X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Direct Response Technologies משפרת את היכולות הבינלאומיות של הפלטפורמה DirectTrack X
▪  ▪  ▪

Direct Response Technologies, ספקית מובילה של פתרונות שיווק מבוסס תוצאות גלובליים, שיפרה את הפונקציונאליות הבינלאומית בממשקי השותפים והמפרסמים בפלטפורמת DirectTrack X שלה. מתוך מחשבה על גמישות, אפשר עכשיו להתאים אישית את מימשקי DTX הפונים ללקוחות כדי להפעיל תוכניות בכל מדינה תוך שימוש בשפות ומטבעות מקומיים.
על סמך התכונות הבינלאומיות המשופרות של DTX והחוזק והמוניטין שלה בשווקים הגלובליים, איקו (ikoo) שדרגה לאחרונה את הסכם DirectTrack שלה וחתמה על חוזה לטווח ארוך יותר. איקו, שהיא חברה מדובאי המספקת פתרונות שיווק דיגיטלי משולבים, פורצת שוב את הדרך במזרח התיכון וצפון אפריקה באמצעות פלטפורמת הרשת מבוססת התוצאות שלה.
"לקהילת השותפים המזרח תיכונית יש צרכים מורכבים וציפיות גבוהות", אמר מוחמד חרטבי, מנהל הפרסום מבוסס התוצאות באיקו. "אחרי תהליך הערכה מקיף, קבענו של-DirectTrack יש את הגמישות, המדרגיות והנוכחות הגלובלית שאנו צריכים כדי להרחיב בהצלחה את הרשת שלנו".
"אנו ממשיכים להפיק פונקציונאליות חדשה בפלטפורמת DirectTrack X החדשה כדי לספק לרשתות ולספקים הגלובליים שלנו את הכלים החדשניים הנחוצים להם כדי להגדיל את הקשרים הדיגיטליים שלהם", אמר ג'ורג' בורדו, המנהל הכללי של Direct Response Technologies. "המומחיות הבינלאומית שלנו צמחה מעבר לטכנולוגיה והפכה לפתרון ידע שלם מקצה אל קצה - כזה שעוזר ללקוחותינו להבין מהר איך לצלוח את האתגרים התפעוליים הקשורים לעשיית עסקים בקנה מידה גלובלי".
בנוסף לפונקציות הבינלאומיות, השיפורים הנוכחיים ב-DirectTrack X כוללים חוויית משתמש טובה יותר, ניתוח מגמות תעבורה מסתעף, דוחות התפלגות של המרות והתאמה אישית ברמת המשתמש. דגשים נוספים כוללים:
  • מימשק משתמש שקל להשתמש בו ופשוט לנווט בו, ומותאם אישית לכל משתמש.
  • זרימת תהליך שתוכננה לתפוקה גבוהה וגישה מיידית למידע שניתן פעול על פיו.
  • שכבה לוגית ממוטבת המאפשרת גישה מהירה יותר לנתונים ויותר אפשרויות אינטגרציה באמצעות ה-API וערכות פיתוח התוכנה (SDK) של הפלטפורמה.
  • דוחות אנליטיים המיועדים לתת מענה לדרישות ולאתגרים של הסביבה הנוכחית בענף השיווק מבוסס התוצאות.
"כאחד מהלקוחות הספורים הראשונים שזכו לקבל גישה ל-DTX, הצוות שלנו התרשם מאוד מהמימשק החדש והדינמי והגישה המהירה יותר לנתונים", הוסיף חרטבי. "כשמפעילים את אחת מרשתות התצוגה הערביות הגדולות ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה, צריכים לנוע מהר ו-DTX מאפשרת לנו להישאר בראש עקומת התחרותיות".
DTX תוצג בביתן מספר 1400 במהלך ad:tech New York ב-Javits Center ב-7 ו-8 בנובמבר. המבקרים יכולים לעצור בביתן של DirectTrack ולצפות בהדגמה מלאה ולדבר על תכונותיה פורצות הדרך. למידע נוסף על DirectTrack X ולצפייה בווידיאו האחרון, בקרו באתר www.directtrack.com/dt/directtrack-dtux.
אודות איקו
איקו היא ספקית של פתרונות שיווק דיגיטלי משולבים המציעה פתרונות שיווק דיגיטלי אמינים, ייחודיים ובעלי ערך. הפתרונות של איקו כוללים מוצרים חדשניים המשרתים יעדים ספציפיים של קמפיינים המשולבים עם התמקדות בקהלי מטרה, והם מבוצעים ברשתות שונות.
רשת התצוגה הערבית המקוונת הגדולה ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה והרשת מבוססת התוצאות הראשונה והיחידה באזור הן ההוכחה למחויבות המתמשכת של איקו להבאת הפתרונות החדשניים העדכניים ביותר לצרכי הפרסום המקוון שמובטח שיתעלו על היעדים של הקמפיין. איקו, שנוסדה ב-2005 בשם E-Marketing, מיתגה את עצמה מחדש ב-2009 והפכה לחלק מ-Jabbar Internet Group. למידע נוסף בקרו באתר www.ikoo.com.
אודות Direct Response Technologies
Direct Response Technologies, האדריכלית של פלטפורמת שותפי השיווק DirectTrack(R), מספקת טכנולוגיה הטובה מסוגה לתוכניות השיווק מבוסס התוצאות ותוכניות השותפים החזקות ביותר בעולם. סוחרים ורשתות ברחבי העולם בחרו ב-Direct Response Technologies בגלל האמינות, המדרגיות והדיוק של פתרונותיה.

תאריך:  01/11/2012   |   עודכן:  01/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
יוסף ארנפלד
הערב, ט"ז מר חשוון, יחול השנה ה-18 להסתלקותו של הרבי המרקד, ר' שלמה קרליבך זצ"ל. שלמה כ"ץ, שאחראי לגילוי ניגונים נדירים ואוצרות גנוזים של קרליבך, משחרר סינגל ראשון - 'לשנה הבאה' בדרך לאלבום חדש, מלא וגדוש באוצרות שכאלה
מירה לוי
פסלי בטון. אוצרת: ענבר אדרי. פתיחה: חמישי 15.11.12. חלל תצוגה לתערוכות מתחלפות, בית גיבור ספורט, מתחם הבורסה רמת גן
איריס ויינשטיין
China Israel Synergy חתמה על הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם המועצה הסינית לקידום המסחר הבינלאומי (CCPIT)
אסף דרגן
לקוחות בזק ו-HOT נמצאים בסכנה מוחשית לפריצה של האקרים למחשבים הביתיים והעסקיים שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il