטרנדים הגדולים ששוטפים את העולם. רחובות בכל העולם מתועדים בבלוגים באינטרנט, הם כוללים אנשים אמיתיים, לבושים בבגדים שמבטאים אותם."
עוד מסר הוניגמן כי: "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד, שהוא הצעירים. הקמפיין, כמו הקולקציה, משדר רעננות, אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."