X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בוש
▪  ▪  ▪

חברת מכשירי החשמל המובילה "בוש" חתמה על הסכם שיתוף פעולה בתוכנית הריאליטי החדשה של זכיינית ערוץ 2 "קשת", "מאסטר שף" בהשתתפות השף חיים כהן, השף אייל שני, המסעדן רפי אדר והגסטרונומית מיכל אנסקי.
במסגרת שיתוף הפעולה, השקיעה "בוש" מעל חצי מליוןשקלים וכל 13 המטבחים באולפן של 13 המתמודדים על התואר מאסטר שף, יאובזרו באופן בלעדי במכשירי חשמל מתקדמים ומעוצבים של "בוש", ביניהם: תנור אפייה, כיריים חשמליות, מקרר שתי דלתות, מיקסר, מעבד מזון, מוט טחינה, קומקום חשמלי, מטחנת בשר, מסחטת מיץ ועוד. בנוסף, ישולבו בתוכנית באנרים ותשדירי חסות של "בוש"
מנהלת התקשורת השיווקית בחברת "בוש", יפית פסקל מסרה: "החיבור בין התוכנית החדשה "מאסטר שף" לבין "בוש" הינו חיבור מתבקש היות ובוש הינו המותג המוביל בתחום המטבח כיום בארץ, והערכים המנחים אותו - מצויינות, איכות, אמינות, ומקצועיות הינם הערכים להם נדרשים המתחרים בתוכנית . כמו-כן מדובר בתוכנית בה השימוש במוצרי החשמל הוא שימוש אינטנסיבי וממושך, והוא חלק בלתי נפרד מהצלחת התוכנית ומהצלחת המתמודדים במשימות השונות. לשם כך נחוצים מוצרי חשמל אמינים ואיכותיים שיחיזקו מעמד לאורך זמן, כאלו שרק המותג בוש יכול לספק. בנוסף, שיתוף פעולה זה הוא המשכו של החיבור שהתחיל עם השף חיים כהן, שבחר להשתמש ב"בוש" בתוכנית מועדון ארוחת ערב, ומכיר היטב את המוצרים משימוש אישי בהם.. החלטנו להשקיע בתוכנית ואנו מאמינים בהצלחתה ובביסוס מערכת יחסים ארוכה עם 'קשת'".
פורמט "מאסטר שף" מבית BBC, שהספיק כבר לכבוש את העולם הוא פורמט ריאליטי בו מתמודדים 15 בשלנים חובבים על התואר "מאסטר-שף ישראל" ומנסים להתמקצע בתחום. השופטים יקבעו את זהות המתמודדים, סדר ההדחה ואף יכתירו את הזוכה.
בשונה מתוכניות ריאליטי אחרות מתחום הבישול, "מאסטר שף", תעקוב אחר המתמודדים החל משלב האודישנים, מה שאומר שהשופטים יקבעו איזו מנה תזכה את הבשלן שלה בכרטיס כניסה לנבחרת, ממש בדומה לתוכניות ריאליטי המבוססות על הצגת כישרון אומנותי. אחרי האודישנים יעלו הנבחרים למחנה אימונים ומשם תצא נבחרת של 13 מתמודדים על התואר מאסטר שף. האודישנים לתוכנית נערכים בימים אלו ממש והיא תעלה לאויר באוקטובר 2010.
תחרות "מאסטר שף" מפגישה ישראלים מכל הסוגים, בכל הגילאים, ללא ניסיון קודם, שהתשוקה שלהם והכישרון שלהם הוא בישול. בתוכנית הם ינסו ללכת בעקבות החלום שלהם, ולהציג את הכישרון שלהם בבישול ולזכות בתואר "מאסטר שף".תפקיד השופטים בתחרות ללמד את המתמודדים, ולשפר את ביצועיהם , לשפוט את איכות הבישול שלהם ולהחליט מדי שבוע מי ייאלץ ללכת הביתה.
מהלך התחרות כולל שלושה שלבים: שלב האודישנים, שלב מחנה האימונים ושלב הנבחרת בכל שלב מנפים את מספר המתמודדים.
בשלב הראשון הם יעברו אודישנים. תהיה להם הזדמנות לבשל מול ארבעת השופטים, ולהביא מנה מהבית שתרשים אותם.
בשלב השני ,כמה עשרות מהם יעברו למחנה אימונים, שבהם הם ייבחנו ביכולות שלהם, בטכניקת הבישול וביצירתיות. הם יקבלו שלל משימות וידרשו לעמוד בהן בהצלחה.מי מהם שיצליח לעמוד בכל המטלות לשביעות רצון השופטים ייכנס לנבחרת.

תאריך:  11/10/2010   |   עודכן:  11/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il