X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
התנודתיות בכלכלה האמריקנית תשפיע על העולם [צילום: מארק לניהן/AP]
הכלכלה של 2022
האינפלציה חוזרת – תחזית אסטרולוגית
ההחלטות הפיננסיות יפלו כמו אבני דומינו, יוקר המחיה יאמיר וממשלות ובנקים יצטרכו לשנות מדיניות. האינפלציה עלולה להיות ממושכת והתחזיות לצמיחה יאכזבו. הכלכלה העולמית לא תהיה יציבה ותביא לאירועים לא-צפויים. זה יימשך בערך עד אמצע 2023

תחזית אסטרולוגית כלכלית: אנחנו עומדים לפני סיום תקופה והתחלה חדשה. עולם השווקים שגשג לאורך 2021, וכל זמן שהדפיסו כסף וממשיכים להדפיס עוד עוד, הכל נראה אפשרי. המגמה הזו עומדת להשתנות בשנים הבאות.
המציאות עלולה להשפיע ולהוביל לחוסר שביעות רצון משום שהדבר יביא להקטנת ההון הפרטי של רבים. עם זאת צריך להבין שזה לא קורה באותה העת בכל מקום על פני הגלובוס. יש מדינות שימשיכו להראות צמיחה כלכלית ואחרות יציגו דשדוש עד דרדור לכיוון מיתון. למעשה, המדינה המשפיעה הייתה ותהיה ארצות הברית (צרכנית הסחורות, והיבואנית בהיקף הגדול ביותר יחסית בעולם כולו). אם יתחילו שם סימני גמגום והיסוסים שיחזקו את חוסר הוודאות במדיניות הכלכלית ובהחלטות פיננסיות של הבנקים המרכזיים, ישפיע הדבר על המצב הכלכלי של מדינות אחרות כמו נפילה של אבני דומינו.
עולם השווקים הפך להיות פגיע וזה ימשיך עד השליש האחרון של 2023, פחות או יותר. השווקים והכלכלה מושפעים מהמנעד המאתגר של סאטורן ואורנוס שהשפיע במהלך 2021 (הפעם האחרונה הייתה בדצמבר 2021) ושוב זה יקרה לקראת ספטמבר 2022, ובדיוק בחודש אוקטובר 2022 אורנוס וסאטורן יאתגרו זה את זה, וישפיעו לאורך תקופה. אם השווקים יהיו ירוקים ואופטימיים, המנעד המתוח יכול להשפיע כמה חודשים לפני התאריך הצפוי ולגרור צניחה לא-מפתיעה.
אורנוס הוא הכוכב המסמל את הטכנולוגיה החדישה, מחשבים וכל מכשיר או חלק של מכשיר שיש לו תוכן דיגיטלי. כוכב סאטורן מסמל הגבלה, צמצום ולא פעם מחסור.
מעניין שלאורך השנה האחרונה, שמענו פעם אחר פעם, שיש מחסור במדפסות, במחשבים, בחלקי מחשב, בשבבים (צ'יפים). בכל פעם התעורר איזשהו קושי באספקה של אביזרים טכניים, כגון חלקים ואביזרים הקשורים לרכב, שגרר מחסור או עיכוב בהגעת מכוניות חדשות. כמו-כן, נוצר מחסור בתרופות או במכשור רפואי, וחברות דחו זמני אספקה בעיקר בגלל האטה בייצור. כידוע, מחירים הם תוצאה של היצע וביקוש; כשיש ביקוש בזמן מחסור, התוצאה תתבטא בעליית מחירים המוסיפה עוד נדבך לאינפלציה וליוקר המחיה. זוהי עוד נקודת מבט והבנה אסטרולוגית של המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס.
ההורוסקופ של בורסת ניו-יורק ממליץ להיות ערניים כבר מתחילת 2022, כאשר נתקרב למחצית השנייה של פברואר 2022. כוכב פלוטו במזל גדי יתחיל לסגור מבנה של T וידליק את סטורן מול נפטון במפה הלידה של הבורסה. הכפתור יתחיל להבהב באדום ב-03.03.2022 (זו תהיה השפעה של כמה ימים, לפני ואחרי התאריך) כשאל כוכב פלוטו יצטרפו הכוכבים ונוס ומארס (דרך אגב, זו מעלה דומיננטית אצלנו, בהורוסקופ של מדינת ישראל, שתושפע גם בהקשרים אחרים, ועל כך ארחיב ברשימה הבאה) ההשפעה של הפלוטו, היא ארוכת טווח.
