X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית ותמונת מצב לחודש ינואר 2020

נתניהו ממשיך להיות ראש הממשלה

המערכת הפוליטית ממשיכה להיות במבוי סתום - תקופה שבה הדאגה והמועקה משלבות ידיים ומשפיעות על האווירה לאורך השנה
▪  ▪  ▪
נתניהו. הכוכבים איתו [צילום: גלי תיבון/AP]

כולנו כבר חווים את הצמידות סאטורן-פלוטו במזל גדי, והאווירה קודרת יותר. המפגש מביא איתו התמרה (טרנספורמציה). כוכב פלוטו הוא סמל לתהליך שלא ניתן לסגת ממנו, פועל בדרך מתוחכמת מאוד. מה שהיה התיישן, מסתיים, והחדש עומד להיוולד במקומו. השילוב הזה יביא לשינויים משמעותיים בחשיבה, במוסר הקולקטיבי והרוחני, ברמה האישית והחברתית. אחרי השיא, יהיה קל יותר למצוא פתרונות.
הצמידות סאטורן-פלוטו משפיעה כבר בהרבה מקומות בעולם. אי-השקט בהונג קונג, בדרום אמריקה, בקוריאה הצפונית, בחלקים באירופה, ובמזרח התיכון כשסוריה במרכז, ועוד הרבה קורה ועוד לא נחשף, אולי קצת מעורפל - אבל המחשבה והתנועה היא לכיוון השמרני, למסורת. ראו לדוגמה את בריטניה, המנסה בכל כוחה לחזור להיות הריבון על ארצה ולהתנתק מהאיחוד האירופי.
פלוטו שובר דעות קדומות, התניות וקבעונות מחשבתיים של הקולקטיב, תהליך שגם מכאיב. השילוב (לפי ההיסטוריה) עלול להתבטא במלחמה, בהתקוממות אלימה ובהתנגשויות חברתיות, והדוגמאות בפסקה הקודמת. הדאגה תשפיע גם על כולנו (כל אחד במישור האישי, לפי המיקום במפה האישית שלו). האווירה תהיה קודרת יותר.
צפו לגל פילוסופים חדש שיביא לנקודת מבט חדשה על החיים של כולנו - תהליכים שאולי יביאו תובנות חדשות.
אנחנו ברצועת זמן שהתחילה ב-28.12.19 שבה מופיע מקבץ כוכבים במזל גדי. עד 17.01.2020 תקופה מאתגרת, התמודדות עם המציאות, בלי בלונים צבעוניים, בלי אשליות, וכל ניסיון לייפות את הדברים, לא יצלח. הציניות "חוגגת" בימים האלה.
רעיונות חדשים שעלו בתאריכים 01.01-03.01 יהיו קונסרבטיביים, אבל לא יביאו למחשבה מדויקת.
מופע ליקוי לבנה צפוי ב-10.01.20 ב-20 מעלות סרטן. נראה התפתחויות חברתיות ופוליטיות. מזל סרטן מסמל משפחה נאמנות. ייתכן שנראה שינויים ותנועה שהמסר שלהם להוכיח נאמנויות וזה בכל המישורים. בנוסף, זה מזל אמוציונלי, ולכן גם התגובות הן קיצוניות בעיקר בנושא המשפחתי, בחברים קרובים או בעיסוק בנושאים שחוזרים מהעבר.
אורנוס עוצר ב-11.01.20. זהו יום שבו הכל יכול להיות, לא צפוי ונפיץ מאוד. אורנוס קשור לעולם המחשבים, ומתקפת סייבר באחד המקומות בעולם, לא תפתיע איש. אבל לא רק זה - האסוציאציה המיידית על עצירת אורנוס: איפה עומדים לשפוך דלק למדורה. כלומר, ללבות את האש.
