פנטן פרו וי בחרה במגישת הטלוויזיה אפרת רייטן לשמש כפנים החדשות של פנטן, מותג השיער הקוסמטי המוביל בישראל. רייטן תוביל את קמפיין הפרסום ,פעילות הקד"מ ויחסי הציבור של המותג בישראל בחודשים הקרובים.
פנטן, המובילה את קטגורית השמפו הקוסמטי ומחזיקה ב-16% נתח שוק כספי בין מותגי השיער בישראל, תפיק את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי.
הקמפיין יבנה סביב דמותה של רייטן, כחלק מהאסטרטגייה העולמית של פנטן אשר בוחרת במובילי דעה וסלבריטאים מקומיים לשימוש בפרסום על-מנת להגביר את ההזדהות והאהדה עם המותג ולחזק את נאמנות הצרכניות.
מפנטן נמסר, כי "ממחקרים שערכנו עלה כי אפרת רייטן, נתפסת כאחת הנשים המצליחות והמוכרות ביותר בישראל. רייטן משדרת חוכמה, ביטחון עצמי, שמחת חיים, אמינות, כריזמטיות ואלגנטיות, וכמובן היא בעלת שיער יפה ובריא. על כן נבחרה רייטן להוביל את פנטן בישראל בהתאם לערכי המותג העולמי".
רייטן, מנחת תוכנית הבוקר של קשת בערוץ 2, גברה בדרך על טלנטיות נוספות, שנבחנו במחקרים, ביניהן שירי מיימון, לירז צ'רכי, קרין מגריזו, איה קורן ועוד, כאשר המשותף לכולן הוא היותן כריזמטיות, בעלות ביטחון עצמי ושמחת חיים.
נקודה מעניינת נוספת, הנה מגמת המעבר של חברת מוצרי הצריכה הגדולה בעולם, פרוקטר אנד גמבל, לשימוש והובלת קמפיינים למותגים בינלאומיים על-ידי מובילי דעה מקומיים. זאת בניגוד לעבר בה נהגה החברה להוביל קמפיינים, שלרוב היו אדפטציה מקומית. בחברה מציינים את הניסיון המוצלח שנעשה לאחרונה בקמפיין הד אנד שולדרס שמובל על-ידי השחקנית המצליחה דניאלה וירצר (מהטלנובלה לחיי האהבה, אשר בימים אלה משתתפת בטלנובלה החדשה אלוויס והאישה המסתורית).