בימים אלה, כוכב ונוס נמצא בנסיגה במזל גדי, עד סוף חודש ינואר 2022 (בהשפעה עד 10.02.2022). כוכב ונוס משפיע על כספים ושותפויות. נסיגת הוונוס, תהיה מבחן לכלכלה ולמדיניות כלכלית של ממשלות ובנקים. כלומר, החלטות בנושא לא יענו על הציפיות, ובעתיד יצטרכו לשנות אותן בגלל שיאכזבו במבחן התוצאה. טעויות בחשבונות ובחישובים של הגופים המשפיעים, יביאו להאטה כלכלית ויקרבו אותנו לאינפלציה וליוקר המחיה. בנוסף, המבנה של הכוכבים סאטורן ואורנוס יעזור להמונים להתפכח ולהבין שההבטחות של הבנקים, הממשלות וכל אלה שיש להם "מילה" בעולם הכלכלי, הטעו ועוד יטעו גם במהלך 2022, ולא נופתע אם יגרמו להתנגדות המונים בחלק מהמדינות בעולם הגדול (הסיבות לכך הן תנועות הכוכבים, המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס, יופיטר ונפטון במזל דגים, וונוס בנסיגה במזל גדי שממשיכה מדצמבר 2021 לינואר 2022 ובינואר יצטרף מרקורי להילוך אחורי, המוכר לכולנו כג'וקר, שגורם בין השאר לחוסר הבנה בתקשורת. לכן החלטות שיתקבלו על-ידי כל אחד מהגופים הגדולים וגם כל אחד מאיתנו במישור האישי והעסקי יגרמו רק ל"סלסה" ול"מישמש" גדול ובקיצור - בלאגן) בגלל המיתון ויוקר המחיה.

יופיטר ונפטון נפגשים במזל דגים: אינפלציה!
מחסור בשבבים לרכב [צילום: קרלוס אוסוריו/AP]

במזל דגים, מחכה כוכב נפטון לכוכב יופיטר. המפגש ביניהם יהיה ב-12.04.2022. שניהם ביחד לא מבינים את משמעות המושגים הגבלה, צמצום או גבולות.
כוכב יופיטר עבר למזל דגים, ב-28.12.2021 וישהה בו עד 10.05.2022, יעבור למזל טלה בחודש מאי 2022, יחזור למזל דגים ב-27.10.2022 עד 21.12.2022 ואז יחזור למזל טלה. לכוכב יופיטר יש הרבה תכונות ביניהן שמחה, נדיבות, הגזמה ובזבזנות. הוא אוהב שהכל יהיה בגדול. כוכב הנפטון במזל דגים גם הוא נדיב ונדבן, בוחר בחמלה ובאמפתיה, אך הבעיה איתו היא קשר רופף למציאות, יותר רוחניות לצד אדיבות. היופיטר והנפטון מושכים לכיוון אמונה (דת) ופילוסופיה.
את המפגש ביניהם יהיה אפשר להרגיש הרבה לפני אפריל 2022, לפני שייצמדו על אותה המעלה ב-12 באפריל 2022. כלומר, ההשפעה המשותפת שלהם במזל דגים על הכלכלה כבר פועלת, וככל שנתקרב למועד זה, נבין שהאינפלציה צומחת.
השילוב ביניהם יביא חמלה ונדיבות. סבירות גבוהה שנשמע על ממשלות ברחבי העולם המשנות מדיניות כלכלית לכיוון יותר חברתי/סוציאלי, עם כותרות על עזרה לחלשים ולאלה שהכנסותיהם נמוכות מהממוצע (נזכור גם שאנו עדיין בעידן הקורונה, דלתא ואומיקרון ומי יודע איזו עוד מוטציה בדרך, שגוררות הגבלות וסגרים, מה שמשפיע בעיקר על עסקים כמעט בכל התחומים). השילוב של יופיטר ונפטון משמעותו תמיכה (ללא מאבקים) ונדיבות.
