X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
העיתונאות השמרנית הפכה פסיבית, הריטואל הקבוע של אולפן שישי הפך לקרב תרנגולים בין מובילי הפאנל, בקרוב יוגבל השידור למיואשים בלבד
▪  ▪  ▪
מצליח. המבוגר האחראי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

כל ערב שישי, לפני שאני מתפנה לסדרה הבינונית החדשה מבית נטפילקס, אני חייב לקבל את מנת הבידור השבועית שלי באולפן שישי בניצוחו של דני קושמרו. קראו לי נרקומן, מזוכיסט, מכור, אבל למען האמת קיימת בנפשי איזו הנאה מסבלם של יושבי הפאנל ולכן הכינוי המתאים עבורי הוא סדיסט. אני משתדל מאוד לא לטפח את הסטייה הנוראית הזו. אני באמת לא מוצא שום הנאה בסבלו של אף יצור חי, רק שבאולפן שישי הם לא מודעים לכך שהם סובלים, ולכן אני סולח לעצמי על הסטייה שאני מטפח בסתר.
בשבועות האחרונים ילד הפלא של הימין והעיתונאי המחונן עמית סגל משתלט על כל חלקת רייטינג כבר בתחילתו של השידור. מצוקה מודחקת ניכרת על פניהם של שאר יושבי הפאנל, זה מן מבט כזה שלמדתי להכיר במהלך שירותי הצבאי בזמן שהמפקד הודיע לנו שקיבלנו שבת. אברמוביץ' מנסה בכל כוחו לכבוש חזרה את המשבצת המובילה בה הוא מתבצר בנוחות במשך שנים, משידור לשידור דבריו מאבדים מחשיבותם ובכל תוכנית הוא מנסה לעורר דיון ציבורי סביב הילתו הדועכת לאיטה.
שפתו הציורית פונה אל מפלטו האחרון של עיתונאי כושל - "הפרובוקציות". הוא השתלח בציבור וכינה אותם "ילידים", הוא בהתרסה מכוערת פונה אל נתניהו לשתוק ולקבל בהכנעה את ההתעללות של הפרקליטות והתקשורת, והביא דוגמאות עבר למתנגדים אשר בסופו של יום מצאו עצמם אחרי סורג ובריח. כאילו שמדובר במקרים מקבילים. הוא יודע שלא, אנחנו יודעים שלא, אבל המיקרופון פתוח והוא חייב לשדר, לשרוד.
עיתונאי עבר רבים הפסיקו לייצר כותרות אמיתיות, הפכו עצלנים, הם מחכים שהמידע יגיע לפתחם ולא יוצאים החוצה לרדוף את הידיעה והאמת, הדלפות הפכו למרכולתם המרכזית של עיתונאי ה-אינסטנט וחלקם בנו על כך קריירה. בין הבולטים שבהם גיא פלג שכבר תקופה משמש כתמלילן בקולו המציק. שעת סיפור עם גיא הפכה לתחביב פרוורטי אצל צופים רבים. פלג הוא טעם נרכש, יש את אלו שהתמכרו לקולו ויש שכמותי שבזמן הקראת ההדלפה התורנית, אני מוצא עצמי לועס פריכיות תירס על-נת לא לסבול לאחר מכן מצפצופים באוזניים.
ראיון מלטף
דנה ויס יקירת ספריי הצמרת של גוש-דן והפאנל החדשותי נתקפת לסירוגין בהיתקפי זעם אל מול ילד הפלא של הימין ומנסה למצב את מעמדה בוויכוחים לוהטים מול הכוכב התורן. זה לא באמת מצליח לה, הוא לא מגלה עניין רב בדבריה, ומבטל אותם במבטו המושפל ישר אל מסך הנייד המרצד. ואז פורצת לה אל הרחבה גברת רינה מצליח. בכל שבוע ככלה ביום חתונתה, היא חוטפת את המיקרופון ומשדרת לכולנו את דברי הגברת הראשונה של הפאנל. היא מבטלת את כולם בצקצוקי לשון מטובלים, תמיד יש לה מה לומר לכולנו.
היא החליטה שהיא מתיישבת על משבצת המבוגר האחראי, רק שרינה כבר מזמן שכחה מה זה להיות עיתונאית. לא אשכח לה לעולם את הראיון המלטף לבני גנץ רגע לפני הבחירות, בו השאלות הכי מתבקשות בעולם לא הועלו בכלל לדיון. מצליח תמיד התקשתה להסתיר את עמדותיה הפוליטיות. רק תזכורת קלה לגברת שאיבדה את הבושה, גברתי את עיתונאית ולא יחצנית.
אני יכול להמשיך כך עוד שעות, אבל לסיפור הזה אין סוף שמח עבור רוב המוזכרים. האירוע המתוקשר שלכם איבד מטעמו, ערוצי תקשורת עצמאיים מרימים ראשם, והרשתות החברתיות משתלטות על השיח הציבורי. הבנו מי אתם ולאן אתם חותרים. בזכותכם הקהל הדיכאוני מאס ברעל השבועי. אתם מציגים להם את ההפך מאמונתם, ואתם מתעללים בעצמכם ובנו. יש את אלו שנולדו לסבול, יש את אלו שמסרבים להמשיך לסבול וכבר החליפו ערוץ.
משדר הפורנו השבועי שלכם מרכז סביבכם את כל חובבי הז'אנר, כל אחד וסטייתו. הפאנל מורכב בחוכמה ומספק לכל צופה את מבוקשו. אוראלי? קבלו את גיא פלג. קשה? אברמוביץ' יספק לכם חתיכת הופעה. זכרו לכל שבת יש מוצאי שבת! אם זה לא הספיק לכם, אתם מוזמנים לצפות גם בפגוש את העיתונות. צפייה מהנה!

תאריך:  14/11/2019   |   עודכן:  14/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורנו למכורים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פורנו זה טוב יותר
שמין  |  17/11/19 03:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
הכאוס הקיים לגבי מיצוב הסמכויות של פיקוד העורף עלול להוביל את מדינת-ישראל למצב קטסטרופלי שהיא לא ידעה כמוהו בשנים האחרונות
קובי אפללו
כל טיל שמשוגר מהרצועה כתובתו היא דם    עזה מסרבת לחיות את החיים וממשיכה לקדש את המוות    כולם כבר מבינים שלא נותרה לנו ברירה
יצחק מאיר
"הפרד נא מעלי" (שם, ט') אמר אברהם ללוט    המסע יחדיו איננו אפשרי עוד    בחרת בסדום, כך התהלכת, אני בחרת בה'"
איתן קלינסקי
חיסולו של אל עטה הוא חסר תוחלת    הוא לא יביא בעקבותיו שיפור מצב יישובי הדרום    הוא לא יחליש את הג'יהאד
עמוס גלבוע
העיקרון המנחה: הסדרה שמטרתה הסרת המצור    החמאס איבד את סבלנותו    אבל, הוא לא מוכן לשום ויתורים אסטרטגיים על-מנת להשיג מטרה זו    גם לאחר הסרת המצור הוא ימשיך בהתעצמות צבאית כמרכיב מרכזי בעימות עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il