זאפ, אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל, משיק מגזין עצמאי שיסכם את המגמות הצרכניות הבולטות בתחום מכשירי החשמל והאלקטרוניקה בשנה החולפת. מגזין זאפ, אשר מופק בהשקעה כוללת של כ-200,000 שקלים, יופץ חינם ב-50 אלף עותקים כאינסרט ב-The Marker. בנוסף תעלה מהדורה דיגיטלית של המגזין אשר תקודם בפני 1.5 מיליון גולשי זאפ.
המהדורה הראשונה של מגזין זאפ תמנה 44 עמודים הכוללים סקירות מעמיקות בכל ענפי החשמל והאלקטרוניקה הפופולריים, לצד עמודי צבע, דוגמת סקר מנכ"לים בנושא הגאדג'ט שעשה להם את השנה. בהמשך יופץ המגזין אחת לחצי שנה.
איתן זינגר, מנכ"ל זאפ, מסר כי "כאתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בארץ אנו מרגישים אחריות להביא לגולשים ערך נוסף, כששאיפתנו היא להיות האוטוריטה המעניקה ערך לצרכן בתהליך קבלת החלטת הרכישה. מגזין זאפ המושק השבוע הינו המשך ישיר לתכני הערך המוסף שייצרנו לגולשינו, בהם מדריכי הקנייה המפורטים שהכנו עבורם, הבלוג של זאפ במסגרתו אנו מעדכנים את הגולשים על מגמות שונות מציגים בפניהם סקרי מחירים בענפים שונים, העידכונים המיידים באמצעות הרשתות החברתיות ועוד".
זאפ הינו אתר השוואת המחירים הגדול, הוותיק והמוביל בישראל עם למעלה מ-1.5 מיליון גולשים בחודש. הוא מדורג בין עשרת האתרים הפופולריים בישראל לפי סקר TIM, ומאפשר השוואת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים מחשמל אלקטרוניקה ומחשבים ועד מוצרי ריהוט לבית, לגן ולמשרד, מוצרי ילדים, בישום, קוסמטיקה ועוד.