X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪
[צילום: אלדד רפאלי]

בזק יוזמת פרויקט נוסף תחת הקונספט "רגעים של בית", ומעלה זו השנה השלישית תערוכת צילומים סביב הקונספט "בית", כחלק מתרומתה לקהילה. תערוכת הצילומים השנה הינה פרויקט צילום חברתי אקטיבי, אשר במסגרתו חברו שמונה צלמים מובילים לשמונה עמותות במטרה להציג את תפיסת הבית בדרך ייחודית. התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב למשך חודש ותוצג בנמל תל אביב החל מה-6.7 ועד ל-5.8 ללא תשלום, ובמשך 24 שעות ביממה.
אוצרי התערוכה, אייל לנדסמן ויוסי צבקר, אומרים כי, "מדובר בפרויקט צילום חברתי אקטיבי. כוחו של הצילום החברתי, מעבר ליכולתו לחשוף דברים שלרוב איננו מודעים אליהם, הוא לשמש כלי בתהליך של תיקון ושינוי חברתי. בזק יזמה פרויקט צילום המציג בדרך ייחודית את המונח בית ואת חיי היום יום בבתים המשמשים מקלט או מעון טיפולי לאוכלוסיות חלשות".
הצלמים שצוותו לעמותות העבירו את דיירי העמותות סדנאות צילום דוקומנטרי ואמנותי, בהן הם מתארים את דרכי עבודתם מזוויות שונות. כחלק מתהליך הלמידה, צילמו המשתתפים בפרויקט תמונות המספרות את סיפור חייהם בבית. במקביל, הצלמים יצרו סדרת צילומים משלהם בנושא הבית, בהשפעת הקשר שנוצר עם העמותה.
בתערוכה יוצגו כ-50 צילומים לצד עבודות נבחרות של צלמים חובבנים, דיירי הבתים, המתעדות את החיים בבית. התערוכה תוצג בשמונה חללים, כאשר האפיון הוויז'ואלי שלהם ייצג את כל אחד מ"הבתים" שהשתתפו בפרויקט.
גם השנה ממשיכה בזק במצויינות האומנותית וחברה לצלמים מובילים, אשר הציגו במיטב המוזיאונים בארץ ובעולם: ורדי כהנא, מיקי קרצמן, מיכל חלבין, עודד בלילטי, אלדד רפאלי, אנג'ליקה שר, פליקס לופה וסמירה והבי.
בפרויקט משתתפות שמונה עמותות וארגונים חברתיים: מעון מוריה של עמותת עלה בגדרה, פורום לדו קיום בנגב, כפר הילדים והנוער "אהבה" בקריית ביאליק, המרכז החינוכי שיקומי בעין כרם ירושלים, בית הספר ביאליק רוגוזין בדרום תל אביב, בית איזי שפירא ברעננה, בית נט"ל בתל אביב ומע"ש עוספיא.
בזק יוזמת ומעניקה חסותה לפרויקט "רגעים של בית" ובכך תורמת למען הקהילה, תוך קידום תחום האומנות בישראל, לצד העלאת המודעות הציבורית לפעילותיהן החשובות של עמותות וארגונים המהווים בתים אלטרנטיביים. במהלך התערוכה יוצעו התמונות למכירה והסכום יועבר כתרומה לעמותות.
בשנת 2008 עסקה תערוכת "רגעים של בית" בצילום עיתונאי של ענקי הצילום הישראלי דוד רובינגר ויורשו זיו קורן והעניקה הצצה אל מנהיגי המדינה מאז הקמתה בביתם. ב-2009 עסקה התערוכה בתפיסת המושג בית בקרב אנשי ציבור מתחומים שונים והפרשנות למושג בית של סטודנטים מבתי הספר מובילים לקולנוע בארץ, בתערוכת סרטונים אותה אצרו אלדד זיו והבמאי המוערך שלומי אלקבץ.

תאריך:  22/06/2010   |   עודכן:  22/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il