X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קסיופיאה
▪  ▪  ▪

קסיופיאה, מרכז האירועים במרינה הרצליה פיתוח, מתכננת פתיחת שלושה מרכזי אירועים ברמת פרימיום פלוס, בשלושה מוקדים בארץ.
לאחר מחקר מקיף של תחום האירועים הפרטיים ובחינה כלכלית של שוק הכנסים ואירועי האינסנטיב. מתכננת החברה להקים במהלך 2008-9, מתחמי אירועים וכנסים בהשקעה של כ-12 מיליון שקלים.
לדברי צפריר גינסברג מנכ"ל קסיופיאה: "לנוכח העלייה ברמת החיים בישראל בשנים האחרונות ולצד העלייה באיכות וסגנון הבילוי, נוצר צורך הולך וגדל לאתרי אירועים איכותיים לאירועים פרטים ועסקיים. חזרתן של חברות ההי טק לתמונה בתחום האירועים פותח בפנינו שוק גדול לתחום אירועי הפרימיום. לפני 20 שנה כשהקמתי את אתר האירועים הראשון בארץ בקיבוץ. אירועים בכפר, ואחריו את פרובינציה בקיבוץ גליל ים, השוק הרים גבה. ההצלחה הייתה מטאורית. תוך שנתיים, לאחר שהקיבוצים השכנים ראו את ההצלחה שלנו באירועים בכפר. החלה ההעתקה של הקונספט על-ידי גורמים שונים.
גם הפעם אנו מתכננים הכנסת נורמות וסגנונות אירועים חדשה כולל במקומות שלא חשבו עליהם בקונטקסט של מקום לקיום אירוע.כל זאת לצד יכולות ארגון וניהול המתקדמות ביותר בענף. וניסיון מצטבר בניהול רשתות.
החזרה בשנים האחרונות לנוחות ולמזגנים והנטישה הטוטלית של אירועי היוקרה ופרמיום את הדשאים, הפרדסים וכל האתרים החקלאים, נותנת לשוק האירועים היוקרתיים זריקת מרץ ועניין בחיפוש אתרים חדשים.
אנו חווים בקסיופיאה - אומר צפריר - עלייה דרמטית בפנייה של זוגות מהפריפריה, רחוקה מהרצליה ומחוף הים המקום בו אנו מצויים. מובן שמדובר בקהל המבין איכות ומוכן לשלם עליה. לאחר בדיקה, מרכזי האירועים אותם אנו מקימים ימוקמו בירושלים, חיפה, ועוד אתר במרכז תל אביב. מסקר שנערך על-ידי קסיופיאה ניתן לראות - 63% המתחתנים בשנת 2007 התחתנו בגן לעומת 37% שהתחתנו באולם. דבר זה נובע בשל מחסור באתרים מתאימים לאולמות במרכזי הערים, הלקוחות נאלצים לגרור את אורחיהם למקומות רחוקים ולעיתים לא מוסדרים רשויות.
עוד עולה מהנתונים בסקר כי שוק האירועים הפרטיים בישראל מגלגל כ-8-5 מיליארד דולר בשנה ופועלים בו כ-800 בתי עסק. מנתוני ההתפלגות על-פי אזורים עולה כי רוב אולמות וגני האירועים בארץ מרוכזים באזור תל אביב השרון והמרכז (39.1%) ובאזור חיפה והצפון (26.1%).
מהסקר עולה כי שוק האירועים העסקיים בישראל מתרכז במתחמי אירועים בבתי המלון ובמתחמי אירועים יוקרתיים במיוחד. חברות ההי-טק וחברות המובילות במשק מייצרות לשוק כ-20% מהכנסתו.
מהסקר עולה כי ממוצע הזוגות הנישאים בישראל עומד על כ-40 אלף מתחתנים בשנה, כאשר מרבית הגברים מתחתנים בגילאי 25-29, והנשים בגילאי 20-24, עוד עולה בסקר כי קיימת עלייה משמעותית ברצון של יהודים ברחבי העולם לבוא ולהתחתן בישראל. רוב האירועים הפרטיים מחו"ל מגיעים מצרפת, אנגליה וארה"ב.
קסיופאה, מתחם האירועים היוקרתי, ממוקם בטיילת המרינה בהרצלייה פיתוח, מציע לראשונה בישראל שילוב של מגוון שירותים משלימים בקונספט של: ONE STOP SHOP. שרותי ייעוץ, הפקה וביצוע אירועים.
מתחם קסיופיאה משתרע על שטח של כ-1,550 מ"ר, הכולל: אולם המשתרע על שטח של כ-950 מ"ר. מרפסת "דק" מעץ המשתרעת על שטח של כ-600 מ"ר - בקיץ. המקום מכיל עד 700אנשים.
ייחודו של המתחם מתבטא גם במיקומו, בטיילת המרינה בהרצליה, נוף הים המרהיב משתלב עם הקונספט העיצובי הכולל של המתחם. לצורך העצמת אווירת הים.
המקום, עוצב בסגנון מודרני ועכשווי, לצד נגיעה קלאסית וכולל מערך אודיו - ווידאו מודרני הכולל מערכת סרואנד של 14 רמקולים, רחבת ריקודים המעוצבת ברצפה שקופה המוארת בתאורת 8000 נורות לדים ומערכת תאורה מהמתקדמות בעולם ומופעלת מדי ערב על-ידי מפעיל תאורה מקצועי מבית גיל טייכמן.

תאריך:  25/02/2008   |   עודכן:  25/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il