X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מתחם הסטאר סנטר באשדוד
▪  ▪  ▪

מתחם הסטאר סנטר באשדוד וצומת ספרים חוגגים את שבוע הספר במשך חודש שלם עם כל המשפחה. את החודש הזה אי אפשר לפספס, כל יום במהלך חודש יוני יתקיימו פעילויות ברוח שבוע הספר במתחם הסטאר סנטר.
חודש הספר ייחגג בפסטיבל ענק של ספרים ופעילויות לכל גיל, מתינוקות ועד בני נוער, מהורים ועד סבים וסבתות. חודש הספר במתחם כולל בתוכו דוכנים והפעלות לכל שכבת גיל, בו כל אחד יוכל למצוא את הפעילות האהובה עליו.
במהלך חודש הספר בסטאר סנטר יתקיימו פעילויות לכל גיל: יריד ספרים לכבוד שבוע הספר בחסות צומת ספרים, פסטיבל בייבי סמארט לצעירים ולפעוטות עד גיל 6, פגישות עם סופרים מובילים למבוגרים ולילדים, סדנאות אוכל לילדים בהשתתפות קפה גרג, מפגש עם סופר הקומיקס אורי פינק, פגישה עם השפית פיליס גלזר, שעת סיפור עם אסף הראל מחבר ספר הילדים "הבלון שלא ידע לעוף", מפגש בוקר עם דבורה וליאורה לגיל השלישי.
בין התאריכים: 10.6.09-19.6.09, בימים רביעי עד שישי יתקיימו הפעילויות הבאות: בתאריכים 10.6-12.6 בימים ד'-ו' יתקיים פסטיבל עם חבורת איינשטיין, ובתאריכים 17.6-19.6 בימים ד'-ו' יתקיים פסטיבל עם בייבי איינשטיין.
בין השעות 20:00-10:00:
  • מתחם צפייה ומשחק - מתחם הפעלה לקטנטנים והקרנת קטעים מסדרת חבורת איינשטיין ובייבי איינשטיין. המתחם יכלול פופים, מגוון ספרים ופאזלים מסדרת בייבי סמארט להנאת הילדים ההורים.
  • מתחם יצירה - שולחנות יצירה ומשימות של חבורת איינשטיין ולוחות מגנטיים כך שכל ילד יוכל לציור מזכרת צבעונית של בייבי סמארט.
  • מתחם חבורת איינשטיין - מתחם הפעלה לפעוטות של חבורת איינשטיין בה יתנסו הילדים בשלל משימות ופעילויות המלמדות אותם על התפתחות בטבע ומשחקי היגיון.
  • תחרות סמארט אופן - תחרות סמארט אופן מיועדת לגילאי שנתיים-שש, ומחולקת למקצים, בשני מסלולים, לפי גילאים
גילאי שנתיים-ארבע על אופני בייבי סמארט הקטנות, וגילאי ארבע-שש על אופני בייבי סמארט גדולות. אורך המסלול כ-10 מ' (יתקיים פעמיים אחר הצהריים ב-16:00 וב-18:00).
מפגשים ושעות סיפור עם סופרים:
  • ביום שלישי, ה-9.6.09 בשעה 17:30 תתקיים שעת סיפור לילדים עם ינץ לוי מחבר "הרפתקאות דוד אריה בערבות רומניה" - הצטרפו לדוד אריה במסעותיו המשעשעים בערבות רומניה המופלאות. יחד תטפסו על עננים, תפגשו בענקים, תאבקו בשדים ואולי גם תלמדו דבר או שניים על החיים. ינץ לוי הוא סופר, עורך ומתרגם. בשעות הפנאי הוא גם דוד שאוהב לספר סיפורים מצחיקים ומפתיעים.
  • ביום רביעי, ה-10.6.09 בשעה 19:30 יתקיים ערב מתח עם ליעד שהם מחבר "משחק הראיות" - מפגש מקרי עם אישה ברכבת מוליך אותו, לראשונה בחייו, אחר רגשותיו. אבל הרומן הסוחף שאליו נקלע הופך אותו משופט נכבד לחשוד בפשע שלא ביצע. ההאשמות נגדו מתחילות להיערם זו על-גבי זו והרשעתו נראית מובטחת. ליעד שהם, עורך דין במקצועו ומסופרי המתח הנקראים ביותר בישראל.
