X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

חברת Northrop Grumman (NYSE: NOC) חתמה עם חברת CA Technologies (NASDAQ: CA) על הסכם שבמסגרתו היא תסייע ל-Northrop Grumman להרחיב את שירותי הענן שלה במגזר הבריאות, במגזר של עובדי הממשל שאינם נמנים על כוחות הביטחון, ובמגזרים של ממשלי המדינות והשלטון המקומי.
על-פי ההסכם שהוכרז היום, תוכל Northrop Grumman להשתמש בשירות CA CloudMinder™ כדי לספק ללקוחותיה פתרון מאובטח, יעיל וחסכוני לניהול של הזיהוי והגישה (IAM).
CA CloudMinder™ מסופק כתוכנה במתכונת שירות (SaaS) וכולל מערכת להקצאת משתמשים, ניהול משתמשים בשירות עצמי ובקשת גישה; אימות רב עוצמה של זהות על בסיס סיכונים; וכניסה יחידה ואחודה הן ליישומי ענן והן ליישומים מקומיים.
הודות לאיחוד זהויות וכניסה יחידה, יכולים המשתמשים להזין סיסמה בודדת ולגשת לכל יישום, בין אם הוא שוכן בענני מיחשוב ממשלתיים או בענני מיחשוב בבעלות הלקוח, ובין אם הוא שוכן בתשתיות הענן של Northrop Grumman. ב-Northrop Grummanציינו כי החברה יכולה להעביר לענן וליישם בו עבור לקוחותיה, בצורה מאובטחת ומהירה, יישומים קיימים וגם יישומים חדשים.
"האבטחה והפרטיות של נתוני לקוחותינו ניצבים בראש סדר העדיפויות של Northrop Grumman. למתן גישה נכונה למידע הנכון נודעת חשיבות מיוחדת בשוק המיחשוב של מגזר הבריאות" אמרה איימי קארו, סגנית נשיא הממונה על תוכניות מיחשוב במגזר הבריאות בחברת Northrop Grumman. "באמצעות עבודה משותפת להקמת מרחב קיברנטי מאובטח, יוכלו החברות Northrop Grumman ו- CA Technologiesלתת מענה טוב יותר לצרכים הייעודיים של לקוחותינו ולספק פתרונות יעילים וחסכוניים, ברמת סיכון נמוכה".
"אסטרטגיית cloud-first ("קודם כל בענן") של הממשל בארצות הברית, בשילוב עם הצו הנשיאותי לאבטחה קיברנטית (cybersecurity Executive Order), מחייבים פתרונות ייחודיים שיסייעו לסוכנויות לאבטח את סביבות המיחשוב ההיברידיות שלהן" אמר מייק דנינג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של החטיבה לפתרונות אבטחה בחברת CA Technologies. "אנו מצפים לעבוד עם Northrop Grumman כדי לתמוך בפתרון שהיא מציעה ללקוחותיה מהממשל לניהול של הזיהוי והגישה כתוכנה במתכונת שירות, להגביר את האבטחה והנצילות, לצמצם סיכונים ולעמוד בתקנות לאבטחה קיברנטית ביישומי ענן וביישומים מקומיים".
Northrop Grumman היא ספקית מובילה של פתרונות מיחשוב ושירותים במגזר הבריאות, והיא תומכת ברצף של שירותי בריאות ורווחה לעובדי ממשל שאינם נמנים על כוחות הביטחון, לצבא, לממשלי מדינות ושלטון מקומי וכן ללקוחות בינלאומיים. באמצעות מומחיות משולבת בבריאות ובמיחשוב, תומכת החברה ביעדי הבריאות הלאומיים, במיטוב הפתרונות המערכתיים, בהגברת האיכות והיעילות של הטיפול הרפואי ובשיפור הבריאות של האוכלוסייה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.northropgrumman.com/healthit.

תאריך:  29/01/2014   |   עודכן:  29/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת Northrop Grumman חתמה על הסכם עם CA
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטל סמדג'ה
יוני לובלינר
מיכל זילבר
מחלקת ההיי-טק ב"רימון כהן שינקמן" נבחרה להוביל את תקציב יחסי הציבור של ABG – המקימה את מרכז החדשנות של Haier בישראל
מיכל זילבר
מינתה את ABG, המתמחה ביצירת שת"פ טכנולוגיים בין ישראל לשווקי אסיה, להקים משרד קדמי במטרה לאתר פיתוחים וטכנולוגיות עבור מרכז החדשנות שלה
איריס ויינשטיין
פועלים שוקי הון משקיעה בסטארט-אפ ThetaRay המתמחה בהגנה על תשתיות קריטיות    מצטרפת להשקעות של קרן JVP ו-General Electric בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il