עיריית פתח תקוה שילבה מערכת SRO של חברת טופטיקס בהיכל התרבות העירוני. המערכת מספקת פתרון כולל לניהול קופות הכרטיסים ומערך קשרי הלקוחות בהיכל. הפרויקט החל לפני שלושה חודשים ומסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו, כי עלותו עומדת על מאות אלפי שקלים.
היכל התרבות נותן שירותים ל-220,000 תושבי העיר וללקוחות נוספים במטרופולין דן.
המערכת החדשה, המחליפה את המערכת שהייתה בהיכל מאז הקמתו, מספקת פתרונות למכירת כרטיסים בקופות, באינטרנט, ובעמדות שירות עצמי (קיוסקים), למקומות מסומנים ובלתי מסומנים כאחד, ומציעה מנגנונים מתקדמים לבקרת כניסה. מערכת CRM מובנית המאפשרת בניית פרופיל מלא של כל לקוח, דיוור ממוקד על-פי העדפות לקוחות, וניהול תיק לקוח הן מתוך המערכת הראשית והן באמצעות האינטרנט.
ממשק משתמש יעיל ונוח (מסך מגע) מאפשר מכירה של כרטיסי חבר, סדרות מנויים, חבילות אירועים ומוצרים נלווים, וכן קבלת תרומות, הכל בעסקה אחת. וכן מאפשר חידוש אוטומטי של כרטיסי חבר וסדרות מנויים שפג תוקפם. המערכת מאפשרת למנהל הארגון לבסס את החלטותיו על נתונים המתעדכנים בזמן אמת, כולל נתוני מכירות ומלאי כסאות פנויים. גמישותה של המערכת מאפשרת התאמה מדויקת לצרכיו של כל ארגון, קטן וגדול כאחד.
רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומחשוב בעיריית פתח תקוה, אמר כי "החזר ההשקעה המיידי (ROI) של המערכת יבוא לידי ביטוי כבר תוך כשנה וחצי ע"י צמצום כח אדם, התייעלות בתהליכי עבודה והגדלת אחוז תפוסת המופעים. בנוסף, תהיה אפשרות להגדיל את כמות הלקוחות, להרחיב פעילות מלקוחות קיימים ולנהל מבצעי שיווק בזמן אמת אשר יגדילו את הכנסות היכל התרבות."
לדבריו, "הגדלת הכנסות ההיכל תאפשר להציע לקהל הלקוחות תמהיל רחב יותר של מופעים והמערכת תאפשר לתת שירות טוב יותר באמצעות מכירת כרטיסים באינטרנט, ב IVR, שירות עצמי בקיוסקים ושקיפות באחוז תפוסה של מופע בזמן אמת ע"י סריקת ברקוד של כרטיסי מנוי וכרטיסים חד פעמיים בכניסה למופע."
יובל יהודה, מנכ"ל טופטיקס בע"מ, הוסיף: "הבחירה של עיריית פתח תקוה בפתרון של טופטיקס , עבור היכל התרבות המקומי, שימחה אותנו מאד. פתח-תקווה משמשת מטרופולין מרכזי לרבע מיליון אזרחים צמאי תרבות. השימוש בפתרון יאפשר להנהלת ההיכל להציע למינויים שלל אמצעים מתקדמים וביניהם: כניסה מהירה ללא תורים, הדפסת כרטיס בבית הלקוח והזמנתו באמצעות המערכת האינטרנטית המהירה ועוד ..יישום השלב הראשון של הפרויקט עבר בהצלחה ובמהירות רבה, ואנו תקווה שהתושבים וקהל הלקוחות ייהנו מהפתרון שנים רבות."