בימים 11.01-13.01 השמש תצטרף למרקורי, לסאטורן ולפלוטו. זה יגרום לריכוז גבוה ולחשיבה מעמיקה. חלקכם יחפשו את המשמעות המסתתרת מאחורי המילים שהם שומעים, מה יש בתכנים שמגיעים אלינו. נשמו עמוק, נסו להשקיע, להבין את הנתונים שאתם מקבלים בלי כחל וסרק. תרגישו שיש לכם הזדמנות לפתור בעיות למרות המתח שילווה אתכם. השילוב של שמש, מרקורי, סאטורן ופלוטו עוזר לעמוד במרכז הבמה, להיות קצת דרמטיים כדי לקבל תשומת לב. כוכב סאטורן יעזור לכם לשמור על פרופורציות. זהו מבנה שיש לו הרבה כוח, ויכול לקדם אתכם כאינדיבידואליסטים אם תבינו שבשילוב הזה גם אצורה הרבה אנרגיה. זכרו שהמבנה מניפולטיבי מאוד. שימו לב שוב, איזה מסרים יגיעו אליכם ואיזה אתם תרצו להעביר. שימו לב שבתוך שיחה סתמית המרקורי עלול להתפרץ, ולגרור את השיחה למקום שלא חלמתם עליו. לצערי, זהו שילוב הגורם למועקה, למצבי רוח ולדאגה. נסו לשאול את עצמכם לאן אתם רוצים להגיע - לברוח למיטה עם שמיכה על הראש? לרחם על עצמכם? או להפוך דף לקום בקומה זקופה ולהשיג את המטרה.
מרקורי ואורנוס במפגש מתוח ב-17.01-19.01. הזהרו מחוסר טאקט, מדיבור גלוי בלא שיקול דעת או בלי פשרה. אמירות שלכם לא תמיד יתקבלו. הפזיזות עלולה גם לגרור טעויות בשיפוט. הרבה "חשמל" זורם באוויר. נסו לבדוק כל נושא לפני שאתם מתחילים להתווכח עליו. הזהרו בנהיגה!!! בהמשך 21.01-23.01 השמש במנעד מאתגר עם אורנוס, תחזק את האינדיבידואליות. אבל ברגע אחד עלולים לבעוט בדלי. אורנוס מושך לכיוון אימפולסיבי, נסו לעצור, לחשוב על המחיר לפני שאתם בועטים. אלה ימים שתוכלו לפגוש בהם דברים חדשים שיפתיעו לטובה, אולי אנשים עם פתיחות וחשיבה מחוץ לקופסה.
המארס במנעד מתוח עם נפטון, 25.01-26.01 לא הזמן למו"מ, כי הדמיון נמרץ מאוד ועלול להשפיע על התכנים והאמינות שלהם, בלשון המעטה. שימו לב שיש גם צביעות שתמצא לה מסלולים שעלולים לפגוע. אלה ימים שיתאמו לרקדנים, לשחקנים ולזמרים, לא לשגרה.
הוונוס תצטרף לנפטון ב-26.01-28.01 ותביא רומנטיקה, עם הרבה טוב לב. אבל גם כאן, זה נראה נחמד ואולי זה אמיתי, אבל לזכור שהנפטון תמיד קצת "מערפלת" את המציאות. הרגישות גבוהה, קל להכנס לבלבול רגשי. ימים יצירתיים, טוב לאמנים שביניכם.
במבנים האלה הוונוס ומארס בוחרים גם לאתגר בריקוד זה את זה ב-25.01-28.01 והמתח עלול לגרור חוסר הבנה במשפחה או במסגרת בין-אישית.
הקונסטלציה של נפטון, ונוס ומארס ביחד היא יצירתית מאוד - הדמיון עשיר תרתי משמע, החולשה היא שהם נמצאים במזלות משתנים, וקל לגלוש לחוסר שביעות רצון ולהתלבט בין הרצוי והמצוי.
ילדים שיוולדו בימים האלה יהיו כשרוניים מאוד, אולי מוזיקאים (שווה להשקיע מגיל קטן), ציירים או זמרים. אלה שיחפשו מקצוע עם תעודה יבחרו באדריכלות, בארכיטקטורה, בעיצוב וכד'.
זמני הירח הבטל:
שבת 04.01
הירח הבטל משעה 03:09 עד 18:14.
יום שני 06.01 הירח בטל משעה 13:59 עד למחרת ב-04:10.
יום חמישי 09.01 הירח בטל משעה 0:14 עד 10:42.
