X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מינתה את ABG, המתמחה ביצירת שת"פ טכנולוגיים בין ישראל לשווקי אסיה, להקים משרד קדמי במטרה לאתר פיתוחים וטכנולוגיות עבור מרכז החדשנות שלה
▪  ▪  ▪
דניאל אולייסקי ורון וולדמן [יח"צ]

Haier (האייר), ענקית מוצרי החשמל הסינית, מינתה את ABG (Asia Business Gateway) להקמת מרכז חדשנות של החברה בישראל. מרכז החדשנות מוקם בישראל במטרה לאתר אחר מוצרים, פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות ישראליות, עבור מרכז החדשנות העולמי של החברה ולשלבם בקווי המוצרים ובמערך החנויות הענק של החברה הפרוס בכל רחבי סין.
במסגרת ההסכם, ABG המתמחה ביצירת קשרים ושיתופי פעולה טכנולוגים בין ישראל לשווקי אסיה, תשמש כמוקד הגישה עבור חברות ויזמים ישראלים, המעוניינים בשת"פ אסטרטגי ועסקי עם האייר. מרכז החדשנות בישראל יהיה אחראי גם על תאום קבוצות מחקר ופיתוח בארץ, עבור הקבוצות וקווי המוצר בהאייר.
טנג דונגווי, מנהל מרכז החדשנות של Haier: "ישראל ידועה כמובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית וכמקור למשאבים טכנולוגיים מתקדמים. להאייר חשובה גישה ישירה וייצוג מלא בישראל ולכן החלטנו להקים בישראל מרכז עם נציגים מקומיים. ABG יהיו אחראים באופן מלא וישיר לאיתור הזדמנויות עסקיות, טכנולוגיות ומוצרים, עם התאמה טובה לתוכניות הפיתוח ומדיניות המוצרים של האייר. ישראל תהפוך למקור חשוב לטכנולוגיות תחת האסטרטגיה החדשה של Haier ולשם כך אנו שמחים לצרף את ABG לרשת הטכנולוגית העולמית שלנו".
דניאל אולייסקי, שותף ב-ABG: "אנו גאים על כך שנבחרנו על-ידי קונצרן הענק האייר ובכך הפכנו לחלק ממערך משרדי הטכנולוגיה של החברה בעולם. אנו מתכוונים למנף את שנות הניסיון שלנו בתחום הטכנולוגי בישראל ולהקים גשר עסקי בין ישראל לבין האייר. במהלך זה קיים פוטנציאל אדיר עבור חברות ישראליות, המוכנות ללכת צעד אחד קדימה ולשתף פעולה עם קונצרן ענק המוביל בשווקי העולם. כבר הצגנו בפני האייר מספר רב של טכנולוגיות ישראליות נבחרות והן נמצאות בתהליך בדיקה הן במישור הטכנולוגי והן במישור העסקי".
לאחרונה השיקה האייר את פלטפורמת HOPE - Haier Open Partnership Ecosystem, שמטרתה ליצור קהילה אינטראקטיבית של האייר עם שותפיה בעולם [קישור].
פלטפורמת HOPE כוללת פירוט אודות הדרישות העכשוויות של המשתמשים, יחד עם הזדמנות לשיתוף מידע בין שווקים שונים ובין אנשים מוכשרים ברחבי העולם. HOPE מעודדת יצירת פתרונות ייחודיים וחדשניים, ונועדה לאפשר ליזמים ומשקיעים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים מנוסים מתעשיית מוצרי החשמל הביתיים, באימות רעיונות חדשניים עד ליישום מוצלח של מוצרים ופתרונות.
"פלטפורמת HOPE של האייר מאפשרת לחברות ויזמים להפוך את החזון למציאות. יזמים וחברות המרגישים כי הטכנולוגיה שלהם עשויה להתאים לקווי המוצר של האייר, מוזמנים להיכנס לקהילה זו, להיתרם ולתרום ובעיקר לבדוק האם יש מקום אופציונאלי לשת"פ. בשלב הבא אנחנו נוכל לסייע לו בחיבור ממשי עם האייר לבחינת שת"פ עסקי או טכנולוגי", הוסיף דניאל אולייסקי.
אודות Haier
קבוצת Haier מובילה עולמית בתחום מוצרי החשמל. הקבוצה נוסדה ב-1984 ומאז גדלה במהירות והפכה לאחד מיצרני מכשירי חשמל הביתיים הגדולים והידועים בעולם. בשנת 2012, דורגה Haier על-ידי Euromonitor כמותג גלובלי מספר אחת למכשירי חשמל גדולים זו השנה הרביעית ברציפות, עם נתח שוק עולמי כולל של 8.6%. בקטגוריות כגון מקררים, מקפיאים, מכונות כביסה, נתח השוק העולמי של Haier עולה על 15%. סך הכנסות בשנת 2012 היו 163.1 מיליארד יואן (כ 26.5 מיליארד דולרים). משרדיה הראשיים ממוקמים בסין צ'ינגדאו והיא מעסיקה 80,000 עובדים ברחבי העולם, עם לקוחות בלמעלה מ 100 מדינות ואזורים. Haier מדורגת על-ידי BCG (בוסטון קונסלטינג גרופ) במקום ה -8 ברשימת "החברות החדשניות ביותר בשנת 2012".
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.haier.com
אודות ABG - Asia Business Gateway
ABG הוקמה על-ידי שני שותפים, דניאל אולייסקי ורון וולדמן, בעלי ניסיון רב בתחום ההיי-טק הישראלי.
מטרת החברה להוות גשר בין טכנולוגיות ישראליות לבין חברות ותאגידים באסיה. לחברה ניסיון רב בשווקים אלו והיא כבר אחראית למספר קשרי עסקים שנוצרו והובילו לשת"פ מוצלחים.
כנציגת מרכז החדשנות של Haier בישראל ABG תקשר בין חברות ישראליות, המציעות טכנולוגיות שמתאימות להשתלב בקווי המוצרים של Haier לבין החברה.

תאריך:  28/01/2014   |   עודכן:  28/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
פועלים שוקי הון משקיעה בסטארט-אפ ThetaRay המתמחה בהגנה על תשתיות קריטיות    מצטרפת להשקעות של קרן JVP ו-General Electric בחברה
מיכל סדן
זיוה בן אבי מציירת בפחם, שמן, אקריליק, פסטל, זכוכית וכל מה שעוד ניתן
מיכל סדן
הצלם המחונן דגלס גתרי עבד שנים רבות כצלם הבית במוסדות התרבות הנחשבים במדינה וכעת משתתף במיזם זרקור ונותן את חותמו
זהר נוי
Woodbridge International מודיעה על הרכישה של THRO Ltd
איילת אליעזרי
סמבופלור סוכריות ג'לי רכות לילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il