X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Bottom Line Media
▪  ▪  ▪

חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין ייחודי ל-MAKA, פורטן העבודות והטיולים בחו"ל. הקמפיין בהיקף של כ-60 אלף שקלים ובמסגרתו יחולקו כ-200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים ברחבי הארץ. במסגרת הקמפיין יודפסו שמונה עיצובי קוסטרים שונים, עם מסרים דוגמת: "קונה בשוק הכרמל? בניו-יורק השופינג שווה יותר", הבאים להמחיש את יתרונות פורטן MAKA, המציע עבודות לישראלים בחו"ל, נותן מידע על לימודים בחו"ל ועוד.
רוני צדוק ולאון קרגץ', בעלי Bottom Line Media מסרו כי, "הקוסטרים משמשים כמדיה יעילה משום שהם פונים לקהל הנמצא בסביבת בילוי נעימה, דבר התורם לזכירות ולאהדת המסר הפרסומי. הקמפיין לפורטן MAKA עונה גם על הצורך של החברה לפנות לקהל מטרה ממוקד (צעירים בני 18 עד 30) העומדים בפני נסיעה לחו"ל".
Bottom Line Media, בבעלותם של צדוק וקרגץ', הינה החברה היחידה בישראל שמציעה פרסום על קוסטרים בפאבים. מדיה זו הינה חדשנית, ממוקדת, הזוכה לזמן חשיפה ארוך מהרגיל ולאפשרות אינטראקציה עם הקהל. ב-Bottom Line Media הלקוח מקבל פיתרון כולל: מהרעיון הגולמי, דרך הקריאייטיב, העיצוב, הדפוס, האספקה ועד לקבלת משוב מהלקוחות. מוצרי Bottom Line Media מחולקים ב-130 פאבים. בתחילת השנה יצאה Bottom Line Media בפרויקט התנדבותי להצלת חיים בשיתוף עמותת 'אדי - המרכז להשתלת איברים'. במסגרת הפרויקט הופקו מאות אלפי קוסטרים עם הסיסמא "על הכבד נוותר - השאר יציל חיים", אשר נבחרה על-ידי גולשי facebook.

תאריך:  26/08/2009   |   עודכן:  26/08/2009
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il