X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נכנס השנה אל מזל קשת ויבקר אצלם במשך השנתיים וחצי הקרובים תפקידו ללמד לקחת אחריות על החיים ממקום אחר
▪  ▪  ▪
אוהבי ריגושים [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

הפעם נגיד מזל טוב לקשתים שלנו.
מזל קשת
תאריך המזל: 23.11 ועד ל-23.12. אלמנט המזל: אש. אופי המזל: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות. סמל המזל: חץ או/ו סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם. איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים. נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים. מקצועות מתאימים: עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.
תכונות חיוביות של המזל:
אנשים בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.
תכונות שליליות של המזל:
חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרנל בדם, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל
שפע - בשנה הקרובה ועד לחודש אוקטובר 2016, תוכלו ליהנות מתנופה בנושאי הקריירה שלכם. גם אלה מכם שכבר אינכם עובדים בצורה מסודרת יוכלו למצוא את מקומם הנכון שבו יוכלו לבטא ולממש את עצמם עד אשר יהיו מרוצים בחלקם. אל תהססו לעזוב במקום שלא יהיה לכם טוב וללכת למקומות חדשים. התקופה היותר רגישה עבורכם בנושא תהייה בין התאריכים פברואר ועד מאי 2016. החל מחודש יוני תוכלו לשפר את מעמדכם האישי בחברה ודרכים נוספות יפתחו בפניכם.
אתגר
הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נכנס השנה אל המזל שלכם ויבקר אצלכם במשך השנתיים וחצי הקרובים. תפקידו ללמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר. זה לא שאינכם יודעים לעשות זאת במידה ואתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם תהיו נאלצים להתמודד עם סיטואציות שונות בחיים שיכריחו אתכם לקחת אחריות ולשנות את תפיסת עולמכם וחייכם. בעיקר השינויים יהיו סביב החודשים אפריל ועד ספטמבר 2016. הדרך הנכונה להתמודדות היא זרימה עם האנרגיה מבלי להתנגד לה.

טיפ ליליד מזל השבוע
נראה שזהו שבוע מצוין שבו תוכלו לראות את הטוב בהתנהגותם של האחרים ולא לשפוט אותם בחומרה לפי אמות המידה של תפיסותיכם האישיות
▪  ▪  ▪

