ביום רביעי, ה-12.11.2008, יום לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, נרשמה באתר בחדרי חרדים כמות חשיפות, כניסות והודעות חריגה ביותר. על-פי נתוני גוגל אנליטיקס נרשמה כמות חסרת תקדים של כ-1.5 מיליון דפים נצפים וכ-50 אלף גולשים ייחודיים. נתונים אלו מהווים גידול של כ-30% ביחס לממוצע.
אתר בחדרי חרדים עדכן ודיווח לאורך כל ימי הבחירות על כל מה שקורה בכל הערים בארץ, לרבות ערים ומועצות בהן יש ריכוז חרדים גבוה. האתר עדכן על תוצאות און ליין כולל תמונות וצילומי וידאו מהשטח והביא ביום שלמחרת את כל התגובות והקולות ממטות הבחירות של המפסידים והמנצחים.
גם בפורומים החרדיים, לרבות פורום בחדרי חרדים נשמרה תנועה חסרת תקדים של הודעות וצפיות כשרובן ככולן עסקו בבחירות, בפרשנויות ובהערכות הגולשים לתוצאות האמת. כמות ההודעות של הגולשים גדלה בכ-50% (!) ביחס לממוצע.
תנועה ערה ביותר נרשמה גם בגלישה הסלולארית באתר באמצעות אתר ה-WAP. גלישה זו הפכה פופלארית בקרב הציבור החרדי כיוון שהיא מאפשרת לגלוש בתכני האתר באופן אינטימי ואנונימי ומכל מקום בארץ.
אתר בחדרי חרדים, הפורטל החרדי הגדול בעולם, הושק בשנת 2006. האתר מעסיק כיום עשרות עורכים, כתבים וצלמים ומשמש כמקור למידע אמין וזמין אודות המתרחש בציבור החרדי, בארץ ובעולם. זהו המקום היחיד המהווה נקודת מפגש ושיחה לכל הפלגים והחצרות של הקהילות החרדיות. האתר מציע לגולשים מגוון רחב של ערוצי תוכן, לצד עידכונים שוטפים מסביב לשעון, כתבות וידאו, גלריות תמונות ועוד.
ברבעון האחרון נרשמה באתר בחדרי חרדים עליה חדה בכמות המפרסמים. חברות כגון בזק, סלקום, הום-סנטר, סטימצקי ורבות אחרות כבר לא חוששות לפרסם באתרי אינטרנט הפונים למגזר החרדי ולהגיע לקהל היעד החרדי במסר ממוקד וישיר. הקמפיינים זוכים להצלחה ולתוצאות משביעות רצון בקרב כל המפרסמים.
גיא כהן, מנכ"ל חברת גלובל נטוורקס, הבעלים של אתר בחדרי חרדים, אמר: "הנתונים המדהימים שנרשמו כלל לא מפתיעים אותנו. הציבור החרדי כבר מודע לכך שהאינטרנט בכלל ואתר בחדרי חרדים בפרט הוא המקום הטוב ביותר להתעדכן בכל מה שקורה. אנו רואים חשיבות רבה מאוד באתר שהוא הפורטל החרדי הגדול בעולם, נמשיך לפתח אותו במטרה להפוך אותו לאחד האתרים המובילים בארץ".