חברת חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מתן שירותי ענן כוללים לניהול שכר, נוכחות ומשאבי אנוש, השלימה פרויקט להטמעת מערכת ניהול משאבי אנוש בלאומי קארד. הפרויקט, שהיקפו מוערך במאות אלפי שקלים, ארך כשנה וחצי.
לאומי קארד היא חברת כרטיסי אשראי העוסקת בהנפקה, סליקה, תפעול כרטיסי אשראי ופיתוח פתרונות תשלום ומוצרים פיננסיים. החברה הנפיקה למעלה מ-2 מיליון כרטיסי אשראי (מהמותגים ויזה ומסטרקארד) ומספקת שירותי סליקה עבור כ-40 אלף בתי עסק. החברה מעסיקה כ-1,600 עובדים במשרדיה הראשיים בבני ברק.
הפרויקט נולד בעקבות הצורך של לאומי קארד במערכת מאוחדת לניהול נתוני העובדים, שתאפשר נקודת מבט אחידה לאגף כספים וחשבות ולאגף משאבי אנוש ומטה. המערכת האינטגרטיבית של חילן מאפשרת ללאומי קארד לנהל את נתוני העובדים, את "מחזור חייהם" בחברה ואת נתוני השכר שלהם בבסיס נתונים אחד. במערכת משאבי אנוש מנוהלים נתונים אישיים, נתוני העסקה, תפקידים, השכלה, הגשת מועמדויות לתפקידים וכדומה. המערכת אף מכילה מודול הדרכה, המאפשר ניהול ותיעוד של פעילויות ההכשרה המקצועית והניהולית בהן משתתפים העובדים והמנהלים.
בהתאם לדרישות אגף מערכות מידע בלאומי קארד, שניהל את הפרויקט מההיבט הטכנולוגי, נתוני המערכת משמשים בזמן אמת גם למערכות נוספות בחברה, דוגמת הפורטל הארגוני, מערכת CRM, מערכת ניהול הרשאות ועוד, באופן המאפשר אינטגרציה טובה יותר, בקרת נתוני עובדים מול השכר והגברת יעילות העבודה. כמו-כן, מאפשרת המערכת להפיק דוחות שונים ומידע ניהולי באופן ידידותי ופשוט על-ידי גורמים שונים בארגון. בימים אלו מיושם מודול הבקרה הפנסיונית של חילן המאפשר להשוות בין הנתונים המעודכנים במערכת השכר לבין הנתונים המתקבלים מהיצרנים הפנסיונים, לעקוב אחר הליקויים ולתקנם.
"הצורך שלנו היה במערכת גמישה, שניתן יהיה לערוך בה שינויים ולשלב תוספות מפעם לפעם, ללא צורך בפיתוח נוסף. המערכת של חילן ענתה בהצלחה על צורך זה", מציינת עפרת סבן, מפתחת תוכניות משאבי אנוש בלאומי קארד ומנהלת הפרויקט ממחלקת משאבי אנוש. "העובדה שזו מערכת אינטגרטיבית, המשתלבת עם מערכת השכר של חילן, מאפשרת יעילות, בקרה ותמיכה בתהליכי העבודה שלנו. הלמידה של חילן את תהליכי העבודה בחברה לצד התגייסות ושיתוף פעולה של כל הגורמים הרלוונטיים בלאומי קארד תרמו רבות להצלחת הפרויקט ולשביעות הרצון מהתוצאות".
"פרויקטי משאבי אנוש הינם פרויקטים מורכבים וחוצי ארגון וההצלחה בפרויקט זה עומדת לזכות צוות לאומי קארד אשר הצליחו ליצור אמת ארגונית אחת מבוססת נתונים", הוסיף אסף אלפרט, ראש אגף השיווק והמכירות בחילן. "ככלל, אנו מזהים מעבר של מערכות משאבי אנוש למודל ענן. בעידן בו הצרכים העסקיים משתנים חדשות לבקרים, יחידות משאבי אנוש בארגונים נדרשות למערכות גמישות המאפשרות הטמעה מהירה של תהליכים עסקיים ולמומחי הון אנושי לצורך תמיכה וייעוץ מקצועי, כל זאת מספק מודל התוכנה כשרות (SAAS) של חילן".
אודות חילן
חברת חילן, הינה החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות שירות ותוכנה לניהול ההון האנושי (Software-As-A-Service). חילן מספקת פתרונות אינטגרטיביים לשכר, משאבי אנוש, נוכחות ופנסיה ומנהלת את מחזור החיים של העובד החל מגיוס וכלה בפרישה. חילן מוכוונת ליצירת Value ממשי בתהליכי ניהול ההון האנושי ובהתאמתם ליעדים העסקיים של לקוחותיה. לחילן בסיס לקוחות רחב הכולל מעל 750 חברות וארגונים מובילים ומנהלת למעלה מ-700,000 מועסקים בכלל מגזרי המשק.