תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל משיקה קמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, לרגל השקת מוצר חדשני בקטגוריית דגני הילדים - שוגי קפיצי דגנים בטעם קרמל, מדגנים מלאים, עשירים בחלבון. בקמפיין הושקעו כ-2 מיליון שקלים.
הקמפיין החדש, פונה ישירות אל קהל האימהות, באמצעות אורנה בנאי, הפרזנטורית המלווה את מהלך "הכוח להצליח" של דגני תלמה, ומציע לילדיהן, לראשונה בישראל, מוצר דגנים פונקציונאלי - עשיר בחלבון.
בקמפיין, המלווה במסר "הכול קטן עליו", מציגה אורנה בנאי את בגדיו של בנה אשר גדל בקצב כל כך מהיר עד שכל הבגדים קטנים עליו והיא נאלצת להרחיק ממנו את קופסת הדגנים כדי ש"יפסיק לגדול קצת".
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה: "כמובילי תחום דגני הבוקר אנו רואים עצמנו מחויבים לתת מענה טוב יותר לדגני בוקר לילדים. דגני בוקר לילדים מהווים ברוב בתי האב, את הארוחה הראשונה של היום עבור הילדים, ולכן חשוב שזו תהיה ארוחה בעלת ערכים תזונתיים גבוהים. שוגי קפיץ עשיר בחלבון, ובנוסף מיוצר מדגנים מלאים ובעל ערכים מדודים של סוכר ומלח - הכל בכפוף לאסטרטגית הויטליטי של החברה, זאת במטרה להעניק לצרכנים שלנו את הפתרונות הטובים ביותר - כדי שיהיה להם את הכוח להצליח במהלך כל היום. בדומה להשקות קודמות שלנו, בחרנו גם הפעם לפנות בנפרד אל שני קהלי היעד שלנו - ילדים ואמהותיהם. הקמפיין הנוכחי פונה אל קהל האמהות במטרה להציג בפניהן את יתרונותיו של המוצר החדש, באמצעות מסר מחויך המדגיש את יתרונות החלבון".
שוגי קפיצי דגנים עשירים בחלבון, הינו מוצר פונקציונאלי, ראשון מסוגו בתחום דגני הילדים מבית תלמה, המציע בנוסף על ערכים תזונתיים גבוהים, גם העשרה של חלבון התורם להתפתחות תקינה של הגוף. כמו-כן המוצר עומד בסטנדרטים של איגודי הבריאות בינלאומיים מבחינת רמות הסוכר, המלח והשומן, בהתאם לאסטרטגית הויטליטי של החברה.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10 למשך כשבועיים. בנוסף נתמכת ההשקה בפעילות ייעודית לילדים באינטרנט, באתר "השוגיאדה" של תלמה באתר הילדים
www.tipo.co.il. האתר מזמין את הילדים להשתתף במשחקי "השוגיאדה" ולנסות לזכות ב-PS3 & Guitar HERO.
שוגי קפיצי דגנים מוצע באריזות במשקל 375 גרם במחיר מומלץ לצרכן של 19.5 שקלים ובאריזת חסכון במשקל 600 גרם המחיר מומלץ של 26.5 שקלים.
קטגורית הדגנים נאמדת ב-600 מיליון שקלים. הקטגוריה מובלת על-ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ-60% (נילסן, כספי, 2007).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.