X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נעמה שפירא דוא"ל יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
תלמה [צילום: יח"צ]

חברת יוניליוור משיקה שפה תקשורתית חדשה לדגני הבוקר תלמה תחת המסר "תלמה - הכח להצליח". את הקמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, תוביל השחקנית אורנה בנאי. במהלך השקיעה החברה כ-6 מיליון שקל.
מותג תלמה הינו אחד ממותגי המזון הותיקים והמובילים בארץ. המותג נמצא בכ-80% מבתי האב בישראל ומזוהה עם ישראליות, ביתיות ומשפחתיות.
בתחום הדגנים, חוללה תלמה מהפיכה בשוק הישראלי כאשר החלה, לפני כ-20 שנה, בהצגה וביסוס מעמדם של הדגנים ובכך שינתה את הרגלי ארוחת הבוקר של הצרכן הישראלי. כיום דגנים הינם מרכיב מרכזי בתפריט ארוחת הבוקר בישראל וצריכת הדגנים לנפש עומדת על 2.7 ק"ג לנפש לשנה.
בזכות פעילותה, ביססה תלמה את מעמדה כמובילת שוק הדגנים (מאז ועד היום) והיוותה מנוע צמיחה לקטגוריה כולה הנאמדת כיום ב-600 מיליון שקל.
בשנים האחרונות נמצא תחום הדגנים בצמיחה מואצת (+10% גידול כספי). מדפי החנויות רוויים במוצרים, שחקנים חדשים נכנסו לקטגוריה, השקעות של החברות בפרסום גדלו בצורה ניכרת.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה: "תלמה מובילה את תחום הדגנים כבר 20 שנה אך על אף המובילות שלנו אין אנו שוקטים על השמרים. במטרה להמשיך ולהצמיח את הקטגוריה ולצמוח איתה, מצאנו שיש צורך לחדד את המסר של תלמה למסר אחד ברור וחד: תלמה - הכח להצליח.
"בחרנו להעביר מסר אמוציונאלי, המבוסס על תובנה כמעט אוניברסאלית שהכח שלנו מגיע ממי שהכי קרוב אלינו - המשפחה. היא נותנת לנו את הביטחון בעצמנו וביכולות שלנו, היא המלווה אותנו, היא העוגן שלנו והיא זו שדוחפת קדימה ומספקת לנו כח.
"החיבור של תלמה עם תפיסה זו הוא טבעי. כמותג שנמצא כמעט בכל בית הפך תלמה מזמן לחלק מהמשפחה הישראלית. דגני תלמה קשורים לתחילת היום, הם ה"דלק" הראשון לגוף. הם טעימים ומזינים, מותאמים לכל אחד מבני המשפחה ומעניקים אנרגיה וחיוניות. וכמו המשפחה, כך גם משפחת תלמה שמכירה אותנו כבר 20 שנה, נותנת לנו את הכוח להצליח בתחילת כל יום, יום יום.
"מטרת המהלך היא להמשיך ולבסס את מעמדה של תלמה כבחירה הראשונה בתחום דגני הבוקר. כמו-כן כל החדשנות המוצרית תתוקשר תחת אותו מסר אחיד וברור. השקת הקמפיין הינה צעד ראשון במהלך גדול ורחב אשר יקיף את כל מוצרי הדגנים ויכיל עוד הפתעות בעתיד".
לצורך קידום המהלך בחרה החברה בשחקנית אורנה בנאי לשמש כפרזנטורית בקמפיין הפרסום שילווה את המהלך. הבחירה נעשתה לאחר חיפוש דמות אשר תוכל ללוות את המהלך לאורך זמן ולהעביר בצורה הטובה ביותר את מסר המשפחתיות, ישראליות והכח להצליח. מסקר צרכנים שערכה החברה עלה כי אורנה בנאי מזוהה היטב עם משפחה, חום, אמהות והצלחה - ערכים המזוהים עם ערכי המותג.
הקמפיין רחב ההיקף, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות ונראות חזקה בנקודות המכירה ופעילויות קד"מ. קמפיין הטלוויזיה, שהינו חלק מסדרה, יעלה בערוצים 2 ו-10 ויימשך כשלושה שבועות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  07/07/2008   |   עודכן:  07/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il