לקראת מועד הבחירות הקרב ובא, מוציאות המפלגות השונות, מאות אלפי שקלים עבור אמצעי קד"מ ופרסום. בין היתר נפוצים ספלים ומאגים לקפה ועליהם דיוקנות של ראשי מפלגה או סיסמאות בחירות וכן עטים עם סיסמאות ותמונות של מועמדים או מפלגות.
אבי מרום, יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי מכפר סבא, מסר, כי המפלגות השונות מחפשות כל דרך אפשרית לפרסום ולחשיפה. ההיבט הכלכלי של אביזרי הקד"מ שקונים לקראת הבחירות הוא בערך 10% ממה שמוציאים באופן כללי. המיוחד באביזרים הללו הוא שהם פרקטיים ומוחשיים, ולא חפצים וירטואליים.
לדברי מרום, האביזרים לקראת הבחירות מיוצרים גם בארץ וגם במזרח הרחוק, אך רוב המפלגות כלל לא בודקות היבט זה. מרום יצא בקריאה למפלגות לרכוש אביזרי בחירות רק מתוצרת הארץ. הוא גם טוען כי מוסר התשלומים של חלק ממנהלי מסע הבחירות הוא לקוי וישנם כאלה שלא עומדים בהתחייבויות הכספיות למפרסמים, ולכן רבים מהספקים מעדיפים לספק את המוצרים תמורת תשלום מראש. אבי מרום מכיר תופעה זו גם מבפנים. כספק למפלגות השונות של מוצרי הפרסום כבר ל-9 מערכות בחירות כלליות ו- 6 מוניציפליות. בחלקן מכיר גם את הצד השני כשנבחר לפני כ-30 למועצת עיריית הרצליה מטעם מפלגת חירות דאז, ובבחירות לכנסת ה- 17 כמועמד מטעם חירות המחודשת.
עוד ציין כי ישנן מפלגות שמבקשות לוודא שאביזרי הבחירות אינם מיוצרים בשטחים וישנם כאלה שנותנים לכך דווקא עדיפות.
בין המוצרים המבוקשים ביותר לקד"מ נמצאים: דגלוני רכב (כ-10 ש"ח ליחידה), חולצות (כ-16 ש"ח), כובעים (כ-12 ש"ח), דגלים בגודל 80/110 מטר (כ-30 ש"ח), עגלות להשכרה עם שלטים ודגלים עליהם: עגלת פרסום עם שטח פרסום 1.5 על 2.40 מטר, כולל 2 שמשוניות שמלבישים על העגלה + 4 תרנים של 2 מטר, 4 דגלים של 1 על 1.50 מטר (עלות השכרה לחודש כ-3,800 ש"ח לא כולל מע"מ), שמשוניות (כ-70 ש"ח לממ"ר), באנרים על בד בהדפסה דיגיטלית ( כ-100 ש"ח לממ"ר), סיכות כפתור (בין 7 ל-12 ש"ח ליחידה תלוי בכמות המוזמנת).
תשלובת מרום אפ.ג'י.פי פעילה בישראל ובעולם מזה כ-29 שנה ונחשבת מהגדולות ומהמובילות בתחומי עיסוקיה במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט, ועוסקת בין השאר בייצור אביזרים לשימוש משרדי הממשלה והרשויות לחגים, כאשר בין השאר, מפתחת מידי שנה גימיק חדש לכל חג וחג.