חברת Novartis עולה בימים אלו בקמפיין פרסום, ל"פרוקטו גליבנול" תכשיר להקלה על טחורים, באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. שווי הקמפיין מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים.
קמפיין הפרסום יעלה במסגרת שידורי ערוץ 2, ערוץ 10, וערוץ 9, עם הסלוגן: "תרגישו בנוח". משרד הפרסום אקספרט הפיק סרט אנימציה משעשע שבו מומחש הקושי בישיבה כאשר סובלים מטחורים והפתרון המוצע שמביא להקלה מהירה.
ריקי הלוי מנהלת השיווק בחברת OTC NOVARTIS מוסרת כי: "מחקרים מראים כי 50% מבני 50 ומעלה וכן נשים בהריון ולאחר לידה סובלים מטחורים אך מעטים מדברים על התופעה. בחרנו בקמפיין אנימציה שמתייחס לנושא באופן הומוריסטי אך גם מצליח להמחיש את הבעיה המוכרת לרבים באוכלוסיה".
"פרוקטו גליבנול" משכך את הכאב ומוריד את הנפיחות, אינו מכיל סטרואידים, בטוח לנשים בהריון ומניקות.
"NOVARTIS" יצרנית "פרוקטו גליבנול" היא אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-37 מיליארד דולר, 100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות. מוצרי החברה כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: "וולטרן אמולג'ל" המסייע בהרפיית שרירים, "אוטריווין" לטיפול בנזלת ואף סתום, ניקוטינל לגמילה מעישון, "למיסיל" לטיפול בפטרת כף הרגל, "ויטה מרפן" לטיפול בפצעים וכוויות, ועוד.
משרד הפרסום - אקספרט.
ארט דיירקטור - דניאל גולדין.
קופירייטר - דרור פל.
חברת הפקה: ON AIR.