יופיטר ונפטון בדגים זו האינפלציה בה"א הידיעה. בנוסף למשברים כלכליים ופשיטות רגל! (מומלץ מאוד למי שמתכנן לבנות עסק חדש להמתין לפחות עד חודש יוני 2022, כשכוכב יופיטר יגיע למזל טלה. ובהמשך כדאי גם להמנע מהתחלות חדשות, מאוקטובר 2022 עד ינואר 2023 כולל - רצועת זמן שבה כוכב מארס יהיה בהילוך אחורי, במזל תאומים).
המדיניות תשתנה, הממשלות בחלק מהמדינות והבנקים המרכזיים, יחפשו את הדרך לאזן את המדיניות המוניטרית. ייתכן שהאינפלציה תגרום לבנקים המרכזיים ליזום הגבלות חדשות, כולל העלאת ריבית (שתשפיע מיד גם על השווקים). נקבל בתמורה עליות מחירים, וגם מיתון שיחזיר את הבנקים והממשלות לתכנן מחדש, לשנות ולהסתגל למדיניות מוניטרית חדשה (הכוכבים במזל דגים! מי שמכיר את הסמל של הדגים, דג אחד למעלה והדג השני למטה בכיוון הפוך. כך תפעל המדיניות של הממשלות והבנקים בנושאים הכלכליים - קדימה ואחורה, למעלה ולמטה). הרבה כסף יודפס ויתגלגל בשוק, זה יכול לעזור לצמיחה זמנית "בכאילו" ולהצטמצם. ברור שלכל מדינה וממשלה יש תוכניות כלכליות משלה, מקצת המדינות אף משתפות פעולה בנושא. ממה שלמדתי עד כה, עיני כולם נשואות לארה"ב. אם המדיניות שם תגמגם, סביר להניח שזה ישפיע על הכנסות של מדינות נוספות.
כך גם בשווקים: בטווח הקצר, נראה עליות וירידות לסירוגין, בעיקר עד מאי 2022. עליות גבוהות ופתאום אכזבה ובום. ככל שהעליות תהיינה גבוהות יותר, כך ההתרסקות תהיה קשה יותר.
האינפלציה עלולה להיות ממושכת והתחזיות לצמיחה יאכזבו. הכלכלה סביב העולם לא תהיה יציבה ותביא לאירועים לא-צפויים. זה יימשך בערך עד אמצע 2023.
אולי כדאי ליידע כבר כעת, שמ-14 בפברואר 2026 צפויה צמידות של סאטורן ונפטון על מעלת האפס במזל טלה. תהיה לה גם משמעות כלכלית (לא חיובית). אירוע המתרחש בזמן שמעלה זו מופעלת משפיע על העולם כולו. על כך עוד נרחיב בלי נדר כשנתקרב ל-2026.
קשה להעריך כמה זמן המגמה עם היופיטר ונפטון במזל דגים תשפיע. אבל זה לא מפתיע, שני אלה ביחד מטעים וגורמים להחלטות מבולבלות וגם למסקנות שגויות.
הצמידות בין יופיטר ונפטון מסמלת גם מים, והרבה. כלומר, האביב צפוי להיות רטוב ולח, כולל שטפונות או דליפות גז ונפט, להבדיל. זה כוחו של הטבע. יתכנו תאונות שיגרמו ל"שחרור" רעלים, שעלולים לגרום סכנה לחיי אדם.
הצד חיובי, זו תקופה (צמידות יופיטר ונפטון בדגים) שיש בה הזדמנות להקים קרן השקעות, שמטרתה לאסוף כספים עבור אנשים במצוקה (איסוף כסף לנצרכים, בכל מישור שתחשבו עליו).
מעבר היופיטר למזל דגים יביא דחיפה לשווקים. שיאים חדשים, ובהמשך הכל מתהפך לרעה.
יופיטר ונפטון הם הסמלים של נפט ומוצריו. המשמעות היא שמחירי הנפט ומוצריו יגיעו לשיאים חדשים. בין דצמבר 2021 למאי 2022 יש להניח שנראה תנודות חדות למעלה ולמטה, וחוזר חלילה.