יום שישי 10.01 מופע ליקוי לבנה בשעה 21:12
שבת 11.01 הירח בטל משעה 01:50 עד 14:15.
יום שני 13.01 הירח בטל משעה 15:40 עד 16:05.
יום רביעי 15.01 הירח בטל משעה 14:21 עד 17:53.
יום שישי 17.01 הירח בטל משעה 15:57 עד 20:20.
יום ראשון 19.01 הירח בטל משעה 23:10 עד 24:40.
יום שלישי 21.01 הירח בטל משעה 06:42 עד למחרת בשעה 06:59.
יום שישי 24.01 הירח בטל משעה 04:03 עד 15:19.
שבת 25.01 הירח בטל משעה 21:05 עד [שימו לב!] יום שני בשעה 24:40.
יום רביעי 29.01 הירח בטל משעה 03:03 עד 14:49.
יום שישי 31.01 הירח בטל משעה 17:07 עד למחרת ב-02:27.

כלכלה ושווקים

השווקים הפיננסיים ימשיכו להיות לא יציבים! (ראו את הרשימה שפורסמה ב-10.10.19 על האתגרים הכלכליים ב-2020). התהליך יהיה עם "תבלינים", אבל ימשיך גם לתוך 2023. אורנוס במזל שור יאתגר את סאטורן. במהלך 2021-2022 הזיכרון מהמפגשים ביניהם הוא השנים 2007-2008. לא נחמד.
השנה, הוונוס תהיה בנסיגה במהלך מאי-יוני 2020. ונוס מסמלת כספים, פיננסים, עסקים והסכמים. ההמלצה של כוכב סאטורן במזל גדי – נסו להיות קצת יותר מחושבים, מתוכננים, ואם לא, הוא "יעזור" לכם, תרצו או לא.
בימים 16.1-17.1 כדאי שהמשקיעים יזהרו יותר. מה-07.01 כוכב סאטורן יגיע למעלה 22 בגדי, ויאתגר את היופיטר בשוקים. על-פי רוב, אין אופטימיות במבנה כזה.
אפשר לצפות להתפתחות מדעית טכנולוגית שתביא לשינויים בחיינו. מחקרים בביוטכנולוגיה, ברפואה וברפואה אלטרנטיבית - כדאי לחפש השקעות בתחומים האלה.
יופיטר במזל גדי - בלילה שבין 02.12.2019 ל-03.12.2019 עבר כוכב יופיטר למזל גדי. למזל גדי יש כוכב, הנושא את תכונותיו והוא כוכב סאטורן (שבתאי). יופיטר אינו אוהב גבולות, ולא פעם גם מותח אותם אבל במזל גדי הוא חווה הגבלה ושליטה חזקים יותר.
הבורסה הגיבה באדום עם כניסתו של יופיטר למזל גדי, ליופיטר השפעה דובית יותר על השווקים. אין זה מביא להתרסקות, אבל גם לא תומך בכלכלה. כאשר יצטרף לסאטורן ופלוטו יהיה זה משמעותי במישור הכלכלי. נוכל לשמוע מושגים כמו "שיגעון, טירוף וחוסר שיקול דעת". אבל התגובות יהיו בכל המישורים, גם החברתיים המדיניים והפוליטיים. המבנה ישפיע על השווקים, וכל אחד יוכל להחליט לאיזה כיוון הוא הולך, האם הוא בוחר להשקיע או להסתכן...
מוטב בזמנים האלה לשמור על המשאבים שלכם, ולוותר על החמדנות ("גרידיות"). יש הרבה רמזים שאנחנו לפני מיתון, האטה.
גדי הוא מזל רציני, מזל אדמה הלוקח הכל מאוד בכובד ראש, מציאותי, עם משמעת, שמבקש יסודות יציבים לכל מבנה, מסמל מוסדות, ממשלות, בנקים, תאגידים, מעגלים פוליטיים, גדי זו השיטה עם הגבולות הברורים.
