X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ההשקעות החדשות יסייעו לחברה להרחיב את המכירות, את הנוכחות השיווקית ואת אחיזת השוק של מוצריה
▪  ▪  ▪

Viewfinity (www.viewfinity.com), הספקית החדשנית של פתרונות לניהול הרשאות, הכריזה היום שזכתה בהשקעות של 8.5$ מיליון בסבב מימון שלישי עם המשקיעות Longworth Venture Partners, Giza Venture Capital ו-JK&B Capital. הון נוסף זה יאפשר ל-Viewfinity להגדיל את ארגון המכירות והשיווק שלה, תרחיב את חדירתה באזורי EMEA ותמשיך לפתח את מערך מוצריה.
"קצב ההזמנות החוזרות של לקוחותינו, אשר עומד על 95 אחוזים, וארבע שנים רצופות של סגירת עסקות עם מאות לקוחות חדשים בשנה, שחרור גרסאות מוצר חדשות משמעותיות והוקרה מתמשכת מצד השוק כל אלה מחזקים את ביטחון המשקיעים שלנו ביכולתנו לשמור על עמדת מובילות בשוק זה," מסביר לאוניד שטילמן, מנכ"ל Viewfinity. "עקב סבב מימון חדש זה, Viewfinity ערוכה לגידול נוסף ולהצלחה אף גדולה מבעבר, בעודה ממשיכה להתפרס ברחבי השוק הגלובאלי."
"עוצמתה של Viewfinity טמונה ביכולת צוות ההנהלה שלה לזהות שינויים בשוק, כמו גם את האתגרים העסקיים שנלווים להם," מציין צבי שכטר מ-Giza Venture Capital. "מובילי החברה מתרגמים בכישרון רב את צרכי השוק למוצרי טכנולוגיה פרקטיים ורבי ערך אשר פותרים בעיות עסקיות אמיתיות וזוהי גישה מנצחת בעינינו. אנו מרוצים מהמשך שותפות ההשקעות שלנו עם Viewfinity, וממעורבותנו הישירה בשלב הבא של אסטרטגיית וצמיחת החברה, אשר ערוכה באופן אידיאלי לתפיסת עמדה איתנה בשוק זה."
טכנולוגיית ניהול ההרשאות של Viewfinity מאפשרת אבטחת סביבות מערכות מידע שמגבירה הרשאות ליישומים אלה או אחרים, או מפחיתה הרשאות למשתמשים מורשים במשימות או ביישומים מסוימים בסביבת הרשאות מינימאליות. ניתן ליישם הגדרות מדיניות להרשאות מוגברות לכל רוחב תשתיות הארגון, החל בתחנות קצה מבוססות חלונות, דרך שרתים, מכונות ווירטואליות ושירותי ענן/SaaS, וכלה בעמדות קצה מרוחקות. Viewfinity מבטיחה חשיפה מינימאלית של מערכות לסיכונים ללא פשרות בפרודוקטיביות המשתמשים ומבלי להגביר את היקף קריאות התמיכה. המערכת מהווה פתרון משתלם ליישום סביבות מחשוב שולחניות מאובטחות ופרודוקטיביות.
אודות Giza Venture Capital
Giza Venture Capital, אשר נוסדה ב-1992, הינה משקיעה חדשנית בחברות טכנולוגיה שבראשית דרכן (בשלבי seed ו early stage). Giza מנהלת כיום חמש קרנות בהיקף כולל של 600$ מיליון. החברה מעסיקה מקצועני השקעות עם מומחיות וניסיון עשירים בתקשורת, תעשיית המוליכים למחצה, מערכות מידע, פתרונות תוכנה לארגונים גדולים, מדעי החיים, טכנולוגיה ירוקה, מדיה, אינטרנט ובידור.
אודות JK&B Capital
JK&B Capital הינה חברת השקעות הון שממוקדת בשווקי התוכנה, מערכות המידה והתקשורת, עם למעלה מ-1.1$ מיליארד תחת ניהולה. החברה נוסדה ב-1996, וברשותה ניסיון עשיר ומוכח בהבטחת החזרי השקעות יוצאי דופן בהיקפם באמצעות זיהוי והשקעה בחברות עם טכנולוגיות קריטיות לצמיחת כלכלת המידע העולמית.
אודות Longworth Venture Partners
Longworth, אשר נוסדה ב-1999, משקיעה ביזמים נלהבים אשר שואפים לפיתוח רעיונות פורצי דרך בשווקי טכנולוגיה מתהווים. עם שלוש קרנות תחת ניהולה, ל-Longworth ניסיון רב ומוצלח בקידום חברות משלב הקמתן ועד למובילות בתחומי מערכות ותשתיות, יישומי אינטרנט לעסקים ולצרכנים ומדיה דיגיטלית. החברה מבוססת בוולטהם, מסצ'וסטס.
אודות Viewfinity
Viewfinity מספקת ניהול הרשאות ובקרת יישומים למחשבים שולחניים, ניידים ושרתים, ומאפשרת לארגונים גדולים לעמוד בדרישות תאימות לחוקים ותקנות, להפחית סיכוני אבטחה ולהוזיל עלויות מערכות מידע. פתרונות Viewfinity מסייעים לחברות לשלוט בהרשאות משתמשי קצה ומשתמשים מורשים עבור מערכות ויישומים שמצריכים הרשאות מוגברות. הבקרות חדות האבחנה של Viewfinity מאפשרות גם הגדרת ואכיפת הגדרות מדיניות אחידות בסביבות הרשאות מינימאליות מבוססות חלונות, באמצעות הפרדת ומידור תפקידים. למידע נוסף, אנא בקרו בכתובת www.viewfinity.com.

תאריך:  12/09/2012   |   עודכן:  12/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
VIEWFINITY משריינת 8.5 מיליון דולר בסבב מימון 3
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר חלואה
חברת ADTECH משיקה בימים אלה פלטפורמת RTB חדשה, המאפשרת למפרסמים ולמשווקים ברשת לבצע החלטות קניה ומכירה מושכלות בזמן אמת
מיכל סדן
מעל 40 אמנים, יוצרים ותיקים לצד יוצרי העתיד באירוע חשיפה ייחודי בחלל תעשייתי ענק ואוטונומי בשיתוף עמותת דיסאוטונומיה משפחתית במטרה לחשוף את הדמות שמאחורי היצירה
זהר נוי
שטראוס מים מתקינה את מיטוב הרשת כשירות של Aryaka לוועידות וידיאו, ERP ושכפול SnapMirror
Aryaka מאפשרת לספקית הגלובלית של פתרונות שתייה מתקדמים לשפר את העבודה המשותפת ברחבי ישראל, סין ובריטניה
ירון לוקר
ארוחת בוקר עשירה וספיישל מיוחד לראש השנה במלון העסקים בתל אביב
יעקב אברמוביץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il