חברת בזקכל החלה בקמפיין פרסומי למרכזות יהלום דיגטל.
עלות הקמפיין כחצי מיליון שקל.
חברת בזקכל יצאה אתמול ( 16/02/04) בקמפיין ראשון השנה, למכירת מרכזות יהלום דיגיטל, עלות הקמפיין כחצי מיליון ש"ח. הקמפיין יופיע בערוצי התקשורת השונים במשך 3 שבועות ומבוסס על מבצע אטרקטיבי: כל לקוח שירכוש מרכזת LG, יקבל במתנה - צג מחשב דק או לחילופין זיכוי עד 3000 שקל תמורת המרכזת הישנה שלו. המבצע בתוקף עד סוף חודש מרס.
מטרת הקמפיין היא הגברת מכירות מרכזות יהלום LG דיגיטל, חיזוק המותג LG יהלום וחיזוק מעמדה של חברת בזקכל כחברת תקשורת לעסקים המשווקת מוצרים חדשניים. הקמפיין מועלה ברדיו, ברשתות ב' ו ג' וב- 88 FM וכן בעתונות העסקית , גלובס, הארץ ומעריב עסקים וכן, מבוצע דיוור ישיר לכ- 30,000 לקוחות עסקיים, הקמפיין מנוהל על-ידי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב".
בזקכל החלה לשווק את מוצרי LG לפני כ-4 שנים והיא בעלת הסכם שירות בלעדי עם קונצרן LG הקוריאני. החברה נהנית מתמיכה מקצועית ישירה ע"י היצרן בקוריאה. נתח שוק של המותג LG מהווה כ-35% משוק המרכזות בישראל. בזקכל מייבאת 4 סוגים של מרכזות העונים על מגוון צורכי הלקוחות העיסקיים :GDK 16 המיועד ללקוח עסקי קטן, קו מוצרי LDK 100\300 המיועד ללקוחות עיסקיים בינוניים וCS-1000 המיועד ללקוחות עסקיים גדולים. מרכזות LG ישנה אפשרות לקישור IP בין המערכות הנמצאות באתרים שונים.
במהלך שנת 2004 מתכננת בזקכל מערכות טלפוניה מתוצרת LG המעניקות תמיכה למערכות IP כמו כן תייבא החברה טלפונים אלחוטיים בטכנולוגיית ה-DECT המאפשרים למשתמש ליהנות מיישומים המוכרים לצרכן מעולם הסלולר כדוגמת הודעות SMS ופונקציות נוספות.
מנכ"ל החברה, עופר פרי מסר כי הקמפיין הינו המשך ישיר למדיניות בזקכל המובילה את שוק המרכזות בישראל ומייחסת חשיבות רבה להמשך גידול בסגמנט זה.
בנוסף מעריך פרי כי בעקבות הפעילות יעלה בצורה ניכרת צפי המכירות ונתח השוק.
חברת בזקכל תקשורת הנה חברה בת של בזק והיא מספקת פתרונות תקשורת למגזר העסקי. פתרונות תקשורת טלפוניה ונתונים.