X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם YES
▪  ▪  ▪

סרט החודש: מישהו לרוץ איתו
תאריך: יום חמישי 27/11. שעה: 22:00. שידור נוסף: 28.11, 20:00. בכורה טלוויזיונית לסרט המבוסס על ספרו של דוד גרוסמן. שני סיפורים מקבילים מתרחשים בזמנים שונים, באמצעותם אנחנו נחשפים לעולם אפל של נוער ירושלמי החי ברחובות, ונאלץ לחיות בערבוביה בלתי אפשרית של אומנות, פשע וסמים.
אסף הוא נער ירושלמי בן 16 אשר במסגרת עבודת הקיץ בעירייה מתבקש לאתר בעלים של כלבה המסתובבת ללא רישיון. במהלך החיפושים מתוודע אסף לסיפורה המופלא של תמר, בעלת הכלבה דינקה, ומתאהב בה מבלי לפגוש אותה. לפיכך הוא מחליט למצוא אותה בכל מחיר, כמה זמן שיקח.
הסרט היה מועמד ל-11 פרסי אופיר, ביניהם פרס הסרט, הבימוי, השחקנית והתסריט. צחי גראד זכה בפרס השחקן. במאי: עודד דוידוף. שחקנים: בר בלפר, יונתן בר-אור, צחי גראד.
שוטטות
תאריך: מה-16/11 ימים א'-ה'. שעה: 21:00. שידור נוסף: א'-ה' 15:00. המאבק המתמיד בין הפלצנות לעממיות יוצאת ל"מסע בין כוכבים". אסף רותם הוא "פרח תקשורת" שאפתן, המפנטז על הפקת תוכנית טלוויזיה גרנדיוזית ועטורת כוכבים. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד: התקציב שהוקצה לו מהערוץ הקהילתי של ראשון-לציון מאלץ אותו לגייס את שריקי ובנבנישתי לתפקיד הצלם והסאונדמן (שלא לדבר על כך ששריקי הוא האחיין של מנהל הערוץ).
אהרון שריקי ויניב בנבנישתי (בעלי העסק "וידאו טופ"), הם צלמי אירועים המתמחים בחתונות, בריתות, בר-מצוות ואירועים עד 200 איש. מוסר העבודה שלהם נמוך, היכולות השכליות שלהם מוגבלות ואיכות המוצר שהם מסוגלים להפיק בהתאם. אנחנו עדים ל"מאחורי הקלעים" של התוכנית אותה הם מנסים לצלם - "מסע בין כוכבים" שמה - ולמתח המתמיד בין הפלצנות של אסף לחוסר התחכום והעממיות של צמד וידאו טופ. השלישייה מסתובבת בין שלל שחקנים/זמרים/סלבס (בתפקיד עצמם), לצורך הראיון, שאיכשהו תמיד מסתיים בביזיון.
בין האורחים: דנה אינטרנשיונל, ישראל אהרוני, מודי בראון, שרית חדד, אורנה בנאי, ליאור מילר ועוד ועוד. שחקנים: אורי גוטליב, ארז בן הרוש ואסף הראל.
שיעור מולדת
אסופת סרטים המתמקדת בהוויה הפריפריאלית של החברה הישראלית: עובדים זרים, עולים חדשים והמתגוררים בישובי הספר - כולם מביאים אל המסך כאב, אהבה וחיפוש אחר חמלה. חלק נוסף וחשוב לא פחות של הפרוייקט הוא שכל הסרטים היוו יצירות ביכורים עבור קולנוענים ישראליים צעירים. הסרטים, שיצאו בין השנים 2002-2001, הוקרנו ברחבי העולם וזכו בשלל פרסים (כמפורט). הסרטים ישודרו כל ערב בשעה 22:30 החל מה-1.11.
פרצוף של פוקר
תאריך: 5.11. שעה: 22:30. כבר 16 שנה, מתכנסים אנה ואלכס עם שלושה זוגות חברים קבועים למשחק הפוקר השבועי. לאלכס עוד לא מלאו 60, אך בעיות הזיכרון שלו מתחילות להחריף, והחברים מחליטים לקיים הצבעה שתקבע אם יהיה על אלכס לפנות את מקומו סביב השולחן. אנה יודעת שאם יפסידו, יאבד אלכס את טעם החיים. היא לובשת את פני הפוקר שלה ויוצאת למלחמה.
תסריט ובימוי: איתן ענר. שחקנים: סנדרה שדה וששון גבאי. פרס ראשון בפסטיבל הטלוויזיה היוקרתי בבאנף - קנדה, 2002; פרס הבימוי בפסטיבל הקולנוע ירושלים, 2001. פרס הדרמה המצטיינת בפסטיבל הישראלי ניו-יורק - לוס-אנג'לס.
אמא ו'
תאריך: 8.11. שעה: 22:30. חנה וזאנה, דימונאית דתייה כבת 60, יוצאת לבקר את בנה הכלוא בבידוד באשקלון, באשמת הסגרת סודות מדינה, כדי להביא אותו להתנצל בפני אביו השוכב בטיפול נמרץ. בדרכה רבת החתחתים היא חוברת לנער בדואי המסייע לה ללמוד אמיתות על בנה, על עצמה, ולהגיע לעצמאות לראשונה בחייה.