המעבר של הפלוטו וסאטורן במזל גדי, משפיע על מוסדות, ממשלות ותאגידים ובשנה הקרובה ישפיע בעיקר על אלה שניסו להתחמק מהתייעלות, ונצמדו למה ש"עובד" גם אם זה מקרטע. פלוטו (במזל גדי מאז 2008) לא יוותר, מה שדינו להסתיים, יסתלק מהמציאות כדי לאפשר לחדש להגיע, להתייעל ולשנות את מה שנדרש (יש כבר מוסדות ותאגידים, שזכו לטיפול של פלוטו. דוגמה אחת מרבות, חברת טבע המוכרת לכולם התכווצה והתייעלה, אם מרצונה או מחוסר ברירה). סאטורן יעזור לביקורת, לשיקול הדעת, לתת לשינוי ולהתמרה להתרחש.

אצלנו

ברשימה שהופיעה כאן ב-26.09.2019 "בּוּקָה וּמְבוּקָה וּמְבֻלָּקה" (ספר נחום), כתבתי לכם שזו ההרגשה כשבוחנים את ההורוסקופ של מדינת ישראל לשנה וחצי הקרובות. אורנוס על ציר 1-7 (במפת המדינה) הביא איתו, לצערנו הרב, את הקיטוב בעם, ובדרכו, לא ירגיע... הבעיה שכוכב אורנוס גורם לחשוב שיש חלופה אחרת – חדשה ומלהיבה. זו התנסות חדשה שההתלהבות משתלבת בה עם ציפייה שהנה-הנה יגיע השינוי המיוחל, אבל זה לא יעמוד במבחן המציאות. בעיקר אל תצפו לתחושת ביטחון. ההרגשה תהיה שכל האפשרויות פתוחות ומוטב שכך. עם אורנוס החוויה תהיה רק של אי-שקט שיכול להשפיע בכמה מישורים - לא רק חברתיים ופוליטיים, אלא גם ביטחוניים. כך שקשה להאמין שאזרחי ישראל ירגישו את השקט בשנה הקרובה".
יום הבחירות עצמו 02.03.2019 ביום שני, שנחשב יום פילוג. בספר בראשית פרק א' מסופר על הבריאה. על היום השני: "וַיֹּאמֶר אֱלֹוהִים: יְהִי רָקִיעַ בְּתוֹךְ הַמָּיִם, וִיהִי מַבְדִּיל בֵּין מַיִם לָמָיִם. וַיַּעַשׂ אֱלוֹהִים אֶת-הָרָקִיעַ, וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ; וַיְהִי-כֵן. וַיִּקְרָא אֱלֹוהִים לָרָקִיעַ שָׁמָיִם. וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם שֵׁנִי". זה היום היחידי עליו לא נאמר "וירא כי טוב..."
מבנה הכוכבים לסוף יום הבחירות משאיר מתח, חוסר ודאות, השמש והירח בריבוע מדויק, השמש והנפטון רוקדים צמוד מצב לא ברור, מעורפל, אין הגדרה ברורה... כוכב מרקורי בנסיגה לקראת יציאה ממזל דגים למזל דלי, כוכב מרקורי בנסיגה על-פי רוב זקוק לתיקון למה שנעשה תחת כנפיו... ההרגשה שזה יום שלא מוביל לשום מקום...
ברמה היומית, הכוכבים הם 1-7, 2-8, 6-12 לא בונה מערכת של אמון ויציבות. כוכב סאטורן על ציר 1-7 במפת המדינה. בעיה שאין לה פתרון, יש לנהל מצב נתון. תחושה של משבר. בנוסף באותו מבנה הכוכבים על הצירים 2-8, 3-9. יבקשו לבחון מחדש את המצב. גם האיזון העדין אינו קיים, ואם ינסו להגיע להסכמות (קואליציה) הפוטנציאל לחיכוכים גבוה, ולכן גם ההסכמות, אם תהיינה, תיעלמנה כלעומת שבאו.
