פרוקטר אנד גמבל בפעילות שיווקית רחבה, ענפה וייחודית לקראת יום האם באמצעות Tide:
בפעילות קד"מ: תחלק Tide כ-60 אלף פרחים לאמהות בגני ילדים
סך ההשקעה: 2.5 מליון ש"ח
Tide, מותג הכביסה הנמכר ביותר בארה"ב ובעולם, יוצא בפעילות שיווקית ייחודית וממוקדת לקראת יום האם, שיחול השנה ב-22.2.04, בהיקף השקעה של 2.5 מליון שקל.
לראשונה, בשוק הכביסה, תתמקד הפעילות בערכים אמוציונלים, בלבד, בלי שום אזכור לטכנולוגיה או איכויות ואף בלי רמז למהות המוצר. פעילות זו שונה ויוצאת דופן בשוק אבקות הכביסה, המתאפיין בד"כ בשפה טכנולוגית- מדעית קרה ואשר ייחשף לראשונה לפעילות שכולה נתינה למשפחה.
עיקר הפעילות תתמקד בפעילות קד"מ רחבת היקף בפריסה ארצית, בה יחולקו כ-60 אלף פרחים, לילדים במאות גנים, בכל רחבי הארץ, אותם הם יעניקו לאמותיהם, כאות אהבה לקראת יום האם. בנוסף יקבלו הילדים, כרטיסי ברכה אותם יצבעו ויעניקו לאמא.
בנוסף, דיילות של טייד יפעלו גם ברשתות השיווק ויחלקו לקונים ורד לבן.
אורן וימן, מנהל מותג TIDE בפרוקטר אנד גמבל מציין: "כי מותג TIDE מייצג בכל המדינות, סמל לאהבת אם ודאגה לצורכי המשפחה. בניגוד לאופי השפה התקשורתית המקובלת בשוק הכביסה, שהיא בעלת אוריינטציה מכירתית, הפעילות של Tide, מעבירה אך ורק את מסר ההערכה והבעת האהבה של הילדים לאימותיהם על השקעתן לאורך כל השנה, ללא כל גוון צרכני או מכירתי.