טלה
זה הזמן לקחת פסק זמן מחיי היום יום שלעיתים מעיקים למדי ולצאת למקום כלשהו על-מנת לצבור אנרגיות וכוחות. לאחרונה אתם מתמודדים עם נושאים חדשים ותפיסות עולם שעד עכשיו נאלצתם להתפשר לגביהם, אך איכשהו עובדות החיים גורמות לכך שאתם חייבים להתגמש ביחס לצרכי האחרים ולתת יותר מעצמכם. מאחר שאתם רגישים למדי, שמרו על האנרגיות שלכם.
שור
אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תמיד תקופה מאוד טעונה רגשית. אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות בשותפויות הקיימות בחייכם גם האישיות וגם המקצועיות, אך נראה שעובדות החיים גורמות לכם להבין שאתם חייבים להתחשב יותר באחרים. עובדה זו גורמת לכם לחוסר סבלנות ולאיבוד העשתונות ולכן חשוב מאוד שתשמרו על מוצא פיכם.
תאומים
הכוכב יופיטר נמצא בבית המשפחה שלכם וממשיך לתת לכם הזדמנויות לשיקום חיי המשפחה במעגל הראשון של חייכם. לאחר שנים שבהם היו לכם המון חוויות לא חיוביות במישור הרגשי עם אנשים קרובים, יש לכם הזדמנות לעזור לעצמכם על-ידי כך שתוכלו ללמוד את משמעות הסליחה. היכולת שלכם להבין את מניעיהם של האחרים, תעזור לכם לגשר על פערים.
סרטן
אתם נמצאים בתקופה שהיא פחות נוחה עבורכם כיוון שחשוב מאוד בשלב הזה לעזור לאנשים נוספים בחיק משפחתכם שמאוד זקוקים לכם. אתם מוציאים הרבה אנרגיה כדי להבין ולהקל על הקרובים לכם ולכן אתם יכולים לפתח רגישויות כתוצאה מכך שאתם שוכחים להגן על עצמכם. למרות שתקבלו הרבה פרגון מהקרובים לכם, ייתכן שיהיו רגעים שבהם תרצו לוותר על הכול בשביל קצת שקט.
אריה
ייתכן שהשבוע יעמיקו אצלכם ההתלבטויות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים החיים במחיצתכם. נראה שהתשובה הנכונה היא היכולת לשלב בין השניים. זה בדיוק הזמן לבדוק עם עצמכם מדוע אנשים קרובים לכם מאשימים אתכם שאתם לא מתייחסים אליהם ומדוע נדמה שלעיתים מה שחשוב לכם הוא בעיקר הקידום המקצועי שלכם.
בתולה
אתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות וזאת בעקבות העובדה שכוכב השפע יופיטר נמצא במזל שלכם וגורם לכך שיש לכם יכולת לקבל עזרה מאחרים על-מנת לפתוח דף חדש בחייכם. ייתכן שהחודשים הקרובים עדיין לא יהיו קלים כפי שהייתם רוצים אך זה בדיוק הזמן לשנס מותניים ולהשקיע את מקסימום האנרגיה בתחום החדש אליהם נכנסתם לאחרונה. יש לכם יכולת להצליח.
מאזניים
השבוע ייכנסו שני כוכבים מאוד משמעותיים למזל שלכם וייתנו לכם הזדמנויות חדשות ליחסים בין אישיים. הכוכב וונוס שהוא הכוכב המקושר איתכם מגיע לבקר אחת לשנה וחצי ומהשבוע למשך כל החודש הקרוב ולכן תהיה לכם הזדמנות לחזק את קשריכם האישיים והרגשיים. תקופה מצוינת לבילויים. גם הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה יכנס למזל שלכם וייתן לכם את הכוחות הנדרשים לכך.
עקרב
חודש יום ההולדת הוא תמיד זמן מצוין לחשבונות נפש מאוד משמעותיים שאתם צריכים לעשות. עברו עליכם שנים לא קלות לאחרונה ונראה שנשארתם עם תובנות משמעותיות רבות. הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין הוא, לפני שאתם באים לשפוט אחרים חשוב להפנים שלא כל אחד מנהל ומבין את חייו לפי תפיסת העולם שלכם ולכל אחד יש את הזמן והקצב שלו.
קשת
נראה שאתם עומדים בפני פריצת דרך מאוד משמעותית בחייכם ולאו-דווקא במובן המקצועי או הכלכלי, אלא בתפיסת העולם שלכם לגבי עצמכם ולגבי כלל ההתנהלות הכללית שלכם בחיים. עד היום הייתם שבויים בדפוסי התנהגות ישנים שלעיתים קרובות מדי הפריעו לכם להתנהג בצורה טבעית ואף עכבו אתכם, ואילו מעכשיו נראה, שאתם מתחילים לקחת אחריות על חייכם.
גדי
בעוד כשבוע יעברו כוכבים מאוד משמעותיים אל בית תת ההכרה שלכם וזה יהיה זמן בו יהיה לכם פחות נוח לפעול אלא להיות יותר פסיביים ולכן, השבוע הקרוב יהיה זמן מתאים לעשייה של דברים שבסדר העדיפויות שלכם חשוב מאוד שתעשו אותם והם אלה אשר יתנו לכם את יכולת ההצלחה לעתיד. שבו עם עצמכם וערכו סדר עדיפויות לגבי מה דחוף לעשות השבוע ומה יכול לחכות.
דלי
בחודש הקרוב נראה שייחתכו נושאים רבים שקשורים לקריירה שלכם ולדרך ההצגה האישית שלכם מבחינה מקצועית. ייתכן שיהיו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ונראה שלא תרצו להעמיס את עצמכם על האחרים בשאלות מיותרות כך שבמידה ותגיבו בצורה אגרסיבית, תאבדו את הרושם הטוב שעשיתם עד היום. חשוב מאוד שתנסו להיות מאוזנים ותשמרו על יציבות פנימית.
דגים
נראה שהחודש הקרוב עומד להיות מאוד אינטנסיבי בכל הקשור לנושאי הקריירה שלכם. גם אלה מכם שאולי לא עוסקים בעיסוק מוחצן אך בכל זאת בעיני עצמכם, העשייה היומיומית שלכם היא בעצם הקריירה של עצמכם, חשוב מאוד שתהיו בקשר עם הקרובים לכם על-מנת לעשות תיאום ציפיות. רק שוויון ביחסים ובציפיות יגרום לכך שלא תרגישו שאתם נשחקים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  15/11/2015   |   עודכן:  15/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
ג'וג'ו מויס, ידיעות ספרים, 2014, 407 עמודים    אם חד הורית הנאבקת לשרוד ואיש היי-טק עם יוזמה ברוכה
יואב יצחק
ביום שני יקיים בית המשפט העליון (השופטים: עמית, זילברטל, מזוז) דיון בערעורו של הרב פינטו    הערעור כולל טענה כבדת משקל: חומרי החקירה נמנעו מהרב פינטו, בניגוד לחוק ובניגוד לצו שיפוטי של השופט מודריק, דבר שגרם לשלילת זכויותיו הבסיסיות של פינטו למשפט הוגן    השופטים יצטרכו להכריע: מי פשע ומי שיקר, ומי האחראי להסתרת חומרי החקירה - הפרקליטות? עו"ד רוזובסקי? או ששניהם שיתפו פעולה, כפי שזה אכן נראה
ארי בוסל
עבור הקהל הזה, מדינת ישראל היא זו שהעזה להרים ראש ולהכריז, קבל עולם, "אנחנו פה"    היה זה בשנת 1948. בשישה ימים בשנת 1967, למרות שכל צבאות ערב היו נחושים ל"זרוק את היהודים לים", יצאנו כשידינו על העליונה, וישראל נחרטה בזכרון הקולקטיבי של היהודים כגיבור מהסרטים, סופר-מן, והם היו - ונשארו - כה גאים ביהדותם ובעצם קיומם
אלעזר לוין
נשיא סוכני הביטוח חושף את המאבק מאחורי הקלעים שניהל עם בכירי הלשכה נגד הפגיעה בהכנסותיהם    בוטלה תוכנית לפנסיה דיגיטלית    סוכנים לא יישלחו לכלא    פשרה (אולי) בנושא העמלות    מאוכזב מחברות הביטוח
יוני בן-מנחם
המדינות התורמות מילאו עד כה רק חלק קטן ביותר מהתחייבויותיהן לשיקומה של הרצועה. רוב המדינות אינן מאמינות שהרגיעה תגיע לשם וחוששות לשים כספן על קרן הצבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il