X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המטה למאבק בסחר בנשים החליט לנקוט בצעד מחאה חריף, במטרה לקדם הצעת חוק שתפליל את מי שמשתמש בשירותי זנות השיטה - מיצג מחאה אמנותי בו עומדות נשים בחלון ראווה, כפריטים העומדים למכירה
▪  ▪  ▪
רוצות לחולל שינוי. נשים המשתתפות במיצג [צילום: פלאש 90]

העוברים ושבים בדיזנגוף סנטר בתל אביב נתקלו (יום ג', 19.10.10) במראה חריג: בחלון הראווה של אחת החנויות עמדו נשים כפריטים למכירה, כאשר תו מחיר מוצמד אליהן. מי שעצר לכמה רגעים הבחין במהרה כי מדובר במיצג של "המטה למאבק בסחר בנשים", אשר הוקם במסגרת קמפיין רחב היקף של הארגון. תחת הכותרת "מכירת נשים לפי טעם אישי", מוצבות שבע נשים צעירות בלבוש מרושל אל מול העוברים ושבים. חלקן מאופרות באופן המציג אותן כמוכות, ולכולן כאמור, מוצמד תג הכולל מחיר ונתונים אודות גילן, משקלן, מידות גופן וארץ המוצא.
מטרת המיצג מוצהרת במפורש: השגת כמות גדולה של חתימות שיוגשו לשר המשפטים, על-מנת לקדם הצעת חוק פרטית של חברת הכנסת אורית זוארץ (קדימה), להפללת לקוחות שעושים שימוש בשירותי זנות. באמצעות חוק שכזה, טוענים היום אנשי המטה, ניתן יהיה גם למגר את תופעת הסחר בנשים.
"גם קורבנות הסחר לא נחות במשך היום וכך גם אנחנו", הסביר עו"ד אורי קידר, ממייסדי המטה, לעכבר העיר אונליין. "למעשה, מה שרואים פה קורה כל הזמן בכל מקום בארץ ופה, בקניון, פשוט אי-אפשר להתעלם מהמציאות כשחולפים על פניה. המטרה שלנו היא להביא את התופעה למודעות של הציבור ולגרום לו לגבש דעה בנושא וכמובן שאנחנו גם נלחמים לקידום חקיקה שתצא נגד לקוחות הזנות". לדברי קידר, אותו חוק ממתין כבר שנתיים במשרד המשפטים, אך אינו מקודם לחקיקה של ממש. "החוק יביא לירידה בביקוש לזנות וכך גם לירידה בסחר בנשים", הוא מסביר, "בשבדיה זה כבר קרה וזה מה שאנחנו רוצים לעשות גם כאן אצלנו בארץ".
המיצג, שזכה לשם "Woman To Go", זוכה עד כה להתעניינות גבוהה של הציבור הנוכח במקום. ישנם מעטים ספורים החולפים על פניו ומגיבים אליו בשלילה או באדישות, אך הרוב נראה כתומך במאבק ורבים מתעניינים ואף חותמים על העצומה, שעל-פי מארגני האירוע כבר צברה מאות רבות של חתימות.
בין הפעילים שנמצאים במקום על-מנת להסביר לציבור את פשר הקמפיין ולעודד החתמה נמצאה היום גם ח"כ זוארץ עצמה שהצטרפה למאמץ. "החנות לממכר נשים מעבירה את החצר האחורית של מדינת ישראל לחזית החברה בקניון ומשקפת את המציאות שכולם מתאמצים להתעלם ממנה", הסבירה זוארץ. "אני מתכוונת להעביר את העצומה לשר המשפטים בפגישה שתתקיים ותדון בהצעת החוק להפללת לקוח כדי לשקף את רצונם האמיתי של אזרחי המדינה".

אי אפשר להתעלם מהמציאות כשחולפים על פניה. מיצג "Woman To Go" [צילום: פלאש 90]
[צילום: פלאש 90]
[צילום: פלאש 90]
[צילום: פלאש 90]
[צילום: פלאש 90]
[צילום: פלאש 90]
תאריך:  20/10/2010   |   עודכן:  20/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי רוצה לקנות אישה בדיזינגוף סנטר?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חשבתי שאראה מוסלמיות עם:
צבי גלברד  |  20/10/10 15:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' מנשה זערור, ד"ר אילנה שלזינגר
טיפול מתקדם (DBS) למחלת פרקינסון, משפר באופן משמעותי את תסמיני המחלה    באמצעות השתלת אלקטרודה חשמלית במוח וחיבורה לנוירוסטימולטור, מצליחים חולי פרקינסון עם הפרעות תנועה קשות, לבצע פעולות שלפני כן נחשבו למשימות בלתי אפשריות    לקראת כינוס ה-DBS הבינלאומי - השקת מרכז למדעי העצב הקליניים בקריה הרפואית רמב"ם
אריאל שנבל
15 שנים חלפו מאז רצח רבין    האם אתם זוכרים את רבין?    האם אתם זוכרים אותו כראוי?    שמונה שאלות בלבד ותוכלו לדעת את התשובה
מיכל שפר מיכאלי
קשיי קשב, תפקוד ולמידה אינם "תופעה" שנולדה לה פתאום או שמתמודדים איתה רק בביה"ס    עם קשיים אלו מתמודדים 24 שעות ביממה, כל השנה ולאורך זמן, והם די ותיקים כדי שניתן להם "כבוד"
דוד מרחב
מול 'מצודת זאב' ובראש הפגנת השמאל "נגד הפשיזם, הגזענות והטרנספר", שנערכה בצאת שבת במרכז תל אביב, עמדו עשרות צעירים ערבים ושאגו כמלוא ריאותיהם את המנון אש"ף, "בילאדי, בילאדי"
חגית ששר
מכיסא הגלגלים שאליו ריתקה אותו מחלת ה-ALS, יוצא דב לאוטמן, יו"ר התאחדות התעשיינים לשעבר, לקרב שלדעתו יכריע את גורל המדינה. אם תתקבל הצעת החוק שהוא מריץ, ייאלצו בתי הספר החרדיים להנחיל לתלמידיהם את רזי האנגלית והמדעים, או שתקציבם ייפגע. ומה אם הח"כים יצביעו נגד? "לא נעים לי להגיד, אבל יש לנו תקציבים יפים, ואנחנו נתחיל לעלות עליהם"
רשימות נוספות
הענקת עיטור המאבק בסחר בבני אדם  /  עדי שמחוביץ
סדנאות לפיתוח כשירות תרבותית  /  שמעון לוי
מי הם שלושת חברי הכנסת שהלכו בלילה לנערות ליווי  /  עידן יוסף
זונות, המשטרה באה  /  חיים שיבי
זונה לעצמה  /  אלכסנדר גולדנשטיין
מסתננים - וישראל מטאטאה  /  מיכאל פואה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il