דרך אגב, השילוב של יופיטר ונפטון קשור גם לקורונה. הרצון לחופש מהגבלות עלול לגרום לאנשים לא לעשות חשבון, להיות חסרי זהירות בהתנהגות שלהם במרחב הציבורי, ואז לשלם את המחיר, בהדבקות ובמוטציות חדשות. סבירות גבוהה ששוב נצטרך להתמודד עם המגיפה.
במבנה הכוכבים בעת הזו (ינואר 2022-מאי 2022) נשמע, לצערי, על תאונות קשות, טרגדיות וסבל חסר פרופורציות, אבל ההיסטוריה מלמדת אותנו שלמרות הקושי, הכאב והפחד שחווים כאשר מתמודדים עם כוחות הרסניים, החיים חזקים יותר, והכוח של בנייה חזק גם הוא ואינסופי, כך שככלות הכל נחזור בעתיד גם לחיים טובים ומשגשגים.

מטבעות הקריפטון

את המחשב והאינטרנט הכרנו כבר לקראת סוף שנות התשעים.
כשהיה במזל טלה, הביא איתו אורנוס את מלחמות הסייבר ובהמשך גם "מישהו" התעורר ובחר במהלך נובמבר 2008 לאתגר את המטבעות המוכרים והבנקים, עם הביטקוין. מטבע או סוג תשלום שילחם על מקומו בלי רגולציה. הרעיון הפך להיות מסחרי ב-03.01.2009. הביטקוין נקרא מטבע מבוזר שיתרונו או חסרונו (תלוי במתבונן) אינו כפוף לחוקים, או למדיניות מוניטרית מקומית. הבנקים לא אוהבים אותו ואת כל שרשרת מטבעות הקריפטו או הבלוקצ'יין, ולכן גם לא מקבלות אותו. מטבעות הבלוקצ'יין פועלות בטכנולוגיה המאפשרת עסקות בהצפנה במחשב, בלי שיש גורם כלשהו המנהל אותם. למעשה הביטקוין הוא ההתחלה. יש להניח שעם הזמן לבנקים לא תהיה ברירה אלא להתחבר למערכת המטבעות הדיגיטלית, כחלק מהתהליך של כוכב אורנוס במזל שור (ששינה בשנים האחרונות את דרך ההתקשרות בין הבנק והלקוחות, כמעט בלי פקידים. רוב הפעולות לקוחות הבנק מבצעים בעזרת מערכת מחשבים ומכשירים דיגיטליים מגוונים).
עם מעבר האורנוס למזל שור, מטבעות הביטקוין החלו להתחזק. המידע על הביטקוין דל מאחר שאין מספיק ניסיון אסטרולוגי מצטבר עם המטבע, שיאפשר הבנה מושלמת של השפעת הכוכבים על מהלכיו.
נכון להיום, עד שאורנוס יגיע ל-20 מעלות בשור (יולי 2023) אפשר להאמין שהביטקוין יגיע לשיאים חדשים, ואחר כך עלולה לחול נסיגה בערכו. עד אז, ייתכנו מצבים של נדנדה, נסיגה ונסיקה. אפשרויות נוספות, שהצמיחה של הביטקוין תסתיים בחודש מרס 2024, או רק כשכוכב אורנוס יעבור למזל תאומים ב-2026. בכל אחד מהצמתים יש סכנה שהביטקוין עלול לרדת בערכו במספרים גבוהים מאוד. מתי בדיוק זה יקרה? קשה לי לדעת כאסטרולוגית, השאלה מתי לצאת בלי להפסיד מתסכלת. לפי הכוכבים אין סימן שאלה שיש למטבע הזה פסגה שמעבר אליה לא יוכל לנסוק. עם זאת, רצועת הזמן שבה כדאי להיות ערניים תהיה בין יוני 2022 לינואר 2023. גם המפגש המתוח של סאטורן-אורנוס בסוף דצמבר 2021 יכול להשפיע על ערכו של הביטקוין.
במפגש הראשון של אורנוס וסאטורן באפריל 2021, הביטקוין זינק פי 20, וצנח ביוני 2021 כשמרקורי חזר להילוך קידמי ויופיטר וגם נפטון החלו בנסיגה. הביטקוין חזר ועלה שוב בנובמבר 2021.
אמנם הביטקוין יכול לנסוק בלי הגבלה, אבל ככל שיעלה גבוה יותר, כך הנפילה שלו תהיה קשה יותר.
