X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדיראן Carrier
▪  ▪  ▪
תדיראן Carrier

חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, משיקה לקיץ, קו פתרונות רחב, חדש ובלעדי, כשהקונספט המוביל הינו: מזגני תדיראן CARRIER מקררים במהירות את כל הבית, תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש".
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier אומר: "האסטרטגיה החדשה, מעמידה את הצרכים הפיזיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".
לדבריו: "הקמפיין, מתמקד בתחושה שלנו כשחם בבית ו/או במשרד, והפתרון העיקרי, לו אנו מייחלים הינו קירור מהיר ומיידי. באמצעות הקמפיין, אנו ממחישים את אפקט "מכת הקור" המיידית, שמעניקים מזגני תדיראן קרייר".
מוסיף בן דוד: "הקמפיין, בבימויו של יואב צפיר, ממחיש את הסנסציה האולטימטיבית כאשר חוזרים מעוד יום קיץ ישראלי חם ולח, להיכנס לתוך הבית המחניק, להדליק את המזגן וליהנות מקור מקפיא ונעים, המתפשט בכל הבית תוך שניות, הודות למערכת הקירור המיוחדת של מזגני תדיראן קרייר".
הקמפיין, שיעלה השבוע, בהשקעה של 5 מיליון שקל, נערך באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", יכלול: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24, שילוט חוצות על גבי "בילד בורדס", על גבי גשרים ענקיים ברחבי הארץ, עיתונות ארצית ומקומית, אינטרנט ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
מסע הפרסום, המבוסס על 2 סרטונים הומוריסטים, בני 20 שניות האחד, גורמים לצופה להזדהות עם המאפיינים של תחושת החום והלחות בקיץ ומתמקדים בתוצאה של "אפקט הקור", באמצעות צילום של בחור הספון בביתו ובמשרדו, באפיסת כוחות, עקב תחושת החום הקשה, כאשר לפתע, נכנס מישהו ו"מנחית" על ראשו כאפה רצינית ואז... נשמעת אנחת רווחה קולית וכייפית, הממחישה את ההקלה שבאה עם אפקט מכת הקור.
עוד מוסיף בן דוד: "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל בקיץ אשתקד, בו יצרה תדיראן Carrier שפה תקשורתית חדשה, התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג בארץ, תוך התמקדות בקהלי היעד: הצרכן הסופי, הקהל המקצועי ורשתות החשמל".
לדבריו: "אסטרטגיה זו מחזקת ומבדלת את המובילות של המותג תדיראן Carrier בשוק המזגנים ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית, העונה על הצרכים הרגשיים של כל קהלי היעד".

תאריך:  11/07/2008   |   עודכן:  11/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il