חברת התקשורת אקספון 018 בחרה במשרד הפרסום Belive לנהל את תקציב הפרסום שלה בשנתיים הקרובות.
הבחירה במשרדו של גולן נוחיאן, איש קריאייטיב ותיק ומוערך בענף הפרסום נבעה, בין היתר, מאסטרטגיית שיווק ומכירות חדשה שנקבעה בחברה.
החברה ביצעה שורה של מהלכים בתחום זה הכוללים את גיוסה של חברת הפרסום החרדית טריו.
לדברי ירון אבישר, מנהל השיווק והמכירות של אקספון 018: "הבחירה במשרד Believe נובעת מיכולת המשרד לנתח אסטרטגית את הצרכים של אקספון 018 והיכולות הקריאטיביות של המשרד. האסטרטגיה הפרסומית החדשה של אקספון 018 תכלול פנייה לכלל הציבור ותציע סל שירותים הכולל שיחות בינלאומיות, שיחות פנים ארציות ואינטרנט".
"אנו בונים יחד קמפיין יצירתי וצעיר שיחזק את מעמדה של אקספון 018 כאופציה השפויה והזולה ביותר לקבלת שירותי תקשורת בישראל", מוסיף ירון אבישר. המהלך הפרסומי הראשון של אקספון 018 יהיה החלפת הסיסמא השיווקית מ"פשוט לדבר בזול" ל"אקספון - חופש הדיבור".
את החברה מלווה במגזר החרדי משרד הפרסום טריו, במגזר הרוסי משרדה של מרינה זיידמן ואת הפאן של יחסי הציבור מעניק משרד מורל צור תקשורת.