X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרייזי ליין
▪  ▪  ▪

Crazy Line רשת אופנת הנשים תוביל פינת ייעוץ אופנה בתוכנית "בנות" (3HOT), באמצעות יועצת האופנה של החברה, הגב' מיה קראוס. מדי שבוע תייעץ קראוס לצופות, ששלחו תמונה, בתחום המלתחה האישית ותרחיב בהמלצות וטיפים בהתאם לנתונים ולאירועים פרטיים הצפויים להתרחש (חתונה, ראיון עבודה, בר-מצוה וכיוב').
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק ב- Crazy Line, החיבור עם תוכנית של נשים דעתניות בנושאים שונים הולמת את יעדיה של הרשת לעמוד בחזית הפעילות למען נשים במגוון תחומים המשיקים לאופנה וסגנון חיים. במסגרת פינת הייעוץ נציע לצופות מאזורים שונים בארץ ובגילאים שונים להיעזר בפינת הייעוץ של קרייזי ליין ולהרכיב מערכת לבוש המתאימה להן באופן אישי על-פי מידותיהן ונתוניהן ובהתאם לאירוע פרטי העומד להתרחש בחייהן. הרשת מפעילה אתר אינטרנט (www.crazyline.co) בנוסף לאתר אינטרנט ייחודי לתוכנית שירכז את העצות המקצועיות, מידע אודות עולם האופנה, טיפים, קופונים ומבצעים ברשת.
"בנות", רצועת מקור יומית חדשה ב- HOT3 היא שיחת בנות יומית בענייני היום: אקטואליה רכה, תרבות ובידור, אורח חיים, יחסים - כל אלה מנקודת מבט נשית פרטית והומוריסטית.
משתתפות התוכנית: רבקה מיכאלי - שחקנית ומנחת טלוויזיה, אמא וסבתא. גלי עטרי - זמרת אהובה וקצת שחקנית, אמא. מירי נבו - מנחה בערוץ הספורט וזמרת בדימוס, נשואה. דנה ברגר - רוקרית ושחקנית, אמא צעירה. דנה ספקטור - עיתונאית, נשואה. דורין אטיאס - סטייליסטית ומבקרת האופנה של "ערב טוב עם גיא פינס", רווקה תל אביבית בליינית. מיכל אנסקי - עיתונאית בת 25, הבת של שרי ואלכס אנסקי, גם היא רווקה תל אביבית מנוסה. ה'נבחרת' מורכבת מנשים מצליחות וחכמות, שיש להן הרבה מה לומר על כל נושא: פוליטיקה, גברים, סקס, ספורט, אוכל, ועוד. באופן מכוון נבחרו נשים מתחומים שונים, לא בהכרח בעלות ניסיון טלוויזיוני עשיר, אך לכולן הומור בריא, יכולת שיחה, יכולת אלתור וחן רב.
"בנות" היא תוכנית של נשים ולא תוכנית על נשים. היא תורכב ממספר פינות, ותכלול גם סיפורים אישיים, דיון דעתני על אירוע אקטואלי, שאלות סקר, פינת ייעוץ לצופים מהבית, המלצות אישיות ועוד. פעם בשבוע, בימי רביעי, תצטרף אל הבנות מנחה אורחת.
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים ומונה 53 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל- 450 אלף חברות. החברה בבעלות משפחת לוין.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il