בימוי: שחר רוזן. תסריט: אבידע ליבני, שחר רוזן. שחקנים: לבנה פינקלשטיין, ואליד אבו קטיפאן, מישא אשרוב, ולדימיר פרידמן. פרס הדרמה המצטיינת, פרס השחקנית ללבנה פינקלשטיין ופרס ההפקה - פסטיבל הקולנוע ירושלים, 2001. צל"ש בפסטיבל ז'נבה, 2002.
עבדי השם
תאריך: 3.11. שעה: 22:30. תמר, ילדה מתבגרת ביישוב דתי, חוגגת את בת-המצווה סמוך לחג הפסח. בעת שהיא לומדת, דרך דרשתה, על הקשר בין ניקוי החמץ לטיהור הפנימי, גוררת אותה חברתה להרפתקאות "אסורות" ולנשיאת כובד האשמה והמחיר.
תסריט ובימוי: הדר פרידליך. שחקנים: מאיה עשת, רזיה ישראלי, רוברט הניג. פרס התסריט בפסטיבל הקולנוע בירושלים, 2002; הוקרן בפסטיבל הסרטים בקאן במסגרת הקטגוריה "השבועיים של הבמאים" ובעשרות פסטיבלים בינלאומיים.
היה נהדר
תאריך: 4.11. שעה: 22:30. משפחת ברנע מגבעתיים יוצאת לשלושה ימי חופשה משפחתית בהונגריה. לפחות 15 שנה עברו מאז הטיול המשפחתי האחרון, ושלוש הבנות, בגילאי 32-26, מקבלות את ההצעה ברגשות מעורבים. לראשונה זה שנים נאלצים בני המשפחה להתמודד עם בעיות ומתחים שהודחקו בחיי היומיום.
בימוי: סיון ארבל. תסריט: אסף הראל וסיון ארבל. שחקנים: אורי גוטליב, אילנית בן-יעקב, יסמין קידר, מאיה קדישמן, אלון נוימן, דינה דורון. פרס הבימוי ופרס לאנסמבל השחקנים בפסטיבל הקולנוע ירושלים, 2002.
קרוון 841
תאריך: 2.11. שעה: 22:30. משה, בן ה-11, ממתין להגעת אמו מאתיופיה, ובינתיים גר באתר הקרוונים המתרוקן "עתידים" שבגליל המערבי. כאשר מתברר כי אמו לא תגיע הוא נקרע בין שניים: אהרון, חוזר בתשובה בן 60 המלמד אותו תורה, לבין וולטר - נגן סקסופון אפרו-אמריקאי יצרי, המנהל מועדון ג'אז בשולי האתר. אהרון נותן למשה קופת ניסים ומבטיח לו שזה יביא את אמו לישראל, וולטר נותן למשה את הכוח להאמין רק בעצמו.
בימוי: ציון רובין. תסריט: ציון רובין ודורית חכים. שחקנים: אבי סמנין, אשר צרפתי, וולטר בלנדינג. פרס התסריט בפסטיבל הקולנוע ירושלים, 2001; צל"ש בפסטיבל הסרטים בסן-פרנסיסקו.
זכותא
תאריך: 6.11. שעה: 22:30. משפחת זכותא היא משפחה קשת יום משכונת עוני בבני-ברק. עמרם, אברך בן 40, מתפרנס מכתיבת מזוזות, ואשתו יפה, מטפלת בבנם האוטיסט יצחק-שלמה. אחר צהריים אחד, נכנס הילד לדירת השכנים ומחולל שם נס. מאותו רגע, קהל גדול צובא על בית משפחת זכותא ומשנה את חייה.
בימוי: דניאל סירקין. תסריט: דב אלבוים. שחקנים: שמעון מימרן, אורנה פיטוסי, דניאל פרי נדב.
3 אצבעות
תאריך: 7.11. שעה: 22:30. סרט מסע משעשע על זוגיות, נישואין ואהבה. דוביק הפנסיונר, מנסר לעצמו שלוש אצבעות בנגריית החובבים שלו. עופרה, רעייתו הנאמנה, ממהרת לקחת אותו לבית החולים, אך בחדר המיון מסתבר שהיא שכחה את הצידנית, עם האצבעות הכרותות, במכונית. כשעופרה יוצאת למגרש החניה להביא את הצידנית, היא נדהמת לראות את מכוניתה מתרחקת. היא מזנקת למונית מזדמנת ופותחת עם הנהגת משולחת הפה במרדף אחרי האצבעות. תסריט ובימוי: דפנה לוין. שחקנים: אריק לביא, דליה פרידלנד.
בוצ'אצ'י
תאריך: 1.11. שעה: 22:30. בוצ'אצ'י, טבח בבסיס חיל האוויר, מקבל בהכנעה את ההיררכיה הצבאית שמעמידה את הטייסים בראש הפירמידה. על רקע תחרות שירים עזה בין הטבחים לטייסים במסגרת אירועי יום העצמאות של הבסיס, מגיע חייל חדש ושופך אור אחר על מעמד הטבחים. בוצ'אצ'י, לראשונה בחייו, לוחם על ערכיו. בימוי: נתי אדלר. תסריט: נתי אדלר ושלומי פרי. שחקנים: משה פולקנפליק, יונתן רוזן.

תאריך:  16/10/2008   |   עודכן:  16/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנה אלה בן-ארי
- הודעה מטעם סונול
רחלי גל-אור
- הודעה מטעם רשות השידור
דנה הראל
- הודעה מטעם חברת מלאנוקס
נפתלי רזניקוביץ
- הודעה מטעם גרעין אומץ עכו
חניתה סידס
- הודעה מטעם רשת Great Shape
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il