חברת קוקה-קולה בחרה כחלק ממהלך אסטרטגי להעביר את פעילות My Music, אתר המוזיקה של המותג קוקה-קולה ל-MSN ישראל, הנמצאת בבעלות אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט קורפ (49.9%), וזאת לאחר שנתיים של שתוף פעולה עם וואלה.
אתר My Music - mymusic.co.il, כולל בין השאר את פעילות איסוף הדציבלים (קודים המופיעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה), המקנים הטבות ייחודיות לגולשי האתר.. כמו כן ירכז האתר, שנבנה על תשתיות מתקדמות מבית מיקרוסופט ובכללן שרתי ניהול התוכן המתקדמיםCMS 2002 (Content Management Server), את כל פעילות התוכן של התכנית "כוכב נולד 3" כולל ההצבעות.
אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל מסר כי: "אנו שמחים ששנים של שתוף פעולה פורה עם חברת קוקה קולה באתר המשותף feelgood של המותג דיאט קוקה קולה, הובילו להרחבת הפעילות המשותפת בין שתי החברות ולמותגים מובילים אחרים של החברה. כמו כן אנו שמחים כי חברות רב לאומיות בוחרות לעבוד עם MSN גם בישראל ולהנות מידע של פורטל בינלאומי".
"הסכם זה מצטרף למספר גדל והולך של הסכמים חשובים עם מפרסמים רב לאומיים כגון: ג'ילט, פרוקטור אנד גמבל ואחרים אשר עמם חתמנו לאחרונה. מגמה זו מעידה על התבגרותו של האינטרנט כערוץ פרסום חשוב, אשר לפי כל התחזיות וניתוחי השוק, עתיד להפוך בהמרה לאחד מערוצי הפרסום המובילים." הוסיף אדוני.
אודות MSN ישראל ו-MSN העולמי
MSN הוקמה בשנת 1995 על-ידי מיקרוסופט וביססה עצמה מאז כרשת אתרי האינטרנט הפופולארית ביותר בעולם. מספר גולשי MSN בעולם עומד על למעלה מ-235 מיליון.
MSN Worldwide הינה הרובד הבינלאומי של רשת שירותי האינטרנט MSN. הרשת מציעה תכנים ושירותים מקומיים ל- 33 מדינות ואזורים ב-17 שפות, כאשר לאחר לוקליזציה והתאמה משולבות טכנולוגיות MSN באתרים השונים. כל אתר מספק תכנים מקומיים בשפת המקום , כגון: חדשות, ספורט וכן שירותי מסחר מגוונים על בסיס שיתופי פעולה לוקליים.
MSN ישראל שעלה לאוויר באפריל 2000 נמצא בבעלות משותפת של מיקרוסופט (49.9%) ואינטרנט זהב (50.1%). הפורטל מאפשר לגולשים להשתמש בשירותי הרשת המקוונים המתקדמים בעולם דוגמת דואר אלקטרוני אישי בעברית (Hotmail), שירות מסרים מיידים (MSN Messenger) ושירותים נוספים המסופקים על-ידי האתר ושותפי התוכן שלו. אתרי MSN מאופיינים בידידותיות למשתמש ובשפע של תכנים וכלים.