חלק מהתהליכים כבר השפיע בשנה האחרונה, הביאו אותנו למבוי סתום כשכל צד מתבצר בעמדתו וגררן את כולנו למערכת בחירות שלישית. לא אהיה מופתעת, גם אם תקום ממשלה (בתקווה לאחדות שתהיה מעין פשרה) היא תתקשה לתפקד. אל תופתעו אם נגיע למערכת בחירות רביעית בתוך כשנה בערך (אבל רק אחרי שיצליחו להקים ממשלה, נוכל לזהות מתי היא תסיים את דרכה, ואם לא תקום - ברור שנדע). כל עוד כוכב אורנוס ישפיע על מפת מדינת ישראל (עד סוף פברואר 2021) יהיה קשה לצערי הרב להגיע לתחושה של יציבות. בהמשך לאורך 2021 יגיעו כוכבים נוספים לציר 1-7 על מפת המדינה, ואלה לא יעזרו לתחושה של יציבות וביטחון. אני מנסה להאמין שבין לבין, כשיופיע כוכב נפטון על ציר 4-10 במפת המדינה [מאפריל 2020 עד אוגוסט 2020 ויחזור שוב לסירוגין לאורך 2021], נוכל לחזור ולהתאחד.
בסיומה של אותה רשימה (מ-10.10.2019) נכתב רבים יתגעגעו לעשור האחרון, שהיה ברובו רק טוב בכל המישורים. ולאלה שאוהבים לקטר, להתלונן או לסמן את העיגול ולשלוח אליו את החץ, ממליצה לנסות לשלוח דוא"ל לכוכבים, כי רק שם נמצאת התשובה.
לאלה מכם שעדיין אוהבים להטיל ספק, תזכורת מן המקורות לכוחם של הכוכבים (סליחה אם זה לא מתאים ליהודים שביניכם, הרואים עצמם אתאיסטים).
דוד המלך אמר: "השמים מספרים כבוד אל, ומעשה ידיו מגיד רקיע" (תהלים י"ט). על הפסוק הזה אמרו חז"ל: "כל היודע לחשוב בתקופות ומזלות ואינו חושב, עליו הכתוב אומר: ואת פועל ה' לא יביטו" (ישעיהו ה'). ...ובאותה נשימה אמרו רבותינו: "אין אדם נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה" (חולין ז').
במציאות מדינת ישראל עומדת להתמודד עם אתגרים חדשים. עליהם ארחיב ברשימה אחרת.
ראש הממשלה בנימין נתניהו
נתניהו, ימשיך להיות ראש הממשלה של מדינת ישראל. עברנו בחירות, אפריל 2019, ספטמבר 2019, נתניהו נשאר ראש הממשלה, והכוכבים מעידים שימשיך בתפקידו.
כפי שכבר שיתפתי אתכם, הבסיס לעבודה שלי הוא הורוסקופ ההשבעה של בנימין נתניהו לראשות הממשלה ב-31.3.2009. זה היום בו נתניהו נכנס לתפקידו, והמפה הזאת היא הבסיס לתחזיות שלי מאז שנבחר. השילוב של המפה הזאת עם מפת המדינה מעיד שנתניהו ממשיך בתפקידו בראש הפירמידה של מדינת ישראל. הכוכבים ממשיכים על הצירים 4-10, 2-8, 3-9, מבנה שמשמעותו שמירה על הקיים. כלומר, השקעה וטיפוח העשייה שלו, שהוכיחה את עצמה ומקדמת את המדינה שלנו.
גדעון סער
בקיצור, המפה של גדעון סער עם מדינת ישראל מציגה חוסר ודאות. אורנוס/נפטון על ציר 1-7, ייתכן גם שיגלה שאנשים שחשב שתמכו בו "יתפזרו" לכל עבר...
במפה האישית, חשבון נפש עם סאטורן על ציר 1-7 במעגל הקארמה. הפופולריות שקיבל מתפוגגת, (5-11) והוא יידרש לחשב מסלול מחדש.
ממתינים להיכנס ל"מרוץ" ניר ברקת וישראל כ"ץ. לראשון יש את הפוטנציאל להגיע למקום שסער חשק בו, הכוכבים נחמדים אליו במפה (מדויקת עם כל הנתונים) האישית וגם עם המדינה, ואלה יעזרו לו להתקדם, כשתגיע השעה הנכונה (עם סימן קריאה), ועל כך בהרחבה ברשימה הבאה.
