חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין ייחודי ל-MAKA, פורטן העבודות והטיולים בחו"ל. הקמפיין בהיקף של כ-60 אלף שקלים ובמסגרתו יחולקו כ-200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים ברחבי הארץ. במסגרת הקמפיין יודפסו שמונה עיצובי קוסטרים שונים, עם מסרים דוגמת: "קונה בשוק הכרמל? בניו-יורק השופינג שווה יותר", הבאים להמחיש את יתרונות פורטן MAKA, המציע עבודות לישראלים בחו"ל, נותן מידע על לימודים בחו"ל ועוד.
רוני צדוק ולאון קרגץ', בעלי Bottom Line Media מסרו כי, "הקוסטרים משמשים כמדיה יעילה משום שהם פונים לקהל הנמצא בסביבת בילוי נעימה, דבר התורם לזכירות ולאהדת המסר הפרסומי. הקמפיין לפורטן MAKA עונה גם על הצורך של החברה לפנות לקהל מטרה ממוקד (צעירים בני 18 עד 30) העומדים בפני נסיעה לחו"ל".
Bottom Line Media, בבעלותם של צדוק וקרגץ', הינה החברה היחידה בישראל שמציעה פרסום על קוסטרים בפאבים. מדיה זו הינה חדשנית, ממוקדת, הזוכה לזמן חשיפה ארוך מהרגיל ולאפשרות אינטראקציה עם הקהל. ב-Bottom Line Media הלקוח מקבל פיתרון כולל: מהרעיון הגולמי, דרך הקריאייטיב, העיצוב, הדפוס, האספקה ועד לקבלת משוב מהלקוחות. מוצרי Bottom Line Media מחולקים ב-130 פאבים. בתחילת השנה יצאה Bottom Line Media בפרויקט התנדבותי להצלת חיים בשיתוף עמותת 'אדי - המרכז להשתלת איברים'. במסגרת הפרויקט הופקו מאות אלפי קוסטרים עם הסיסמא "על הכבד נוותר - השאר יציל חיים", אשר נבחרה על-ידי גולשי facebook.