כשמתבוננים על מפת הביטקוין, כוכב יופיטר עבר במזל דלי על צמידות ונוס-נפטון במפה, באפריל מאי 2021. יופיטר ונפטון ביחד הם "חגיגת ההגזמה". כשהיופיטר עבר למזל דגים, הביטקוין ירד, בין אמצע מאי ליולי 2021. כאשר יופיטר חזר לדלי, שוב נסיקה. יופיטר עוזב את מזל דלי בסוף דצמבר ועובר למזל דגים, מה יהיה מצבו של הביטקוין?
כוכב סאטורן יטייל במזל דלי עד תחילת מרס 2023 האם יתחילו ממשלות לחפש דרך להסדרה של מטבעות הבלוקצ'יין? סאטורן מסמל גבולות.
סאטורן במזל דלי ייצמד לכירון בפברואר-מרס 2022, בהמשך יגיע לנפטון במפת הביטקוין באפריל 2022 עד ינואר 2023, ואחר כך יגיע הסאטורן לוונוס במפה בפברואר-מרס 2023. מעברים אלה יצמצמו את שוויו של הביטקוין.
המסקנה שלי כאסטרולוגית, הביטקוין יהיה גבוה מנובמבר 2021 עד מאי 2022. ייתכן שהצמידות של יופיטר נפטון ב-12 באפריל 2022, שמסמלת הימור גדול, תעזור לביטקוין לטפס מאוד גבוה, או אולי בדיוק ההפך ונשמע קולות תבהלה (היסטריה) מאלה שהתאהבו במסחר ביטקוין.
למען האמת, קשה לחזות שוק כל כך ספקולטיבי כמו הביטקוין. ממעקב אחר הכוכבים יש להניח שהביטקוין יירד במחצית השנייה של 2022 עד תחילת 2023, ואחר כך יחזור לעלות, אולי כשכוכב אורנוס יגיע לסוף דרכו במזל שור ויעבור למזל תאומים. תקופה תנודתית מאוד למטבע צפויה בין 2024 ל-2026.
החוכמה של המשקיעים תהיה לזהות מתי הרווחים מספקים אותם ולא להגיע לקצה, להפצע ולכאוב.
הערה: אין ברשימה הנ"ל המלצות. אני לא כלכלנית! הרשימה הזו כולה מבוססת על קריאת מפות אסטרולוגיות ומיקומם של הכוכבים בשנה הקרובה.
"לא לחינם נעשה המטבע עגול, כי כגלגל החוזר הוא" (יצחק אייזיק)

תאריך:  31/12/2021   |   עודכן:  31/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אדלסון ונתניהו דיברו במפורש על פרסום חומרים מביכים נגד מוזס, ואת ישראל היום הם הקימו כדי להרוס את ידיעות אחרונות כנקמה על הקו שלו נגד נתניהו. היכן בדיוק אנחנו חיים?
איתמר לוין
יום מוקד פלילי בפני השופטת אליענא דניאלי אינו משיג הרבה התקדמות, למרות בקיאותה ויעילותה, בשל הקשיים הקבועים שהוא מעורר    צריך למצוא פתרונות רוחב, ולמדור יש כמה הצעות בנושא
איתמר לוין
ניר חפץ מספק תיאור מדאיג במיוחד, ולפיו נתניהו משוכנע שנוני מוזס עומד מאחורי כל מהלך שהוא המזיק לו בצורה כלשהי. האם עלינו להסיק שמדובר בשגעון רדיפה ובניתוק מן המציאות?
יוחנן צורף
האיום הקיומי על הרשות הפלשתינית, המצויה במצוקה חסרת תקדים מהווה סכנה מבחינת ישראל והאזור    לכן לישראל צריך להיות אינטרס בצעדים שישמרו על הלגיטימיות והרלוונטיות של הרשות – גם אחרי עידן אבו מאזן המתקרב לסיומו
גבריאל רוט
היה צורך בנגיף הקורונה כדי להביא את שני בתי המשפט לשידורים חיים של דיוניהם    בארה"ב מדובר באודיו בלבד ובישראל מדובר בשידורים בודדים; בשני המוסדות יש מקום לשידורים מלאים וקבועים של כל הדיונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il