כחול לבן
הקוראים הקבועים זוכרים שמועד החתימה להסכמה בין בני גנץ ויאיר לפיד היה בזמן ירח בטל - רצועת זמן שאינה מאפשרת התפתחות או פעולה שיש לה תוצאה שתהפוך למעשית. לכן החוזה ביניהם היה בנוי ממילים... לאחרונה שמענו, שיאיר לפיד ויתר על הרוטציה (כמו ש"הוסכם עליו" ב-21.02.2019). לא מפתיע, הסכמה ביניהם בזמן ירח בטל, זהו ההיגיון האסטרולוגי, וזו הסנונית הראשונה, שהביאה לכך שלפיד "ויתר" על מקומו ברוטציה. כמו שכבר ציינתי בעבר, כוכב אורנוס מפעיל את המפה של כחול לבן, ואי-השקט חי ובועט. כלומר, המיצג של כחול לבן זה רק על הבמה, יש הרבה סימני שאלה למה שקורה אצלם מאחורי הקלעים.
עוד משהו שכדאי וחשוב לדעת:
ב-2020, כוכב מארס יהיה בנסיגה במזל טלה, ועל כך עוד ארחיב בעיקר בגלל המיקום שלו ביחס למפת המדינה. לאורך ההיסטוריה, רוב המלחמות פרצו בשנים שכוכב מארס היה בנסיגה, לפני או אחרי וגם בתוך הנסיגה עצמה, שזה לא טוב בעיקר למי שיוזם את ההתקפה. ואם לא די בכך, הצמידות סאטורן-פלוטו החלה כבר להשפיע ובמהלך 2020 תמשיך להשפיע לסירוגין (במלחמת יום הכיפורים, אוקטובר 1973, סאטורן ופלוטו היו בצמידות בתחילת מזל מאזניים, במלחמת לבנון הראשונה, אותם כוכבים בצמידות במזל מאזניים. במלחמת סואץ ב-1956 היו בריבוע. כך במלחמת העולם השנייה, הסאטורן ופלוטו היו בריבוע במזלות קארדינאל, והרשימה עוד ארוכה אם נלך להיסטוריה הרחוקה). חשבתי שזה נמצא בהלימה לדבריו של הרמטכ"ל כוכבי מיום 25.12.2019, ועתה עם חיסולו של קאסם סולימאני מתחדדת המציאות.
כדאי גם לדעת: תקופת מארס בנסיגה, אינה אידיאלית לפתיחת עסק חדש, התחלה חדשה, פרויקט או מקום עבודה. כדאי מאוד גם לדחות עסקות. מארס נעצר לקראת סוף אוגוסט 2020 ויהיה בנסיגה עד נובמבר, כולל. זו תקופה שבה האלימות גבוהה, בעיקר בתחילת העצירה ובסופה.
"האהבה מעוורת את העיניים מראות חסרונות והשנאה מעוורת מראות יתרונות" (ר' משה אבן עזרא).

תאריך:  03/01/2020   |   עודכן:  03/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כמה סוגיות משפטיות שהעסיקו אותנו השבוע: חוק החסינות, המשמעות של איסורי פרסום, הצפת מקצוע עריכת הדין, הליקויים ברישום הפלילי ושוב התנועה לקידום השרגא
איתמר לוין
חיסולו של קאסם סולימאני לא יפסיק את הטרור האירני ומן הסתם יוביל לפעולות תגמול. אבל האיש היה בן-מוות משום שעל ידיו רבץ דמם של מאות ואולי אלפי חפים מפשע. הגיע לו למות, נקודה
דליה הקר-אוריון
אמנים מנסים להביע בצורה חזותית את מחאתם כנגד האלימות על גווניה השונים הפושה בחברות אנושיות בעולם ובארץ
איתמר לוין
דבריו של נתניהו בהודעתו על בקשת החסינות היו עמוסים בחצאי אמיתות, ססמאות חסרות יסוד וכזבים מוחלטים    כדאי שילמד מסניגורו המנוח, אשר מיהר להוכיח את חפותו בבית המשפט
איתמר לוין
בתביעות קטנות עלולה להיות נטייה לעגל קצת פינות בנהלים, אך לא אצל אביגיל ון-קרפלד הירושלמית. היא אומנם נותנת לצדדים להאריך בדיבור, אך בסופו של דבר – עומדת בדיוק בלוח הזמנים הצפוף שנקבע לה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il