  • ביום שישי, ה-12.6.09 בשעה 10:30 יתקיים מפגש עם יואב אבני מחבר "החמישית של צ'ונג לוי" - צ´ונג לוי הוא הרומן השני של יואב אבני, מחבר ספר הפולחן שלושה דברים לאי בודד. זהו מסע פרוע ומתגעגע אל נבכי העתיד הקרוב, המלווה לכל אורכו באהבת אמת, בהומור משונן ובכושר המצאה מלבב.
  • ביום ראשון, ה-14.6.09 בשעה 18:00 יתקיים מפגש עם כוהנת ספרי הבישול פיליס גלזר - גלזר תיפגש עם הקוראים ותעניק עצות וטיפים לבישול קל וטעים.
  • ביום שני, ה-15.6.09 בשעה 18:00 יתקיים מפגש קומיקס עם אורי פינק - מחבר סדרת ספרי בקומיקס זבנג.
  • ביום שלישי, ה-16.6.09 בשעה 11:00 יתקיים מפגש בוקר עם הפסיכולוגים עדנה כצנלסון ועמירם רביב מחברי הספר "סבאות עכשיו".
  • ביום רביעי, ה-17.6.09 בשעה 17:30 תתקיים שעת סיפור עם השחקן והסופר אסף הראל מחבר מחבר "הבלון שלא ידע לעוף" - אסף הראל הוא בלון שעובד בטלוויזיה, הוא יצר את הסדרות "מסודרים", "שוטטות", "מ.ק. 22", וכמו כל בלון בתקשורת גם הוא קרח, מלא באוויר ונסחף עם הרוח.
  • ביום חמישי, ה-18.6.09 בשעה 17:00 תתקיים שעת סיפור עם הסופרת סנונית בנט מחברת הספרים "סבא'לה" ו"סבתא'לה".
  • ביום שישי, ה-19.6.09 בשעה 11:00 יתקיים מפגש עם הסופרת אורלי קראוס-ויינר מחברת "זאבים בשלג" - זאבים בשלג הוא סיפור מרתק, מרגש ומפתיע המתאר שתי אהבות גדולות, סוערות ונואשות המנסות לשרוד בצל המלחמות. סגנונה הידוע והסוחף של אורלי קראוס-ויינר הופך את הקריאה לחוויה מסעירה שאי אפשר לקטוע אותה עד לסוף הסיפור. זאבים בשלג הוא ספרה השמיני של אורלי קראוס-ויינר, מחברת רבי-המכר "דיוקן הונגרי", "מחול הפלמינגו", "המערבולת", "אהבה לפי הספר", "מלכת הלבבות", "התרוממות" ו"נחיתת חרום".
במהלך כל שבוע הספר - בין התאריכים 10-19.6.09 יקיים קפה גרג מגוון פעילויות לילדים ולמבוגרים:
  • ביום חמישי, ה-11.6.09 בשעה 17:30 יקיים קפה גרג סדנת שוקולד לילדים.
  • ביום חמישי, ה-18.6.09 תתקיים סדנת קפה מיוחדת.
כל שבוע במהלך חודש יוני יתקיימו פעילויות חדשות ומגוונות לכל המשפחה, שווה לעקוב!
הסטאר סנטר בבעלות אברהם נניקשוילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו, הינו המתחם המסחרי הגדול בישראל. המתחם מתפרש על שטח של כ-107 דונם, כאשר 50,000 מ"ר שטחי מסחר בפועל מושכרים. בין החנויות השונות: TNT, הוניגמן, הוניגמן קידס, אדידס, למטייל, המשביר לצרכן, לי קופר, בלו-בירד ועוד. המתחם כולו מאגד בתוכו כ-100 חנויות כאשר מתוכן 85 חנויות רשת ארציות המובילות בישראל, וסך-הכל שישה בתי קפה מהמובילים בישראל, פיצרייה, מסעדות ועוד.

תאריך:  04/06/2009   |   עודכן:  04/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il